Kesällä valitetaan kun on kuuma, nyt ku on niin kylmä.

  • Viestiketjun aloittaja Woot
  • Ensimmäinen viesti
Ei kävisi mielen vieressäkään vinkua kesällä, vaikka olisi +45.
Talvella kyllä kitisen ihan huolella, mutta suon kyllä talvesta nauttimisen ja kesäsätä marinan niille, jotka on enemmän talvi-ihmisiä, ei siinä mitään.

Siinä vaiheessa vaan, kun joku tulee mua opastamaan, että talvi on "pukeutumiskysymys", niin tekisi mieli tirvaista.
 
  • Tykkää
Reactions: Bonaire
Ei kävisi mielen vieressäkään vinkua kesällä, vaikka olisi +45.
Talvella kyllä kitisen ihan huolella, mutta suon kyllä talvesta nauttimisen ja kesäsätä marinan niille, jotka on enemmän talvi-ihmisiä, ei siinä mitään.

Siinä vaiheessa vaan, kun joku tulee mua opastamaan, että talvi on "pukeutumiskysymys", niin tekisi mieli tirvaista.
TÄYSIN samaa mieltä!!!!
 
Ei kävisi mielen vieressäkään vinkua kesällä, vaikka olisi +45.
Talvella kyllä kitisen ihan huolella, mutta suon kyllä talvesta nauttimisen ja kesäsätä marinan niille, jotka on enemmän talvi-ihmisiä, ei siinä mitään.

Siinä vaiheessa vaan, kun joku tulee mua opastamaan, että talvi on "pukeutumiskysymys", niin tekisi mieli tirvaista.

Nii just!!!
 
halipupu harmaana
Pitäähän sitä nyt ihmisillä jotain valittamisen aihetta olla ja sää on aina hyvä syy valittaa, mikään ei kelpaa. Itse puhahdin tässä taannoin yhdelle miehelle metrossa joka valitti lumisateesta kun sitä lunta vihdoinkin tuli. Pienet on murheet.
 
"vieras"
Joo helteestähän ei perinteisesti saa valittaa, ku pitää NAUTTIA kun Suomessa on niin hirveen harvinaista että on lämmin. Pakkasista taas kuuluu valittaa, kun kaikkihan rakastaa vain tuskaisen hiostavaa ja ahdistavaa hellettä. Jotka muuta väittää ovat typeriä mistään mitään tietämättömiä tyhjästä narisijoita.

Vihaan hellettä. Talvesta ja syksystä tykkään ja kevättä rakastan. Eli ihan väärinpäin. Mikä mussa on vikana :headwall:
 
  • Tykkää
Reactions: Big Bang Theory
Nii onhan se vaikeeta ymmärtää et esim. atoopikoille talvi on helvettiä, kun iho kuivuu ja ihottuma pahenee. Putket jäätyy ja pahimmassa tapauksessa hajoo, tiedossa iso lasku. Auto hajoo tien päälle ja iso lasku. Sähkölasku hipoo taivaita mut EI PERKELE SAA VALITTAA!

Kesähelteisiin voi sairaampi ihminen kuolla. Auto keittää ja hajoo, iso lasku. Öisin ei saa unta kun on kuuma, jokapaikas on vaan kuuma. EN tiedä onko oikeesti ihmisten niin vaikee käsittää et kaikki ei tykkää kuumasta ja kylmästä.

Ei nää vaa ole ihmisen terveydelle kauheen hyviä, MUTTA EI SAA VALITAA!

ps.. saapas!:D
 
[QUOTE="vieras";25574383]Joo helteestähän ei perinteisesti saa valittaa, ku pitää NAUTTIA kun Suomessa on niin hirveen harvinaista että on lämmin. Pakkasista taas kuuluu valittaa, kun kaikkihan rakastaa vain tuskaisen hiostavaa ja ahdistavaa hellettä. Jotka muuta väittää ovat typeriä mistään mitään tietämättömiä tyhjästä narisijoita.

Vihaan hellettä. Talvesta ja syksystä tykkään ja kevättä rakastan. Eli ihan väärinpäin. Mikä mussa on vikana :headwall:[/QUOTE]

Sä vaan kiinnität enemmän huomiota niihin ihmisiin, jotka on sun kanssas eri mieltä ;)

Mun lähipiirissä on molempia. Kesä-, ja talvi-ihmisiä.
Ja se on mun puolesta ihan fine siihen asti, kun ei ruveta marisemaan muiden marinoista tai arvostella sen toisen tykkäämisiä.
Mulle on aivan tasan turha tulla kenenkään saarnaamaan, että "puet vaan kunnolla, niin pihalla on kivaa, hiphei!! Sukset jalkaan ja ladulle, ei siellä oo kuin -28."
V*tut. -15 on jo mulle sen verran kylmä, että hoidan pakolliset ulkona olemiset hampaat irvessä ja räkä nenään jäätyen. Yök.

En mäkään mene kenellekään helteistä mankujalle sanomaan, että "bikinit päälle vaan ja aurinkotuoliin, kyllä se siitä. Kylmän suihkun kautta sit vaan, eihän siellä ole kuin +32, vielä sais vähän lämmetäkin."

Mä vaan totean, mulle on passeli keli, mutta kaikki ei tykkää, nauttikoot ne sitten talvella tai vaikka keväällä tai syksyllä.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä