**Kesämassut 2009 Helmikuussa**

Täällä 26+0 :heart:

Enää 14 viikkoa max. odotusta jäljellä....En usko et yliaikaisex menisi,kun ei oo kukaan muukaan mennyt...

Sisu:Käy ihmeessä jo tänään tarkistuttamassa tilanne,jos noin kipeitä supistuksia on

Illalla miehen kans bodypumppiin.Aamulla heräsin jo 5:ltä,ihmeen helposti heräilin,vaik valvoin aikas myöhään kun hempeiltiin ja jutskailtiin miehen kans.

Mies on ottanut tavaksi nostaa mut syliin ja pitää siinä niin et on itse alla makuulla...Musta tuntuu,et se litistyy,mut kai se happea saa kun melkein joka ilta mua noin hellii :D

Eilen se oli kultainen,kun sanoi sillain ihailevasti sylissä pidellen:sä oot ihana...Tuntui tosi onnelliselle kun itsekin malttoi olla yhden koko illan miettimättä opiskeluja ja keskittyä tärkeimpiin asioihin.

Meille tulee toukokuussa jo 17 vuotta yhteiseloa täyteen :eek: Ollaan oltu yhdessä jo yli puolet mun elämästä....Että sitä tunteekin itsensä vanhax noin ajatellen :LOL:

A-Mam ja Mimmi rv 26+0 :heart:

päivittelyt tehty..
sori omanapaisuus, ihan just meen huilaan, mut polilla kaikki oli hyvin. kk:n päästä seuraava aika..
HS kyllä tällä sairastelulla olis syytä olla kohta loppuelämä teveenä :whistle: ja kiitos kaikille paranemistoivotuksista, eiköhän se tästä..
nyt on pakko mennä maate hetkeks.. kuume taitaa nousta..

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
siis mitä te ootte hommaamassa jeps1 ja pilttiä4?? :eek:
ei yhtään utelias.... :saint:
Bibi swiss troller...

Mutta joko sä oot löytänyt mielesesi kärryt vauvalle ?
Meillä on enää muutama päivä et ollaan Tukholmassa ja sit onkin autossa kolmet kärryt. :LOL: ja kaikkea muuta sälää

Neuvola takana! =) Tunti siellä meni. Sain laput kelaan. 3.3 labra, 6.3 taas ultra, 18.3 lääkärineuvola. Siitä se lähtee ;) Painoa oli minulla 67kg, eli ei oo vielä tullu mitään... :whistle: Ehtii varmasti tulla kesään mennessä useampi kilo! Vauvan sydänäänet oli 145. Ihana oli kuulla ne äänet, ku ultrassa ne vaan näky, ei kuulunu.

Heidi & Yllärimuru 21+6 :heart:

Sisu jos niitä suppareita vielä tulee,niin polille mars :hug:

Kauan kestää postiin tulla äitiyspakkaus,jos päätös tuli tänään postissa meille? :p
Huomenna on sitten se sokerirasitus,kävin kaupassa ja huomasin,että uusin 9kk lehti oli ilmestynyt.
Tottakai se piti heti kaapaista mukaan,tuolla se laukussa polttelee,mutta en lue ennen huomista sitä :snotty:
Kuluupahan se 2h siellä terveyskeskuksessa nopeammin,kun on mielenkiintoista luettavaa. =)

bad virgin ja paprica 26+1

Mullon huomenaamuma lääkäri supistelujen takia.. Se kohdunsuu tsekataan ja ultrataan.. Kätilö muutti ajan aamuksi klo 9 ja varasi aikaa 30 minuuttia.. Jospa kaikki ois ok, eikä Saravauvalla vielä kiirettä maailmaan =)

kleo :heart: sara 23+4

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Sisu jos niitä suppareita vielä tulee,niin polille mars :hug:

Kauan kestää postiin tulla äitiyspakkaus,jos päätös tuli tänään postissa meille? :p
Huomenna on sitten se sokerirasitus,kävin kaupassa ja huomasin,että uusin 9kk lehti oli ilmestynyt.
Tottakai se piti heti kaapaista mukaan,tuolla se laukussa polttelee,mutta en lue ennen huomista sitä :snotty:
Kuluupahan se 2h siellä terveyskeskuksessa nopeammin,kun on mielenkiintoista luettavaa. =)

bad virgin ja paprica 26+1
Siinä päätöksessähän pitäis lukee, et 2 viikon sisällä on postissa se pakkaus... :/ Tai ainakin mulla luki!!

Ja joo, mennään mennään, jos jatkuu :ashamed: Ei vaan hirveesti nappaa nää iltalähdöt OYS:aan, kun sinne on matkaa 90km, miehen pitäis lähtee kuskiksi, ja tyttökin olis otettava mukaan, ja jos ei ole mitään hätää, niin tympäsee vaan turha ajelu sit... Mutta seurailen tilannetta vielä. Tulee n. tunnin välein nyt, eli jos nää tihenee tästäniin sit soitan synnyttäjien vastaanottoon.

Mikä helkkarin kiree ilmapiiri täällä oikein on :headwall: :kieh: Tuntuu, et mies ja tyttö molemmat kun perseelle aamuttuja karhuja. Mitään kärsi sanoa / tehdä, niin saa vaan mulkasuja ja nurinaa osakseen... |O Pitänee lähtee nukkumaan, niin ei tarvii kattoo noiden kiukutteluja! :headwall:
Sisu ja Minni 25+4

Caisachu, kiitos vinkistä. Käyn heti huomenna ostamassa sitä ainetta kun menen liikenteeseen!:)

Täälläkin olo on vähä sillee hormonihirviö ku oon nyt 2 päivän sisälllä itkeny 3 kertaa enkä enää uskalla ees mennä kattoo mitään duellosta etten taas ala itkee..enkä myöskään tutun kissasta joka oli kukollu vuoden ikäisenä. :( Ja melkeinpä kaikki mahdollinen itkettää nyt.

Äitiyspakkaus tuli tänään!!! :D Tietty hain sen heti pois mut harmittaa vaan ku viel pitäis se muutto tehä (ku vaan sais asunnon) ennen vauvan syntymään joten katoin tarvikkeet läpi ja laitoin paketin kaappiin odottamaan. :) 2008 malli oli kuten oletinkin.

Vähän on huoli siitä et mikä mulla on kun muutaman päivän nyt oikea puoli on menny välillä joiksikin sekunneiks ihan puutuneeks ja ei pysty oikee liikuttaa mitenkään..ihan ku jotenki halvaantuis vaikka jalka ei meekään alta. Vähä niinku ku istuu jalan päällä ja se puutuu ja sit alkaa pistelee ja sitä ei voi liikuttaa..tää on samna tuntuinen mut ilman sitä pistelyä. Vähä ihmetyttää. Onneks ke on jo lääkärineuvola niin kysyn siellä sitten vasta ku sain torstaina niin töykeää palvelua terveyskeskuksesta niin ei ihan heti innosta soittaa sinne.. :/

Augustmamin ukko vaikuttaa kultaiselta, noinkin monen vuoden jälkeen vielä! :)

Supistelevat, yrittäkäähän ottaa nyt rauhallisesti!

Cranyo oksu suussa nykyään koko ajan ja Tuutikki 25+4

HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:
Bibi swiss troller...

Meillä on enää muutama päivä et ollaan Tukholmassa ja sit onkin autossa kolmet kärryt. :LOL: ja kaikkea muuta sälää
juu. saadaan kavereilta emmaljungan citycrossit ja ostan siihen citykopan. en tiiä vielä pitääkö bongata käytetyn vai ei. katoin tuolta emmaljungan sivuilta noita värejä enkä oikein saanu semmosta "vau"-elämystä..jungle ehkä miellyttäis silmää eniten..tai sit pink check tai copper. onhan tässä aikaa vielä ostaa. :D

Supisteleville tsemppiä :)

Oon huomannu, et mulla supistelee aina silloin ku oon istuskellu pitempää putkeen. Tai siis noustessa alkaa supistella. Ylämäkiä on ihan hirvee kävellä esim. metässä. Lyllerrän vaan etiäpäin ja avokki saa ootella ylhäällä koiran kanssa. :LOL: Mihinkään ei varsinaisesti satu, mut on vaan vaikeeta.

Laitoin 9.2. pakkaushakemuksen jne. eteenpäin netin kautta ja edelleen on käsiteltävänä. Kärsimättömänä täällä oottelen edistystä :D Kävin lauantaina Kelan ikkunan takana jopa pällistelemässä pakkauksen sisältöä :ashamed: :LOL:

Onko muilla nälkä koko ajan? Musta tuntuu, ettei mikään ruoka nyt riitä. Joku kasvukausi ihan selvästi. Tuplaan varmaan painoni tässä seuraavien viikkojen aikana :kieh:

MM ja Pepe uusilla viikoilla 26+0 :heart:

HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja MM83:

Onko muilla nälkä koko ajan?
Musta tuntuu, ettei mikään ruoka nyt riitä. Joku kasvukausi ihan selvästi. Tuplaan varmaan painoni tässä seuraavien viikkojen aikana :kieh:
jep. :ashamed: |O
neuvola seuraavan kerran 10.3. ahistaa nyt jo. :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja MM83:

Onko muilla nälkä koko ajan?
Musta tuntuu, ettei mikään ruoka nyt riitä. Joku kasvukausi ihan selvästi. Tuplaan varmaan painoni tässä seuraavien viikkojen aikana :kieh:
jep. :ashamed: |O
neuvola seuraavan kerran 10.3. ahistaa nyt jo. :snotty:
Kävin tänään neuvolassa ja samaan syssyyn oli se lekurikäynti...
mä olin ihan oikeasti siinä luulossa ettei ois rouvalla paino noussut kun ei ole sillain oikeasti mieli tehnyt juuri mitään...siis ei pahemmin ruokaakaan.
No luulo ei ole tiedon väärti...vai miten se nyt menikään...vitsit...joku 900g per viikko tullut painoa. No minkäs teet...katsoin kahta edellistä äippäkorttia ja samaa tahtia se paino on noussut. Lääkärin kanssa naurettiin tätä, kun ei oo mun syömisistä kiinni vaan se näyttää olevan osa mun odotusaikaa että syön niin tai näin niin painoa tulee.
Onneksi se on vielä toistaiseksi sit lähtenytkin.

Tein tossa äsken puoli jäisistä mansikoista sauvasekoittimella soseen ja sit kuohukerma vaahdoksi ja rahkat joukkoon soseen kera...on muuten hyvää :LOL:

HS: huutiksessa on nyt jotain citykoppia myynnissä ja vielä ihan kohtuu hintaan.

Alkuperäinen kirjoittaja pilttiä4:
Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:
Bibi swiss troller...

No mutta eikös ollut mulla noi kaksi vikaa sanaa yhdistetty tolleen näppärästi :LOL:
Jos oikea versio on: The bibi swiss strolli rider

Mä haluaisin meidän poitsulle tällaisen... http://www.barnensbutik.se/ potkufillarin....

Pilttiä4: laitoin menee Englantiin sähköpostia....siellä ois 65 puntaa (76,55?) siis liike mikä vois ehkä toimittaa tänne. Ja siihen toki postikulut päälle...
Ruotsissa se on jotain...895kr (83?) ja ton voisin tuoda vaikka nyt reissulta...tai sit keväämmällä.
Mä katson vielä yhden firman tuolta Sveitsin suunnalta...

Jeps1

Mulla ei oo kovin pitkä matka sairaalaan, autolla ajaa sinne noin 5-10 minuuttia.

Omaa napaa: Viime yö meni päin honkia, katsoin kelloa vielä puoli kahden aikaan enkä ollut nukkunut ollenkaan, oli kuuma ja muutenkin hyörin ja pyörin sängyssä. Sitten kun vihdoin ja viimein olin nukahtanut niin kello soi 7.00 ja arvatkaa vaan oisko väsyttänyt. Päivällä ois väsyttänyt myös mutta eipä nyt taas väsytä kun pitäis käydä nukkumaan :headwall: Alaselkää on jomotellut ja muutenkin on niskat ja hartiat jumissa, mies on yrittänyt hieroa ja olen käyttänyt lämmitettävää kauratyynyä apuna. Nälkä tuntuu olevan koko ajan ja vatsa tuntuu olevan jättikokoinen, olo on kuin norsulla. Välillä närästää ja pikkuinen potkii jotenkin tuonne ylävatsaan, ja silloin olo tuntuu vielä tukalammalta. Kohta ei mahdu enää toppahousut ja toppatakki päälle, kiristää nyt niin paljon massun kohdalta. Mitähän sitä sitten pukee :attn: Mutta onneksi kohta tulee kevät ja saa ylpeänä esitellä vauvamasua, ilman mitään toppavaatteita.

heips!
[/b]sisu iso :hug: toivottavasti supparitrauhoittuu... kiitos siitä laittamastasi "valittelu" viestistä.

synnäri matkoista ollut puhetta.mulla lähes niinkuin talviksellakin mutta tyksiin motarin ansiost 30KM MUT KESTÄÄ AJAA 15 MIN. SAS:iin matkaa noin 30 km mutta tiet hitaampia ajaa joten matka kestäisi hieman yli 30 min.
tyksiin siis suunnitteilla mennä. vaikkakin alkaa olemaan ruuhkainen eli salossa saisi olla rauhassa.. mutta ei jotenkin vaan osaa....

kerta kerran jälkeen aerobic tuntuu vatsassa enempi ja enempi... toivottavasti saisi loppuun asti köytyä kun nyt voisin vaan koko ajan syödä ja mitä makeempaa sen parempi.... tietty se näkyy painossakin ja mä kun fanaattisesti en halua sitä lisää....

tinni ja ryyni (oisko) 24+5??

Meillä matkaa Jorviin semmonen 10min, Kättärille ei varmaan paljon enempää kuten ei myöskään Naikkarille. Mutta kyllä mä ton Jorvin valitsen edelleen =)

Hei mulla tuli mieleen kun katsoin tota neuvolasta saatua lappua, siis rasktodistusta mikä lähetetään Kelaan tukien saamiseksi, eikä siihen ollut täytetty laskettua aikaa eikä myöskään sitä kohtaa missä lukee "raskaus kestänyt 154 pv"
Onko tullut terkkarille lapsus, vai eikö muka pidäkään täyttää????? Ihan kun muilla olis aiemmin täytetty, vai sekoilenko jälleen,,,

Jeps1,
saat valita ihan kuinkamiten vaan, itse haettuna varmaan olis kuitenkin luotettavampaa ku antaa tiesminkäfirman viedä rahat ja odotella meren yli postia ;) . Mut kiirehän ei ole, edelleenkään.

Piltsu 23+3 Ja menossa mukana Nestori,,, (että mä haluaisin tän nimen pojalle kutsumanimeks vaan mies ei taida suostua :| )

Yhteistyössä