Tervehdys taas meiltäkin!
Joulua on vietetty ihan urakalla, siltä ainakin tuntuu. Aattona meillä oli paljon porukkaa käymässä, vietettiin ensimmäistä joulua uudessa kodissa mun vanhempien, siskon, miehen äidin ja sen miesystävän kanssa. Joulupukkikin kävi, tyttö kuiskasi heti ovella, että "Joulupukki tuli". Ei uskaltanut käsipäivää sanoa, mutta haki kyllä sitten reippaasti pukilta paketteja :heart: Kilttejä oltiin oltu, paljon lahjoja saatiin. Illalla saunottiin vielä toinen kierros, kun kaveri tuli "maistelemaan glögiä"
Joulupäivän makasinkin sitten migreenikohtauksen kourissa
Elämäni aikana olen muutaman kohtauksen saanut, ensimmäinen "diagnosoitu" oli esikoisen odotusaikana, toinen synnärillä ja muutama on tässä välilläkin tainnut olla. Onneksi sain rauhassa vain maata pimeässä huoneessa, äitini viihdytti tyttöä ja isäni miestäni
Tänään olisi kova hinku päästä kirjastoon hakemaan yksi käsityölehti, Joulupukki toi minulle ompelukoneen (olen siitä haaveillut sen 10 vuotta) - ja nyt iski mammatunikan himo :saint:
Muuten välipäivät vietetäänkin kotosalla, mieskin pitää lomaa. Uudeksivuodeksi mies tahtoisi hankkia muutaman raketin (ilmeisesti tuota neitiä varten
), saa nähdä lämpenenkö minä ajatukselle. Ja matkatoimistossa pitäisi käydä kans, tarjotaan mun vanhemmille ulkomaanreissu, kun ovat auttaneet meitä niin kovasti talonrakennusprojektissa :heart: .
Huomenaamulla neuvolaan.
Hulda rv 14+3
ps. Pientä kuplintaa täälläkin jo havaittu, esikoisesta liikkeet taisivat tuntua ihan vähän myöhemmin :heart: