Hei tosi kiva oli lukee kuulumisia sellasiltakin, jotka ei o kerenny / jaksanu aikoihin kirjotella! =) Kiva, että välillä edes poikkeette, ettekä vallan katoa.
Jos yrittäis nyt jotain kommentoida...
Ulkonäkö ei miellytä, ei... Kiloja on tullu ja näyttää sitkeesti pysyvän, joskaan en o panostanukaan. Saa mun puolesta olla siihen asti, kun imetyksen vähentyessä voin alkaa keventämään huolettomammin. Aika pieni on toi mahtuvien vatteitten valikoima, enkä viiti enemmälti ostella... Oon päättäny saada kympin ainaki pois kevään / kesän aikana. Itse asiassa tavote olis ens syksyyn mennessä 15kg ja tarkotus olis saada alkuun tuossa vuoden vaihteessa. En kyllä suostu ottamaan paineita, jos en siihen pääse... Lähtee mikä lähtee, mut panostaa meinaan ainaki jonkin verran. Eihän se itestään mihkään putoo, ikävä kyllä. Mut mulla on onneks ihana mies, kun jaksaa (ihan aidosti jopa) kehua mun ulkonäköö, vaikka en parhaimmillani ookaan. :heart:
Poikanen
vierastaa aluks, jos tulee liian pian lähelle... Varsinki sellasia, joitten kans on ollu vähemmän tai ei ollenkaan. Sellasiakin on, joita ei vierasta, vaik ei olis ennestään kovin tuttu... Ovat vaan jotenki niin mieleisiä ihmisiä.
Poika ei oikein eilen suostunu syömään sosetta, mut sain ihan kiitetävästi uppoomaan ajoittaisesta kakomisesta huolimatta. Ihan mielissään mussutti, mut vaikutti kurkku / nielu ärsyyntyvän jossain vaiheessa. Mut ihmekös tuo, kun koko edellisen illan oksenteli masunesteitä myöten. Tänään sit uutta yritystä, mahdollisesti vellimuodossa. Pakolla en viiti syöttää, ettei jää traumoja.
Pepsukka... Mä kämmäilen kans väsymystäni. Ei kannata ottaa paineita.
Eilen oli jätkä ihan vähällä kääntyä
selältä masulleen... Keikku jo siinä kyljellään ja lopulta masu maassa, mut kädet vielä siinä edessä tiellä. Rintakehä ei siis menny lattian suuntasesti. Selältä masulleen on kieppunu jo kauan ja navan ympäri menee lujaa. Osaa myös peruuttaa selällä ollessaan ja masullaankin mönkii, mut ei varsinaisesti ryömi. Puuhamatto ja vilttikin käy nopeesti pieneks... Pitää vähän väliä käydä tarkistamassa tilanne, jos puuhaan kotihommia pojan leikkiessä lattialla.
Turun alueen mammat... Muistakaas toi tapaamispinkka. Siel on nyt ehdotettu ens viikon torstaita esimerkiks. Ja linkkiä: http://keskustelu.kaksplus.fi/t817683,50
Facebook... Ihan oon ulkona ja pihalla. Tunnustan junttiuteni... Mikä se on?
Tiedän kyllä idan, enkä o koskaan jostain syystä innostunu niistä. Tiedä sitte miks. Mulle taitaakin riittää tää palstariippuvuus...
Me ei saada
influenssarokotetta, kun ei jätkä kerkee täyttää 6kk:ta. Oisin kyl halunnu sen, mut on kuulemma tosi tarkkaa sen iän kanssa, että on kerenny täyttää. Kummallisia lähes noi käytäntöerot.
Työasiat ei ahdista, mut opinnot ahdistaa. :headwall: Pitäs alkaa alkuvuodesta kattomaan loppuja tehtäviä, että kerkeisin saada paperit ihan pian töihin menon jälkeen tai jo ennen sitä. Hoitovapaan jälkeen ihan mieluusti siirtysin palkallisen pöydän ääreen, varsinki ku aletaan suunnitella toista poikasta. Ei tää köyhällä rahalla oleminen houkuta yhtään... Se tuleva hoitovapaapätkäkin menee kipurajalla. Pärjätään me perheenä ihan kivasti, mut mua häiritsee mun taloudellinen epätasa-arvosuus. Ei tartteis saman verran palkkaa saada, kunhan jäis omaakin rahaa yhteisten menojen jälkeen.
Isänpäiväkujeet paljastan sit sunnuntaina tai maanantaina, ettei miehelle selviä ennakkoon.
Kortin teen tänään ja paketti odottaa piilossa.
Nyt olis kyl aika mennä sinne vermeitten ostoon, kun toi poika varmaan alkaa kohta heräillä. Tultais sitte sopivasti ruoka-aikaan takasi ja pääsis normaaliin aikaan toisille päikyille. Eli heipat!
Myy ja poikanen 4kk2vk5pv