Moonlight laiskana
Kata , sulla se vasta sulonen vauvamasu on!! Siis kyllähän tuon tosiaan tunnistaa semmoseksi ja ihana kun ei ole iso! Tietysti ite odottaa että se kasvaa, mutta nyt ku on iso masu ja puuskuttaa ja huomaa oikeesti puuskuttavan jo pienissä jutuissa niin kivempi tuo olis ja nätimpi!
Hiiviö; Tosi ihanan ja siistin sängyn tosiaan sait huudettua! Luulisin sen sun patjan käyvän aivan hyvin siihen mitä siihen olit mittaillu!
Mutta hei oikeesti tulin tänne vielä kukkun sen vuoksi, että.. Nyt nämä
Liitoskivut, jos sitä on ja oikeesti mulla on se vaan tuolla oikeella puolella nivusessa. .Se vie multa järjen!
Jos istun vähän aikaa, niin itku pääsee melkeen ku pitää lähtee käveleen ja kävelen ku vanha muori!!
Mitä tälle voi oikeesti tehä, vihloo ihan hulluna. Ei voisi kuvitellakkaan seisovansa esim. yhdellä jalalla, tuolla oikeella nimittäin. Todella kova kipu.
Onko näihin siis mitään hoitoa? Auttaako ennemmin kävely vai lepo?
Lämpö, kylmä? Venyttelyt? Mä siihen joogan en vielä ehtiny perehtyä, mutta jos niin kipee on ku nyt, niin ei tällä mitään joogata..
Aivan outo kipu oikeesti.. Sisaret, nyt sitten vinkkejä.. mikä avuksi?
Nyt menen nukkuun ja katon tuleeko irvistys aamulla ku nousen sängystä.
Nykyään ei muuten enää tarvi nousta yöllä pissalle, onko muita?? musta outoa,ku nythän se just pitäs sen rumban alkaa.. mulla meni jo..
Yöt, Moonlight
Hiiviö; Tosi ihanan ja siistin sängyn tosiaan sait huudettua! Luulisin sen sun patjan käyvän aivan hyvin siihen mitä siihen olit mittaillu!
Mutta hei oikeesti tulin tänne vielä kukkun sen vuoksi, että.. Nyt nämä
Liitoskivut, jos sitä on ja oikeesti mulla on se vaan tuolla oikeella puolella nivusessa. .Se vie multa järjen!
Jos istun vähän aikaa, niin itku pääsee melkeen ku pitää lähtee käveleen ja kävelen ku vanha muori!!
Mitä tälle voi oikeesti tehä, vihloo ihan hulluna. Ei voisi kuvitellakkaan seisovansa esim. yhdellä jalalla, tuolla oikeella nimittäin. Todella kova kipu.
Onko näihin siis mitään hoitoa? Auttaako ennemmin kävely vai lepo?
Lämpö, kylmä? Venyttelyt? Mä siihen joogan en vielä ehtiny perehtyä, mutta jos niin kipee on ku nyt, niin ei tällä mitään joogata..
Aivan outo kipu oikeesti.. Sisaret, nyt sitten vinkkejä.. mikä avuksi?
Nyt menen nukkuun ja katon tuleeko irvistys aamulla ku nousen sängystä.
Nykyään ei muuten enää tarvi nousta yöllä pissalle, onko muita?? musta outoa,ku nythän se just pitäs sen rumban alkaa.. mulla meni jo..
Yöt, Moonlight