Kesäkuun lapsettomuushoitojen plussaajat -PART II

Onnea Hormonihirviölle puolen välin ylittämisestä!! :flower: :flower: :flower: Mie tulen ensi keskiviikkona perässä. :)

Omaa napaa: Ostin tänään neuleen ja kaksi paitaa, jos taas hetken pärjäisi vaatteiden kanssa. Siivosin vaatehuoneesta pois kaikki sellaiset vaatteet jotka ei tuu mulle sopimaan seuraavaan vuoteen. Niitä oli paljon... :LOL:

Nyt nukkumaan! Hyvät yöt ja sunnuntait kaikille!

Jiksu 19+3
 
Sunnuntaita!

Kiitos Jiksu! :)

Oon näköjään ottanut tavaksi käydä shoppaileen lauantaisin kun mies on opiskelemassa. Ostin 3 pikkarit (sittarissa oli isoja parempia sloggeja tarjouksessaa) ja 5 kynttilää. Meillä palaa iltaisin aina kynttilät ja niitähän sitten kuluu, party litejä ostan vain hajun takia (ei riittäs rahat millään ostaa niitä isompia jokapäiväiseen käyttöön).

Känkkis oli eilen tosi vilkkaalla tuulella, oli ultrassa jalat mun selkää kohti ja sinä päivänä ei paljon liikkeitäkään tuntunut mutta nyt on pyörähtänyt taas jalat mahaan päin ja möyrii minkä kerkeää :LOL: Aika jännä muuten että ihmiset utelee että kumpi on tulossa, eikä me kerrota vaikka se ei nyt satavarmaa olekkaan että on tyttö.

Oottako muut alkaneet syömään enemmän? Mulla ei enää 2 leipää ja jogurtti tunnu riittävän aamupalaksi. Pitääköhän alkaa miettimään kuin paljon tonne masuun mättää.... ja dupalac ei tunnu enää auttavan en tiiä mitä seuraavaksi kokeilisin. Ei auta kun kärsiä.

Hormonihirviö 20+1
 
Ensiksi tehdään Hiiiiioooooppp! Ylöspäin meidän pinoa. ;)

Sitten onnitellaan HH:ta hienoista ultra kuulumisista ja puolivälin ylityksestä! :heart: :hug:

Mä luulen etä olen aikalailla samanlainen hermoheikko kuin HH kertoo olevansa, mutta ehkä sitten murehdin itsekseni enemmänkin. Kokoajan pelko mitä käy tai meneekö kaikki hyvin jne. Pikkuhiljaa olen kyllä alkanut miettimään, että antaisinko kohta jo itselleni luvan vain nauttia ja uskoa siihen että kaikki on kunnossa.

Täällä oli perjantain jälkeen tapahtunut hurjasti juttuja. Nyt en sitten enää millään muista kaikkea. :ashamed:

Itse oltiin siis mökillä. Muuten meni mukavasti, mutta nukuin niin kovin kovin huonosti, että nyt on örkkiolo. Mutta minäpä olenkin syyslomalla (hehkuttaa hulluna!!) :p Huomenna saan sitten nukkua pitkään. Ihanaa! Lisäksi sitten siivoilen omaan tahtiin kodin puhtaaksi. :)

Eilen ja tänään on ollut masussa hieman hiljaisempaa, mutta aina välillä käy jokin motaisu masussa. Luulenpa että on kaveri hieman kääntynyt, kun ei ihan kaikki tunnu. Mutta hyvä että jotain edes, tiedän asioiden olevan mallillaan.

Tänä aamuna kun heräsin (siis yön pyörimisen jälkeen) oli vatsani kuin jalkapallo ja tosi kipeä. Selkäänkin koski. Yöllä supisteli jonkun verran ja pelästyin että nytkö tuli oikein kipeitäkin supistuksia. Mutta loppuviimeksi totesin että minulla on ilmaa vatsa täysi. Siinä sitten aikaa myöten helpotti ja päivällä sitten vatsa olikin jo normaali. Äänekäs tietysti olin sitten pitkin päivää... :whistle:

Juups, mutta tässä taas pääosin omaa napaa.

Mukavaa sunnuntai-iltaa kaikille ympäri maailman! :wave:

Nampula 18+5
 
Täällä sitä siivouksen keskellä käyn koneella kurkkimassa. Tänne nyt ei kummempia kyllä kuulu. Yö meni alkuunsa jälleen pyöriessä. Näin maajussille morsian-unia... Mentiin nukkumaan aika pian jo sen jälkeen, joten ajatukset jäi pyörimään päähän. Sitten puolen yön jälkeen vasta aloin kunnolla nukkua. :) Mutta hyvä niin, että sitten loppuyö meni nukkuessa.

Tänään ajattelin pitkästä aikaa tehdä ruokaa. Oikein alkuruuan kera nyt hemmottelen miestä. Kyllä se välillä tuntuu niin hassulta, kun minä olen pistänyt miehen tekemään kaiken ja itse makoilen sohvalla. Tänäänkin tosin ruoka on sellaista ettei mun tarvitse mitään paistella. Koska se ei onnistu vieläkään. Jännä nähdä helpottaako missään vaiheessa. Yöks! :ashamed:

Mutta semmoiset on kuulumiset ja suunnitelmat. Nyt vaan siivousta jatkamaan ja sitten hieman hauvojen kanssa ulkoilemaan. :)

Innostuin muuten HH:nkynttilä jutuista sen verran että tänään meilläkin sitten syttyy kynttilät ekan kerran tänä syksynä. Joten kiitos HH! ;)

Nampula 18+6
 
Hyvää uutta alkanutta viikkoa kaikille! =)

Onko muilla huonosti nukuttuja öitä takana? Mä en saa nukuttua aamuöisin, heräilen vessaan ja muutenkin olen levoton aamukolmen ja aamuviiden välillä. Mistähän se johtuu, valmistautuuko kroppa jo yöheräilyihin? :D

Kaksi päivää siihen että raskaus on puolivälissä. Aivan kuin joulua odottaisi... :)

Jiksu 19+5
 
Jiksu mulla olit tota samaa heräilyä ja unettomuutta jotain 14-18 viikoilla, nyt nukun taas hyvin ja 9 tunnin unet menee helposti.

Nampula mää oonkin kova puhumaan ja varmaankin siis kova kirjoittelemaan ajatuksistani, joten saatte kestää mun tunteita vielä pitkään :eek: jos ette nyt jostain syystä potki mua pois palstalta :LOL:

Mulla on tainnut ligamentit venymään, tulee tosi kovia pistäviä kipuja kohdun kummallekkin puolen. AUTS! Pääsin pari päivää sitten kehumasta että mulla ja masulla on hyvä olo muttei enää... no kestetään hammasta purren.

Hormonihirviö 20+2
 
Mulla on myös nyt kovasti yöheräilyä. Herään lähes tulkoon 2 tunnin välein käymään vessassa. Mikä on kyllä jo tosi rasittavaa. Mutta josko se helpottais pikkuhiljaa, kun nyt en suoranaisesti hätään herää, vaan herään ja sitten pakko kömpiä vessaan että voi jatkaa unia. Lisäksi nyt pyörin sängyssä aika paljon ja järkkäilen "itseäni" asentoihin. :p

Mulla oli tuossa perjantaina viiltävää kipua kohdun oikeassa laidassa, kesti aina vain pienen hetken ja sitten meni ohi. Kaipa sekin jotain venymistä ja vanumista oli. ;)

Juu enpä usko että me HH sua pois ajetaan. :D Saahan sitä jokainen kertoa ajatuksiaan ja huoliaan täällä. Se helpottaa itseäänkin. Lisäksi on kiva lukea muiden kuulumisia, oli niitä sitten vähän tai paljon. Joten antaa palaa vaan samaan malliin. :)
 
Tästäkin osoitteesta löytyy unettomuutta. Yöllä pitää pyöriä ja käydä vessassa ja sitten kun kello soi aamulla - nukuttaisi niin mainiosti |O

Täällä on painittu myös noiden vaunu-asioiden kanssa. En tiedä ottaisinko Teutoniat vai Emmaljungat. En oikein kummastakaan löydä mieleistä kuosia. Tytöille on kovin vähän vaihtoehtoja - siis niin että ne ois selkeesti tytön. Tai sit ne on niin vaaleat että hirvittää miten pysyy puhtaana :/

Ja ruoka maistuu - tai oikeastaan kaikki syötävä - epäterveellisestä terveelliseen. Karkit, pullat, sipsit - siis ihan kaikki. Voisin syödä koko ajan. Hirvittää ensi viikon neuvola kun joutuu vaa'alle. On itselläkin ihan pullero olo :ashamed:

Viipukka ja typykkä 21+2
 
No en sitten ole ainoa pyöriskelijä. Ehkä me näin totutaan siihen että vauva herättää öisin. :) Mutta on tämä outoa kun mä olen ainakin aina nukkunut yöni niin kuin tukki. Ja aamulla tietenkin väsyttää ihan kauheasti.

Mullekin maistuu ruoka. Olen yrittänyt lisätä maitotaloustuotteita että saadaan tyypin kanssa tarpeeksi kalsiumia, en halua syödä mitään purutabletteja kun en usko että niistä kunnolla tarvittavat aineet imeytyy.

Suklaata tekee mieli koko ajan, joka päivä pitäisi ainakin pari palaa saada! Vkonloppuna söin irtokarkkia ja tuli tosi huono omatunto, kun aloin ajatella miten paljon kaikkea elintarvikevärejä ja muuta shittiä siinä meni tyypille asti... en ehkä pysty enää irtokarkkeja syömään.

Kiva kun tämä palsta on niin aktiivinen, että aina joku on kirjoittanut kun käy lukemassa! Jatketaan samaan malliin!! :hug:

Jiksu
 
Täällä myös yöheräilijä! :wave: Esikon aikana oli sama juttu, se taitaa johtua hormoneista. Mä en kyllä tottunu siihen heräilyyn, vaan olin ihan väsyny ja univajeessa kun vauveli sitten syntyi... :ashamed:

Onneksi ennen raskautta oli pari sikeäunisempaa kuukautta, kun mies nousi vastaamaan esikon huutohin yöllä. Sitten se lopettikin yöhuutelun, olis varmaan pitäny tehdä tuo temppu jo paljon aikaisemmin :headwall:

Jiksu, apteekista saa nallekarkkeja ja muuta pientä, joissa on mahdollisimman vähän mitään lisäaineita. Sokeriahan nekin tietty on... :p

Ja HH, pura vaan stressi tänne! :D Ei meitä tartte arkailla, kaikki stressataan välillä enemmän ja joskus vähemmän. Ei siitäkään mitään tule, jos koteloi kaiken sisäänsä. Siitä seuraa vaan masentunut olo.
 
Viipukka eikös emmaljungalle ole tullut maastokuvioisia kuoseja, meillä lasten tarvikkeen ikkunassa oli vaal.pun maastokuvio ja se oli söpö ja tarpeeksi tyttömäinen. En käynyt kattoon niitä paremmin kun omanihan olen jo 2007 mallistosta valinnut.

Mulla myös hirvittää puntari ja arvaatkaas vaan niin seuraavan neuvola on lääkärineuvola ens maanantaina.... :eek: pullaa voisin syödä määrättömästi mutta tulee tosi kauhea olo jälkeenpäin. Sanoin eilen anopille iltakaffeilla että on sitten sen vika :LOL: jos tulee örkkä kun oli kaikenmoisia herkkuja laittanut pöytään. Yhtä lajikettahan ei vain voi ottaa vaan kaikkia! :headwall:

Te jotka ramppaatte vessa yöllä niin kokeilkaa ettette juo paljoa 19-20 jälkeen, mulla auttaa ja ei tarvi käydä vessassa yöllä kun harvoin. Mulla on muuten kokoajan jano, vaikka juon 2-3l päivässä silti pitäs saada lisää.....

Oon alkanut hengästyyn tosi nopeeta... puuskutus kuuluu mitä pienemmistäkin hommasta...

Hormonihirviö 20+3
 
Hei!
Kyllä sitä meikäläisenkin mahaan mahtuisi kaikenlaiset herkut. :kieh:
Yritän nyt vähän skarpata syömisien kanssa, kun tuon oksutaudin jälkeen paino pompsahti heti yli 2 kiloa, vaikka taudin päällä ollessa paino laski.
Olen pyrkinyt karsimaan kaiken makean pois ainakin toistaiseksi, enkä syö pastaa ja perunaa.Tummaa riisiä vähän ja runsaasti kasviksia laitan niiden sijaan.

Aamuisin on ihanaa, kun ei enää pahoinvointi vaivaa, niin pärjään kahvilla ja bulgarian jogurtilla lounasaikaan saakka. =)

Haalistunut ja vaavi 21+6
 
Tänäänpä ei tänne kuulu kummempia. Tosin aina sitä juttua tuntuu minunkin näpeistäni löytyvän! :D

Levolacia otin sitten ekan kerran aamulla ja ei ainakaan vielä ole auttanut paljoakaan. Mutta katsellaan josko se siitä. On vaan kurjaa kun sekä Levolac, että rautatabut pitää ottaa aamulla tyhjään vatsaan. Tänään otin levolacin kun vein miehen aikaisin töihin ja sitten painuin pehkuihin takaisin. Aamulla sitten kun pitää ottaa rautaa ja olla sitten hetki kuitenkin syömättä, niin olo alkaa olemaan jo sen verran kauhea ettei millään jaksaisi odottaa sitä syömistä. Jotta saisi taas normaaliolon päälle. Olisko kenelläkään vinkkiä, millä tämän voisi hoitaa? Kun sitten taas ei nuita voi ottaa yhtäaikaa...
Suuret on mun huolet. :p

Äitiysvaatteita sain tänään taas kaveriltani, ihanaa. Pussissa juuri sellaisia minulle sopivia ja istuvia vaatteita. Jottei tarvitse aina kulkea poolopaidassa ja fleece-takissa. :p

Mutta siinäpä kuulumiset tänään! Mukavaa iltaa kaikille! :wave:

Nampula 19+0
 
Hello! Unetonta on täälläkkin. En ole enää moneen viikkoon kunnolla nukkunut. Onneksi olen saikulla niin saa ottaa päikkäreitä. Eilen oli neuvolakäynti jossa sairaslomaa jatkettiin kahdella viikolla. Makasin siinä terveydenhoitajan edessä kun taas tuli hirveä kivikova supistus. Etuseinässä oleva istukka oikein pullahtaa kovaksi. Sitten ei ollut sairasloma asiassa enää epäselvyyttä. Ja paino nousee.. Oli tullut 3,5 kiloa kuukaudessa. Pitäisi rajoittaa kuulemma syömistä. Olen kuitenkin syönyt suht samalla tavalla kuin ennenkin mutta liikunta on jäänyt ja sitä oli aikaisemmin paljon. SF mitta 25cm.
Tänään olin fysioterapeutilla jolta sain hyviä jumppaohjeita ja hiukan niska-hartia seudun hierontaa. Oli taivaallista!
Eli tälläistä omaa napaa täällä.. Mutta näyttää olevan samanlaista kaikilla. Unetonta ja ruokahalu korkealla :)
Mukavaa illan jatkoa kaikille. Nyt alan tekemään makaroonilaatikkoa ja odotan samalla uutta sohvaa mihin jatkossa mahtuu löhöilemään koko MEIDÄN PERHE!
Roosa ja pojat 22+3
 
Kylläpäs täällä on jo puolenvälin ylittäneita :flower: Hienoa!

Olen varmaan aiemminkin tilittänyt täällä, että en ole koskaan valvonut niin paljon kuin raskausaikana. Toivon joka yö, että pissahätä ei iske ennen kuin olen saanut nukuttua väh 7 tuntia. Sen jälkeen ei nääs nukuta lainkaan. Yritän keskittää juomisen alkuiltaan ja olla illalla hörppimättä, mutta kun välillä on illalla niin hirveä jano.

Mun väsymys on muutenkin aivan omaa luokkaansa. Johtuu varmaan laskeneesta hemoglobiinistakin. Vaikka nyt on 100mg Obsidan rautavalmisteet aseena, niin kestäähän se ennen kuin vaikuttavat. Työpäivät jotenkin sujuvat, mutta töiden jälkeen kaikki tekeminen vaatii ponnistelua. Nukahdin eilen sohvalle jo alkuillasta ja kiukuttelin miesparalle urakalla kun piti nousta iltapesulle. Toinen yritti silitellä ja naurattaa mua, ja kun ei onnistunut niin totesi nauraen, että "ei se kuule minun vika ole jos väsyttää". Ja minä tietenkin suutuin, että tämä tilahan nimenomaan on juuri sinun vikasi :saint: En ole ennen kokenut tämän megaluokan väsymystä. Ja meille tietysti tulee joku koliikkitapaus, joka ei nuku ikinä :eek: Joka tapauksessa suuri hatunnosto äideille, jotka tässä tilanteessa käyvät töissä ja hoitavat isompia lapsia illat.

Mä en ole jaksanut stressata noista herkuista. "Puoli kiloa päivässä" kasviksia ja hedelmiä tulee helposti täyteen, samoin kuidut, kalsiumit yms. Mutta tulee kyllä herkuteltuakin. Jouduin tänään käymään kokouksessa talon ulkopuolella, ja matkalle sattui Mäkkäri, jee! Ja ei muuta kun BigMac ateria extra-majoneeseilla ranskiksineen mukaan B) Normaalisti tuosta tulee jo "yäk" olo, mutta nyt maha-asukki olis syönyt vielä toisen samanmoisen. Ihanaa kun kaikki maistuu hyvälle! Ei ole montaa viikkoa kun ajatuskin ruoasta sai voimaan pahoin.

Nampula: Mä otan raudan tuoremehun kanssa kotona ja teen aamupalan töihin mukaan. Ja syön ensimmäiseksi kun pääsen töihin. Ei ole helppoa ei.

Mukavaa tiistai-iltaa! Tämä singahtaa tiistai-illan kunniaksi mamma-vesitreeniin (ja yrittää pitää silmät auki, ettei nukahda altaaseen)
 
Amodinimikä sun hemoglobiini oli viimeksi kun mitattiin? Kuulostaa tuo väsymyksesi niin hurjalta. Mulla oli 100 ja nyt vedän 2 Obsidania päivässä. Tuoremehun kanssa otan myös itse, josko imeytyisi paremmin. :)
Mulla oli tuo hb laskenut tosi kovasti, mutta josko nyt saataisiin ylös. Väsymystä on mullakin iltaisin, mutta ei tuossa määrin kuin sinulla. Lisäksi päänsärky on seurana joka ilta, mutta koitan sinnitellä ilman panadolia.
Mun pitäs torstaina käydä otattamassa verikoe, saatais tuore hemppa arvo ja sitte joku verenkuva samalla. Hoitaja kun ihmetteli niin kovasti tuota suuren suurta arvon laskua.
 
Nampula: 100?! :eek: Miten ihmeessä pysyt pystyssä? Mulla oli jopa 118, neuvolan suositusarvon alaraja taitaa olla 112, joten eivät olleet yhtään huolissaan. Mun lähtökohta oli 138, joten ilmeisesti tuo pudotus vaikuttaa. Vesitreeni itseasiassa piristi hiukan, mutta nyt alkaa silmät menemään itsestään kiinni.

En vain yksinkertaisesti käsitä miten jaksan hoitaa vauvaa, kun hereillä pysyminenkin vaatii ponnisteluja.
 
Hyvää keskiviikkoa!

Mulle on tullut liitoskipuja, jee.
Miehelle sanoin eilen, että kyllä näyttää pahasti siltä, että loppuraskaudessa en pääse sängystä ylös, kun nyt jo pelkästään sängyssä kääntyileminen tuottaa tuskaa.
Herään joka kerta siihen, että käännän kylkeä ja se sattuu milloin mihinkin. Edelleen on niitä viiltäviä kipuja tuolla alavatsalla toisinaan.
Olen varmaan jotenkin masokisti, kun oikeasti nautin tästä raskaudesta ihan hirveästi. :xmas:
Veret mulla on ainakin toistaiseksi vielä olleet hyvänä, syönkin paljon sellaista, mistä saa rautaa.

Haalistunut ja vaavi 22+0 uus viikko, jee siitäkin hyvästä
 
Hei,

oletteko kokeilleet ottaa Obsidania illalla viimeiseksi tuoremehun (tai mieluummin appelsiinin tai mandariinin)kanssa?

Rauta ehtii hyvin yön aikana imeytyä kun ei mahaan tule mitään ruokaa hetkeen, ja pääasia on että aamulla saa syödä heti!

Mulle on neuvottu noin joskus lääkärissä kun mulla on ollut kroonisesti huono hemppa. Nyt se on ihme kyllä pysynyt yli 120:n koko ajan vaikka normaalisti se ei ole sinne meinannut millään kivuta. Obsidanit on kaapissa tosin jo odottamassa...

Mulla on tänään raskauden puolivälijuhlapäivä!!! :D :D :D Mies vie mut perjantaina juhlan kunniaksi päivälliselle... toivottavasti ei kovin myöhään kun en mä pysy puoli kymmentä pidempää hereillä. :LOL:

Jiksu 20+0 (JIPPIIII!!!)
 
Onnea Jiksu puolivälin etapista! :flower:

Mulla vaavi potkuttelee aivan jatkuvalla tahdilla, tykkäs vissin kaurapuuron ja leivän yhdistelmästä :LOL:

Nampula kokeile tilkkanen kahvia iltapäivällä, mulla pysyy sillä pääkipu pois ja tulee kummasti virtaa =)

Hormonihirviö 20+4
 
Aurinkoista keskiviikkoa kaikille;-)

HH:
Miekin oon sortunut noihin PartyLite-kynttilöihin, useilla kutsuilla ollut jo, ja aina päättänyt, etten osta paljon mitään... Joopa joo... Viimeksi maanantaina olin moisilla, ja taas meni liki satku, mutta kun ne nyt vain tuoksuu niin sikamaisen ihanille, ja niitä kippojakin on joka lähtöön, ja nyt vielä se ihana kuorinta-aine... :p No, niistä tulee ainakin polttaessa hyvä mieli, joten olkoon, tuhlataan vain :LOL:

Miekin oon koittanut vähentää tuota iltajuomista, ja silti herään edelleenkin kahden tunnin välein vessaan... Ei kiva ihmiselle, joka ei meinaa sitten millään saada enää unta sänkyyn kömpimisen jälkeen... Iltaisinkin sinnittelen väkisin hereillä tuohon yhdeksään (paitsi torstaisin kymmeneen, kun on ihan pakko katsoa Doctor House :LOL: ). Vitamiinejakin hommasin, mutta ei auta, väsyttää vain kaiken aikaa :| Ei voi oikein hemoglobiinistakaan johtua, sekin kun oli viimeksi 168 ;-)

Jiksu:
Onnea puolivälin juhliin :hug: Meillä on tuohon vielä matkaa, toivottavasti se päivä koittaa kuitenkin jossain välissä meilläkin :hug:

Dooris ja sintti 16+0
 
Morgon alla!

Onnea Jiksulle puolenvälin johdosta, meillä onkin sama juhlapäivä =)

En herännyt viime yönä kurkkukipuun enkä vessaan. Jee! Mutta olinkin sitten aamulla turvoksissa kuin limppu :( Nyt hikoilen ihan hillittömästi, joten kaipa tuo turvotus laskee.

Uniin tuli Tehyn lakko, kun kuulin illalla, että riskiraskauksia ei ilmeisesti seurata TAYS:in äitipolilla jos lakko tulee :'( . En nyt ole oikein varma, pitäiskö heti varata muutama ultra yksityislääkärille. Diabeetikon pahin riskiaika alkaa rv28, ja sehän on hyvänen aika joulukuun puoliväli! Toivottavasti tämä touhu ei veny yhtä pitkäksi kuin se taannoinen lääkärien lakko.

Vituttaa tuo koko tehyn touhu ja Laitila-Pesosen (vai mikä lie) asenne, että hoitajat ei ole vastuussa vaan kunnat ja valtio. On liian helppo sysätä vastuu "jollekin muulle", jollekin kasvottomalle organisaatiolle, niinhän tämä nyky-yhteiskunta tuntuu toimivan. Syyllisyyttä ei saa tuntea, sehän on sairasta. Mielestäni jokainen irtisanomisen allekirjoittanut on henkilökohtaisesti vastuussa seurauksista. Ja ihan samaa ajattelin muuten lääkäreistä aikoinaan, jos nyt joku täällä ottaa porot nokkiinsa.

Jos synnyttäjät ohjataan täältä Vaasaan, niin linnoittaudun vanhempieni luokse hyvissä ajoin ennen laskettua aikaa. Tai varaan yksityisestä sairaalasta synnytyspaikan, maksoi mitä maksoi.

Entä jos vauva tarvitsee tehohoitoa??? :eek: |O
 
Lampukka: Ymmärrän huolesi, mutta voitaisiinko jättää tuo Tehyn lakko vaikka sille toiselle palstalle, jossa olemme jo molemmat asiasta mielipiteemme sanoneet? Pyydän, ei tehdä tästä(kin) palstasta Tehy-aiheen taistelutannerta.

Jiksu
 
Jiksu, en ole aloittamassa mitään taistelua täällä :eek:

Kova huoli on päällä, ja ihan aiheesta. Tuntuu hiukka pahalta, jos muut saa täällä ilmaista huolensa, mutta minä en :( Ruvetaankos rajaamaan teitä muitakin, että mitä täällä saa puhua?? :eek: Sinua huolestuttaa joku muu asia, minua tämä kun se on itselleni ajankohtainen. Seuraava kontrolliaikani on juuri silloin kun lakko alkaa, ja se on peruutettavien listalla.

Totta kai murehdin, kun oma ja oman vauvan terveys on kyseessä :'(
 

Yhteistyössä