Joo,oli aika uskomatontaAlkuperäinen kirjoittaja Sisu:http://kaksplus.fi/keskustelu/t1333050
Niin että NÄIN fiksua porukkaa tuolla Mitäs Nytillä pyörii (osa porukasta siis ). Pikkasen oli illalla koko ketjun takia paha mieli, vaikka heti viimeisimmän viestini jälkeen poistuin koneen äärestä. Nyt vasta luin koko ketjun loppuun asti.
Että mua ei nyt sitten enää tuolta puolelta tavoita. Tää lopetti palstailun kokonaan. Mutta tässä pinossa kyllä pysyn teidän ilona :saint:
Ihan pokkana vaan, et joo, synnyttäähän voi missä vaan, vaikka kesken matkan :headwall: :headwall: Jessus, mitä pönttöjä. No, saavat synnyttää itse missä lystäävät, mun puolesta. Ja saavat todella olla rauhassa, mä en tuonne enää nenääni pistä, sen verran syvälle meni herneet tällä kertaa.Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Joo,oli aika uskomatontaAlkuperäinen kirjoittaja Sisu:http://kaksplus.fi/keskustelu/t1333050
Niin että NÄIN fiksua porukkaa tuolla Mitäs Nytillä pyörii (osa porukasta siis ). Pikkasen oli illalla koko ketjun takia paha mieli, vaikka heti viimeisimmän viestini jälkeen poistuin koneen äärestä. Nyt vasta luin koko ketjun loppuun asti.
Että mua ei nyt sitten enää tuolta puolelta tavoita. Tää lopetti palstailun kokonaan. Mutta tässä pinossa kyllä pysyn teidän ilona :saint:
No,noita tyhmiähän täällä palstalla riittää,älä sä niistä välitä :hug:
olen tässä monen palstavuoteni aikana huomannut että mitäs nytillä kannattaa ottaa aika vahva suodatin päälle kun lukee juttuja tai sinne itse jotain kirjottaa, pari kertaa olen mieleni pahoittanut mutta monen monta kertaa olen hyviäkin neuvoja sieltä saanut.. sinä sisu lepäät ja laitat jonkun ottamaan kunnolla videokuvaa sieltä ristiäisistä, ymmärrän että sinua harmittaa mutta sun on laitettavva vauvasi ja itsesi etusijalle, niin kurjalle kuin se kuulostaakin :hug: paljon jaksuja!Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Ihan pokkana vaan, et joo, synnyttäähän voi missä vaan, vaikka kesken matkan :headwall: :headwall: Jessus, mitä pönttöjä. No, saavat synnyttää itse missä lystäävät, mun puolesta. Ja saavat todella olla rauhassa, mä en tuonne enää nenääni pistä, sen verran syvälle meni herneet tällä kertaa.Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Joo,oli aika uskomatontaAlkuperäinen kirjoittaja Sisu:http://kaksplus.fi/keskustelu/t1333050
No,noita tyhmiähän täällä palstalla riittää,älä sä niistä välitä :hug:
Harmittaa ja pirusti, edelleen! Mutta saan videolle kasteen :heart: Asiasta on jo aikaa sitten sovittu, että se videoidaan. Huvittavinta tässä on se, että kyse on siis mun siskon vauvasta, m´niin minun mies lähtee sinne ristiäisiin, mutta minä en :xmas: No, ei kun mun vanhemmilla olis vähän vaikeuksia päästä sinne, ja meidän tyttö odottaa tuota reissua niin paljon, niin mies höylisti lupasi lähtee kuskiksi, ja käyttämään porukkaa siellä. Niin tää jää sit kotiin, kun muut lähtee lauantai-aamuna :/Alkuperäinen kirjoittaja umayya:olen tässä monen palstavuoteni aikana huomannut että mitäs nytillä kannattaa ottaa aika vahva suodatin päälle kun lukee juttuja tai sinne itse jotain kirjottaa, pari kertaa olen mieleni pahoittanut mutta monen monta kertaa olen hyviäkin neuvoja sieltä saanut.. sinä sisu lepäät ja laitat jonkun ottamaan kunnolla videokuvaa sieltä ristiäisistä, ymmärrän että sinua harmittaa mutta sun on laitettavva vauvasi ja itsesi etusijalle, niin kurjalle kuin se kuulostaakin :hug: paljon jaksuja!
Voi ei :hug: Sama tilanne siis kun mullakin... Sohvan pohjaa kuluttaessa... :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja cranyo:Neuvolalääkäri olis nyt takana ja täälläkin kohdunsuu pehmenny ja auki ja -kaula 2 cm..ens viikolle sain ultraan ajan missä sit selviäis et onko se sisempikin juttu auennu vai kiinni vielä. Lisäks taas pssääin suoraan labraan ja luultavasti taas nautin hiivasta. :/
Muuten kaikki oli hyvin ja sf-mitta oli 24. Onneks se ei kuulemma kerro vielä vauvan kokoa ku on alkanu pelottaa synhnytys jos odotetttavissa on paljon yli 3 kiloinen tyllerö.
Paino oli noussu "vaan" 485g viikossa mikä on toisiks pienin nousu koko raskausaikana.
Jäi vaan vähä epäselväks että onko se sallittua vai ei käyidä vesijuoksemassa ja jumpassa vielä ihan normaaliin tahtiin? Käskettiin vaan levätä mahd. paljon.
Ai mua oli kaipailtu!!! Kirjoittelinkin asiasta mesessä, ircissä ja muilla keskustelupalstoilla että tänne unohtui =)Alkuperäinen kirjoittaja Sisu::attn: :attn: Mua alko vaivaamaan, et mitähän Kleolle on sanottu?Alkuperäinen kirjoittaja Kleopatra84:Mullon huomenaamuma lääkäri supistelujen takia.. Se kohdunsuu tsekataan ja ultrataan.. Kätilö muutti ajan aamuksi klo 9 ja varasi aikaa 30 minuuttia.. Jospa kaikki ois ok, eikä Saravauvalla vielä kiirettä maailmaan =)
kleo :heart: sara 23+4