Itse alan vihdoin parantumaan toisesta flunssasta tässä kuussa.. Oli ihanasti melkein koko viikon kuumetta, nuhaa ja yskää. Nyt onneks alkaa tosiaan kaikki helpottamaan. Pääsee taas töihinkin tänään.
Mä olin esikoisesta hirrveen usein kipeenä, joten periaatteessa jo tottunut jos nyt niin voi sanoa.
Oireet on melkosen samoja kuin tähänkin asti. Pahoinvointi/huono olo tulee jos ei oo syöny jotain. Ja sit nää mielialanvaihtelut sekä mieliteot on osana arkea.
Tissit ei oo arat mutta tuntuu, että nekin kasvaa vähän liian nopeesti..
No, mies ny ainaki tykkää.
Mahan kasvukin on jo huolestuttavan nopea, ei muuten mutta jos se kasvaa tätä vauhtia, niin mahtaakohan onnistua salassa pitäminen sinne jouluun asti, vähintään. Pakko käyttää aina kun mahdollista, mahdollisimman löysiä housuja. Eli miehen housuja.
Ja tilasin jopa talvitakin, joka on samaa kokoa kuin muutkin, mutta ois pitän käyttää järkee ja tilat isompi, nimittäi se takki ol heti liian pieni. Mut onneks se menee mun siskolle, niin ei tartte takasi lähettä, ku ei se kalliskaa ollu.
Näin eilen ystävää ja kahviteltiin(tai no oikeestaan ei kahvia juotu ees
). Ja eka miettisin etten aio kertoa kenellekkään ns. Ulkopuoliselle vielä. Mutta en voinu vastustaa kiusausta ja kerroin sit hänelle.
Ja ostin samalla oikeen kokosen talvitakin.
Nyt tosiaan valmistautumaan töihin. Esikoinen nukkuu vielä päikkäreitä, joten rauhassa voi laittaa työvaatteet laukkuun ja syödä vähän.
Täällä oli kahvista puhe jossain vaiheessa, niin mulla on ennen menny ihan tuhottomasti kahvia päivässä. Oikeesti joku 6 kuppia on lähempänä totuutta, mutta nyt se on saanu supistettua siihen 1-2.
Aamulla on pakko saada kahvia ja sit iltapäivällä kans, mut muuten meneeki sit teetä.
Susanna#1 & Pikku Pupunen 6+0 <3