Slallu: Eikös teillä ole ensimmäinen lapsi kyseessä? Silloin käyntejä onkin enemmän ja seurataan tehokkaammin. Uudelleen synnyttäjät eivät käy neuvolassa yhtä tiheästi -- ellei tietty oo sitten jotain häikkää esim. veriarvoissa tms. että vaatii tarkkailua. Mä luulen että joudun henk. koht. jonkinmoiseen tarkkailuun sillä mulla oli raskausdiabetes viime raskauden loppuvaiheessa, ja todennäköistä on että nytkin nasahtaa, vaikka kuinka yrittäisi torjua.
_Miikku_: Mulla on AINA suu kuiva. Siis koko ajan. Nytkin. Juoda saa reippaasti, mut toisaalta ihan hyvä koska vessassakin saa ravata. Ja siellä saa ravata vaikkei oliskaan juonut, ja tossa yks päivä mietinkin että miten tätä nestettä vaan riittää kehossa että koko ajan on vessahätä, ja tulin siihen pääätökseen että fiksumpi juoda niin ei tarvitse ihmetellää. Ja vuodosta kanssa -- oi niin tuttua. Sitä riittää myös. :x Muistan hyvin viime raskaudesta miten ahdisti ne gynetutkimukset kun vaikka kuinka pesit itsesi huolella ennen aikaa, niin satavarmasti et sen näköinen/tuntuinen ollut alapäästä kun oli tutkimuksen aika. Mutta minkäs tuolle oikein voi. Mä lohduttaudun sillä että en ole ainoa ongelmasta kärsivä.
Taniira: Mulla on työajat sellaiset että joudun herää viideltä (kolmivuorotyö, pääsääntöisesti aamua ja viikonloppuja), ja silloin harvoin kun ei ole töitä, kuten tänään, mä todellakin nukun pitkään. Tosin yöllä saa herätä vessaan ja heti ensitöikseen kun nousee niin banaania tai vastaavaa nopeaa ettei lähde jalat alta.
Kahvia mäkin vielä juon (ehkä liikaakin), mutta se tupakka tosiaan jäi. Maanantaina en enää polttanut kun heräsin; se, ti ja ke oli vähän hankalia, enää ei mitään ongelmaa. Mä olen aiemminkin lopettanut kuin seinään ja ollut useita kuukausiakin polttamatta. Lopettaminen ei ole hankalaa, mutta pidemmällä juoksulla päätöksessä pysyminen. Yleensä mulla alkaa vaikeudet puolen vuoden tienoilla. : /
Ei muuta kuin mukavaa viikonloppua kaikille! Ja Kesäkuun ihan-mikä-tahansa-k-kirjaimella-alkavat käy mulle.