+++ KESÄKUUSSA PLUSSAAVAT, heinäkuuta suunnittelevat +++



keskiviikko 1.6.2011

KUUMEILEVAT
Nimimerkki...................Kiertopv:t........Ikä....Toive.....Yritys
öttiskä......................kp71/28-30...........22v...1. lapsi.....yk1/10km2
Tyllerömamma............kp45/??..............??v........2. lapsi.....yk2
unna84......................kp41/??.............26v.......2. lapsi.....yk1
Minnarun....................kp35/29-31.........30v......3. lapsi......yk10
Kauniina Päivänä Tuut....kp35/27-30................................
Bla-bla........................kp33/34.............34v...2. lapsi......yk13
Barbamama35............kp27/25-32........35v...3./4. lapsi...yk9
iltatähti-80.................kp27/25-28.........31v......4. lapsi.....yk5
macy gray...................kp23/30-35........31v......2. lapsi.....yk18
Paulette.....................kp20/26-30.........24v......3. lapsi.....yk3
hapisikatakamura........kp19/28-30..........30v.......4. lapsi.....yk1
Jensar.........................kp18/35.........32v.....2. lapsi.....yk13/16ku1
SiSa78........................kp16/28.........32v...........2. lapsi......yk7km2
Ansku83......................kp13/30-32.........27v.......1. lapsi......yk6
Emmuska10...............kp13/38-42.............28v......2. lapsi.....yk3
nepari80.....................kp12/29..............31v..........2. lapsi.....yk5
Midia...........................kp11/30-32........34v..........2. lapsi.......yk2
Seikkailija_Dora.............kp8/30............??v...........2. lapsi.....yk1
kissendaal...................kp6/28-35.............25v.......2. lapsi....yk3
pikkumy......................kp6/28.............25v..........1. lapsi....yk9
Tuuska.......................kp6/28...........25v.....3. lapsi......yk6
Metku........................kp5/22-27........................3. lapsi.....yk2
Zanca........................kp5/26-31........27v......1. lapsi.....yk11
Viola30....................kp3/27..........31v......2. lapsi....yk13/km yk11
iloksi..........................kp3/31-33.......28v............1. lapsi.....yv5
bluebreeze..................kp2/28...........??v.............2. lapsi.....yk3
Pänä..........................kp?/26-34.......28v............1. lapsi....yk21
Pumpuli-81..................kp?/??...........??v.............?. lapsi......yk?




TAUOLLA

Sunflower11...............kp?/31-33........................3. lapsi....yk6
MinyMom...................kp?/27-28..........26v...........2. lapsi....yk13


TAUSTALLA
Lara--, Green Lady, Viulu, myrskytuuli, Ngale, tattoomam, PieniTytönTylleröinen, AiraM, *Justiina*, Laurelle, Sinderella


PIINAILIJAT
Barbamama35...............dpo12
Bla-bla.........................dpo10
SiSa78........................dpo5


PLUSSANNEET 2011 helmikuu: Pikku-Saara 1.2., Neiti-81 6.2., koiksa-79 8.2., Gabrielle 9.2., Matilda-08 11.2., Epa_88 21.2.

PLUSSANNEET 2011 maaliskuu: MiiJane76 10.3., EevaN 25.3., Mariel85 26.3.

PLUSSANNEET 2011 huhtikuu: äiti x4 4.4., Viena 8.4., mileon 12.4., Mango86 17.4., Miimau 21.4., Camilla31 24.4., Jul 24.4., Viola30 27.4.

PLUSSANNEET 2011 toukokuu:
Maira.................11.5......kp29/28.........25v...2. lapsi......yk2/4ku1
Lisey..................16.5.....kp44/30-32........28v.....2. lapsi...yk2/4kkm1

PLUSSANNEET 2011 kesäkuu:


Odotuspuolen yhteinen pino:
+++ 2010 alkaen haaveilleet ja plussanneet +++
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1877104-2010-alkaen-haaveilleet-ja-plussanneet/



HAAMUILIJAT





Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:


Listaa päivittää: Ansku83


Listalla näkyvät tiedot nimimerkin lisäksi:
kp??/?? tai kp??/??-?? = Meneillään oleva kiertopäivä / kierron pituus.
??v = Kuumeilijan ikä
?. lapsi = Monettako lasta yritetään
yk? = Monesko yrityskierto meneillään (Jos yritystä on ollut pitkään, voi merkitä myös vuosina)
Yk?/? voidaan merkitä silloin, kun yritys jatkuu keskenmenon takia (Ensimmäinen luku on meneillään oleva yrityskierto ja jälkimmäinen yrityskiertojen kokonaismäärä. Plussakierto ja raskausaika lasketaan yhdeksi kierroksi)
km?= yrityksen aikana tapahtuneiden keskenmenojen määrä
Yksi kierto on kuukautisten alusta seuraavien alkuun kierron pituudesta riippumatta.
Jos yritystä ollut pitkään eikä kiertomäärä selvillä, voi ilmoittaa myös vuosina.
Piinailijoiden lista:
dpo? = Päivät ovulaation jälkeen. Ovista tikuttavat voivat ilmoittaa plussapäivän (dpo-1)

Kysymysmerkit tarkoittavat numeroita :D


Toukokuun pinkan linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1962788-toukokuussa-plussaavat-kesakuuta-suunnittelevat/





Plussarikasta kesäkuuta!
 
Viimeksi muokattu:
Näin on onnenapiloin varustettu uusi pino avattu! Tervetuloa uudet ja vanhat plussaajat!!! ONNEA KAIKILLE JA HURJASTI PLUSSAPUHUREITA!!!!!!!!!

AURINKOISTA KESÄKUUTA JA MUKAVAA KESÄÄ!!!!!! :heart:

 
Viimeksi muokattu:
Ansku mistä sää oikeen löydät nää kaikki kuvat?? =) Hauskoja!

Mä kanssa vetäydyn vähän syrjään tästä palstailusta. Käyn kyllä varmaan lukemassa mut jotenkin tuntuu et mul on nyt niin hyvä fiilis ja rauhallinen olo tän asian suhteen et haluan että tää tunnelma pysyy koko kesän. En tiedä auttaako tärppiasioissa mutta ainakin haluaisin viettää kesän ilman masentavia ajatuksia ja epätoivoista yritystä. Kun kerran vasta syksyllä pääsee lääkärille, en halua alkaa itkemään sellaista mille ei mitään voi. Mulla on kuitenkin ihana poika, joka on vain tämän yhden kesän 2-vuotias uhmaikäinen, enkä halua muistella taaksepäin kuinka hänen pikkulapsuutensa ajan olin surullinen. Haluun muistella miten vietettiin ihana kesä ja tehtiin sitä ja tätä, hyvällä mielellä. Tällä hetkellä ei tunnu edes vaikealta ajatukselta, kun aloin miettiä miten tämä mun poika tärppäsi yk 13. Toivoa on siis hyvinkin vielä ilman hoitojakin ja jos ei syksyyn mennessä ole tullut tärppiä niin mennään sinne lääkärille. En ole vähään aikaan enää miettinyt miksi ei meillä raskaus ala, jostain on tullut sellainen varmuus siitä et kyllä se vielä alkaa, ennemmin tai myöhemmin. Nyt on niin hyvä olla ihan tälleen, taidetaan ottaa koko kesä ihan vaan tjottaillen.

Joten mut voisi heittää tuohon taukoa pitävien sarjaan, käyn varmasti lueskelemassa kesän aikana ja saatanpa kommentoidakin. Toivon kaikille teille plussaa ja kovasti haleja hoidot aloittaville! :heart:
 
Toivottavasti kesäkuussa tosiaan tasoitetaan toukokuun vähäiset plussat, niinkuin Viola30kin sanoi ;) Tuuskalle pahoittelut pettymyksestä ja tsemppiä uuteen kiertoon. Anskulle taas pakko mainita, että olen itsekin miettinyt vähän noita samoja ajatuksia - että onko se nyt reilua ihanaa vuoden ikäistä tyttöä kohtaan, kun vauvahaaveilen päivät pitkät, ja huomio ja ajatukset ovat tietysti pois häneltä. Mutta mitäpä sitä kuumeelleen voi. Tulisi se plussa, niin ei tarvitsisi enää kuumeilla. :D

Täällä myös testattu tänään päivällä nega, kp 45 tai jotain sinne päin (en ole enää laskenut). Pitihän se vähän kokeilla, kun ei ole viikkoon dippaillut.

Rinnat ovat olleet kipeät eilisestä saakka. Viimeksi kipeytyivät, kun aloin odottamaan tyttöäni, eivätkä ole sen jälkeen tai sitä ennenkään oireilleet esimerkiksi kierrosta johtuen. Saa taas toiveet nousemaan, vaikkakin varmasti turhaan.

Mietin, et pitäisikö ostaa ovistestejä ensimmäistä kertaa. Saisikohan niillä jotain uutta informaatiota tästä nykytilanteesta? Jos tulos on positiivinen, tarkoittaako se sitä, että ovis on ollut ja nyt eletään kierron loppupäiviä tai, että ovulaatio on 24-48 h sisällä? Nega, niin ei ovulaatiota? Jääköhän niiden käyttöön "koukkuun", ja sit alkaa vaan stressaamaan enemmän?
 
Näköjään taas tuli vähän pidempi kierto...kun tän vuoden puolella on vaan noita kp25-26...raskauteen en usko,sen veran juilii ja on menkkakipuja...toisaalta etovaa oloakin on ollu,mietein sitä tänään ja johtuiskohan se siitä jännittyksestä joka päällä et alkaako ne menkat vai ei.kun yölläkin herää tarkistamaan alkoko menkat(ärsyttävää)ja joka vessa käyntiä pelkää...hitto,äsken kun istuin täs koneella,olin ihan varma nyt ne menkat alko oli pakko men tarkistaa...noh ei alkanut,ei vielä....
Oltiin kaverin kanssa kaupungilla ja käytiin vähän vauvan vaate ostollakin hupistelees...on vaan ihania ne pienet..."huokaus...
 
iltatähti Kaveri raskautui joulukuussa ja kertoi et hänellä oli tosi pitkään sellanen olo et mensut alkaa! Kokoajan sai ravata tarkastamassa alkoiko, mutta onneksi ei! =) Jos sulla vaikka sama juttu! :heart: Toivotaan ainakin näin! :D

).( Alkaa pikkuhiljaa tuntua siltä et ystävämme ovis lähestyy kuin lähestyykin! Oon kiree ku viulunkieli ja äkänen ku ampiainen! :kieh: Oon tän vuoden puolella muutamassa kierrossa huomannut tämän! Ukkelin ei tartte sanoo ku yks poikkipuolinen sana ja ei välttämättä sitäkään ni sytytyslanka alkaa palamaan, vaikka ei olisi mitään syytä siihen! :stick: Sitä en nyt vaan harmikseni muista et kauan ennen ovista tää tapahtu aiemmin, mut luulisin et se nyt tän loppuviikon aikana iskee päälle! :D Täytyy nyt vaan yrittää löysätä tuota kiristintä pään ympärillä, ettei mee kiukuttelun takia tämä kierto hukkaan! :D Mut huh ku on IHANAN lämmintä!!! 28 näyttäny mittari tänään! Me like!! :heart:
 
Ihanaa, kun on lämmintä :heart:

Tyllerönmamma - mulla on ihan samoja ajatuksia myös. Miksi ihmeessä tää kuume on nyt jo noussut korkealle, vaikka vastahan tuota esikoista kuumeiltiin :confused: Välillä vaan mietin uutta vauvaa, vaikka tyttökin on ihan vauva vielä. Eikä ole ollut mitenkään helpoimmasta päästä tää esikon vauva-aika, mutta se ei tunnu kuumetta hillitsevän... Tosin mulla tämä ikä on (ainakin omasta mielestäni) aika iso tekijä. Oon siis 33, kohta 34. Ei tässä loputtomiin oo aikaa... Ja omissa haaveissa siintää kolme lasta... Toivottavasti ei kuitenkaan menis nii kauaa, kun tuon tytön yrittämisessä. Sais tärpätä heti tästä kierrosta:D

Tää alkukierto on yhtä tylsistymistä, mutt nopeestihan nää päivät tästä kuluu ja sitten pääsee taas kunnolla yritykseen kiinni :)

Paljon plussia kesäkuulle!
 
Moikka ja paljon plussa tuulia kaikille näin alkuun :) !
Voisin tulla tänne jo taustalle, jos sopii.. Kuume on jo kova ja yrittämäänkin päästään toivon mukaan jo ensi viikon jälkeen kun, kuparikierrukkani poistetaan. Tai ainakin toivon kovasti että saa heti rueta yrittään, en asiaa hoksannut kysyä kun ajan varasin kierukan poistoon. Nyt olisi sopivasti kp 2 menossa, niin mahkuja olis sit viel tälle kierrollekkin. Olen jo jonkin aikaa seuraillut kuulumisianne ja nyt en enää malttanut olla liittymättä joukkoon :).
Eli olen 30 vee ja haaveena olisi siis nyt se kakkonen kun tuo ykkönen on jo niin iso poika, eskarin päättäjäiset vietetty ja syksyllä alkaa koulu taival :).
Mutta minäpä seurailen täällä taustalla ainakin tämän viikon ja palailen asiaan sit kun pääsemme itse asiaan ja laitan sitten tarkemmat tietonikin .
 
Heippa!

Voisin liittyä tähän pinoon, jos vielä mukaan mahtuu :D
Olen 30v ja toiveissa olisi 2 lapsi, miehelle ensimmäinen. Ollaan tässä nyt vuosi enemmän tai vähemmän tosimielellä yritetty. Anyway, viime kesäkuussa jätettiin ehkäisy pois ja sen jälkeen olisi vauva saanut kernaasti tulla. Mitään vaan ei ole tapahtunut... tai no, jouluaattona testasin haamun kp.nä 27/22 ja seuraavana päivänä alkoivat menkat, joten en tiedä oliko siinäkään sitten mistään sen kummemmasta kyse...

Nyt tässä on meneillään kp 4/22 tai 21, ovis lienee tulossa viikonloppuna tai maanantaina, en sitä tikuta, joten omiin tuntemuksiin olen vaan luottanut siinä asiassa.

Olimme tässä kevään tauolla vauvanteosta, kun mies oli työssä toisella paikkakunnalla, eikä tavattu kovin säännöllisesti. Nyt on mies kuitenkin taas kotona ja päästään oikeastaan nyt ekaan kiertoon tänä vuonna kunnolla yrittämään. Olen tässä laskeskellut, että nyt starttaisi kuitenkin yk 15, joskin tässä tosiaan muutaman kuukauden on yritys ollut hiukan heikompaa.

Toivon tosiaankin, että plussa nyt kesällä tulisi, koska syksyllä olemme aikoneet lähteä hoitoihin, enkä sinne asti tahtoisi mennä... Olen toisaalta jopa sillä kannalla, että jos ei tule luonnon menetelmin niin olkoon tulematta, toisaalta taas vauvakuume on kova ja kuukaudesta toiseen jatkuvat pettymykset kyllä syövät...

Mieliala on tämän pitkän yrityksen aikana välillä ollut todella alhaalla, mutta tämä keväinen pieni "yritystauko" teki hyvää ja nyt lähdetään taas reippain mielin uuteen kiertoon.

Positiivista kesän alkua kaikille! T. Amalia A.
 
testasin äsken ihan selvän negan kun on pari clearblueta kaapissa ja ne menee syksyllä vanhaks ni täytyy käyttää pois:D...tänään kp 28 et varmaan näkyis jo kyllä jos olis jotain näytettävää...ei taidettu olla silleenkään ihan silloin ku olis pitäny....sais jo ne menkat alkaa jos kerta ovat tulossa...........
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tyllerömamma;23895460:
Mietin, et pitäisikö ostaa ovistestejä ensimmäistä kertaa. Saisikohan niillä jotain uutta informaatiota tästä nykytilanteesta? Jos tulos on positiivinen, tarkoittaako se sitä, että ovis on ollut ja nyt eletään kierron loppupäiviä tai, että ovulaatio on 24-48 h sisällä? Nega, niin ei ovulaatiota? Jääköhän niiden käyttöön "koukkuun", ja sit alkaa vaan stressaamaan enemmän?
Tunkeudun teidän ketjuun, kun joskus käyn lueskelemassa. Eli ovistesti näyttää plussaa silloin, kun ovulaatio on tapahtumassa 24-48 tunnin sisällä. Muulloin sen tulisi näyttää negatiivista ja näyttääkin, jos ei ole pco:ta. Joskus raskauskin saattaa näkyä ovulaatiotestissä. Mutta loppukierrosta ovulaatiotesteillä ei ole mitään merkitystä eli ne eivät kerro, onko ovulaatio tai hormonihuippu jo tapahtunut. Positiivinen testikään ei tarkoita, että munasarjasta jotain oikeasti irtoaisi. Se kertoo vain hormonihuipusta, joka mahdollistaa ovulaation. Ovulaation testaaminen aloitetaan kp11 tai kp12 vähän testistä riippuen, jos kierron pituus on keskimäärin 28 päivää. Testailua jatketaan, kunnes plussa näkyy.
 
Tervetuloa uusille :wave:

Ansku83: Kiitos uudesta ihanan kesäisestä pinosta! :flower: =)

Tylllerömamma: Kyllä siihen oviksen tikutukseen voi koukkuunkin jäädä :D Se, että tuoko se lisää stressiä, riippuu varmaankin ihan täysin ihmisestä. Mä koen asian niin päin, että stressaisin vaan enemmän kun pohtisin kaiket päivät, että milloinkohan se ovis mahtoi olla. Koska en osaisi kuitenkaan ottaa tätä yritystä niin rennosti ettenkö pohtisi oviksen ajankohtaa lainkaan. Ja meillä ei onneksi tule kummallekaan suorituspaineita positiivisesta ovulaatiotestistä :) Lisäksi oviksen bongaaminen on musta hauskaa, kun saa sen plussan edes johonkin testiin :D

).( Mä olen nyt tauolla Lugeista. Halusin kokeilla, että onko mun loppukierron välivuotovaivat korjaantuneet. No eilen (dpo 5) tuli pari tippaa rusehtavaa tuhrua alkkareihin : / Taaskohan ne loppukierron tiputteluvuodot alkaa... Ärsyttävää :kieh: Tänään ei taas tullut onneksi mitään. Saas nähdä miten huomenna käy... Mä oisin NIIN toivonu, että toi vaiva olis korjaantunu neljän Luge-kierron jälkeen. Mutta en heitä kirvestä vielä kaivoon asian suhteen. Jos tämä välivuoto jää tohon eiliseen kahteen tippaan, niin oishan se jo huima parannus menneeseen :) Ennen mulla siis tiputteli dpo 7 lähtien ja sitä kesti aina viikon ajan eli menkkoihin asti.
 
Viimeksi muokattu:
SiSa Kiinnittymistiputtelua?? ;) :LOL: Ainahetijaiänkaikkisestiaamen pitää yhistää kaikki raskautumiseen! :D

).( Meidän 2 hengen perhe kasvaa juhannuksen jälkeen pienellä musta-valkoisella karvapallolla! Oon jo pitkään toivonut koiranpentua ja nyt mie sen saan!! :heart: Onpa jotai muuta mietittävää taas ku pelkästään raskautuminen! :D Jos se tulis sit siinä sivussa ikään kuin "vahingossa"! ;) Huomenna siis kp15 ja "virallisesti" ovistikuttelu alkaa! :D Nyt oon täs taas "harjotellu" parina päivänä! :D
 
Tervetuloa uusille ja pahoittelut tädistä kaikille joille tullut !:wave::hug:

Tänne ei kummempaa, oviksen lähestyminen kuorii mustakin pirttihirmun näköjään...En oo sentään ainoa!:LOL: Ovistestit jo lähes plussaa muttei ihan vielä tyylipuhdasta. Eiköhän se sieltä viikonlopuksi tule:p Harmi vaan että tuntuu kipuja taas vasemmalla puolella:headwall: Viimeks tuntui oikealla ja luulin jo että olis mahkuja, mutta ei...vasemmallahan se oli silloinkin.

Reilun viikon päästä on viimenen ultra ennen hoitoa jos se ovis nyt varmuudella tulee ens keskiviikkoon mennessä. Näkee sitten samalla oviksen sijainnin ja jos se nyt oliskin sattunut oikealle niin voipi jopa jännätä alkaako menkat vai ei...:p
 
Ansku83: Onnittelut "perheenlisäyksestä" :D Kaikki pennut on aina niin NIIN sulosia! Itse olen heikkona kissoihin =) Harmi vaan kun ei voi ottaa sellasta miehen allergian takia...

Niin ja tosta tiputteluvuodosta: se vaan jatkuu :( Voi paska :mad: Tää ei mun kohdalla valitettavasti ole mitään kiinnittymisvuotoa, koska tätä on ollu niin monet kerrat aikaisemminkin. Eikä kiinnittymisvuoto voisi edes alkaa vielä dpo 5, koska kiinnittyminen tapahtuu käsittääkseni dpo 6-10 välillä. Ja lisäksi tätä tiputtelua kestää mulla aina viikon verran. Kiinnittymisvuoto on vain 1-2 päivänä. Harmittaa tää asia siksikin kun pelottaa ettei mitään mahdolllisuuksia raskauteen ole tulevaisuudessakaan, jos kroppa toimii näin huonosti... Kummallisinta tässä on, että multa on otettu kerran tän vaivan takia loppukierron verikokeet ja missään hormooniarvoissa ei ollu mitään vikaa :confused:
 
SiSa Mystistä! :O Ja harmi tosiaan että on noin! :( Jatkuukos siulla ne luget sitte ens kierrosta jos nyt ei oo pientä ihmettä käynyt? Niin ja kiitos onnitteluista! :heart:

Jensar Joo, mietin tässä vaan kovasti et missä se ovis sitte viipyy? Ei näy ei kuulu plussaa ovistestiin! :confused: Niin hailua haamua näyttää että hyvä et edes erottaa sen siitä stidistä! Ja testit on Sofin! Ei vissi parhaasta päästä nekään! Eikä digi sen koommin kyl myöskään paljoo hymyile, eilen tein ja tyhjä naama oli! :| Liekö greippimehulla osuutta asiaan kierron pidentymisen suhteen, mikä nyt näyttää uhkaavasti olevan tulossa!
 

Yhteistyössä