Kesäkuun lapsettomuushoidot!

minäkinkö
Heips. Ajattelin pitkästä aikaa laittaa kuulumisia.

Eipä päästy yhtään mihinkään nyt viimekerralla, eli tässä kesäkuun alussa. Ei piikitykset tehonnu, eli ei vastetta. Hohhoijaa. Seuraava käynti elokuussa.
Onko kellään kokemusta tällaisesta, ettei vastetta pistoksille saada, ja että kuitenkin seuraavalla hoitokerralla vaste olisi "normaali" ??
Kertokaa pliis, että osaan aavistaa onko tässä heitettävä kirves kaivoon.

Monkat on myöhässä toista viikkoa. Sekin varmaan johtuu niistä synarela suihkeista.. Aiemmilla hoitokerroilla monkat on myöhästyneet norm.kierron pituudesta 4 päivää.

Mukavaa kesää ja juhannusta teille kaikille, käyn kyllä lukemassa teidän viestejänne ja toivotan onnea raskauteen ja yritykseen ihan jokaiselle !!!!!!

B) B) :wave:
 
Moikka !

Olen ollut täällä taustalla vähän seuraamassa, mutta tänään tein testin ja negaahan sieltä tuli siksi kirjoittelin.
Meillä ensimmäisen ivf/icsi tammikuussa, pas toukokuussa ja pas kesäkuussa. nyt on pakkanen tyhjä !
Olemme jonossa kunnalliselle puolelle toivottavasti päästäisiin tämän vuoden puolella !!!
Täytyy tässä elämässä olla muutakin kuin tämä vauva-projekti, vaikka vaikealtahan se tuntuu. Ja aina kysymykset, mikä mussa on vikana ???
Miksi ei onnistu ? Kun kummastakaan ei ole löydetty oikeaa vikaakaan !???
Piti päästä purkaamaan vähän näitä fiiliksiä !

Kaikille hauskaa juhannusta !!!

:heart: T:maariaa :headwall:
 
Hei!
Maariaa: Voimia sinulle uuteen koitokseen...Toivotaan ja USKOTAAN, että se toisi teille odotetun plussan :hug:


Tsemppiä kaikille vielä piinaileville, meillä siirto varmistui ensi viikolle, ovis lääkärin mukaan olis tapahtumassa maanantaina munarakkulan koon perusteella...eli silloin siirto olisi keskiviikkona 28.6...Meillä on alkiot pakastettu kahden erissä (4 sarjaa) , joten jos molemmat selviävät, laitetaan kaksi kyytiin...
Toivotaan, toivotaan :heart: :heart: :heart:

Aurinkoisia päiviä kaikille! B) B)
 
Heippa kaikille!
PLUSSAAA!! :heart: :D JIPPII!!
Eli tän aamunen, tunnustan tehneeni sen jo puolen yön jälkeen, tehty raskaustesti oli positiivinen! Mä oon ihan sekaisin! Ja toisaalta pelkään kauheesti! Mutta otetaan nyt ilo irti tästä! Aivan upea fiilis! Ultra on sitt 17.7 jos katotaan ett kaikki on kunnossa ja oikeassa paikassa!
Kiitos teille tuestanne!
Ja PLUSSA ONNEA KAIKILLE! :flower: :hug:
 
LOISTAVAA JA UPEAA HOITSUÄIPPÄ!!!
Onnea mahottomasti ja kaikkea hyvää odotukseen! =) =) =)
Toivottavasti me muutkin saisimme kirjoittaa tänne yhtä valoisia viestejä :) niitä on aina mahtava lukea!!!

Minä odotan ensi viikkoa ja siirtoa, jännittää!!
Takana yksi epäonnistunut hoito ja nyt siis ensimmäinen pas, siirretään kaksi alkiota...

Aurinkoista loppuviikkoa ja juhannusta kaikille!
:heart: :heart: :heart: :heart:
 
Heisan kaikille!!!
Tänään mulla vasta pp11 enkä malttanut odottaa ja testasin Aconin 10 haalean mutta selvän PLUSSAN!!!!!!!!!! =) =)
Nyt sit vaan jännitän verikokeeseen ja ultraan saakka et onko kaikki hyvin ja myöskin pelkään vähän keskenmenoa :\|
Voiko tosiaan näin helposti heto ensimmäisellä passilla onnistua?....
Ensimmäinen vauvani tärppäsi kans ekalla koeputkihoidolla!
Onnea muillekin plussanneille!!!! :flower:
 
Onne aitiliini!!! :heart: :heart: :heart:
Ihana, että sait plussan!
Minulla huomenna siirto, kaksi siirretään!
Olivat sulattaneet kaksi olkea, kolme pientä siellä odottaa, yksi pakastetaan uudelleen...
Ihanaa, toivottavasti mekin onnistumme!!Tulen kertomaan sitten mitä meille kuuluu :)!!!
:) :) :) :)
 
Kiitos Aitiliini!
Mulla perhosia vatsanpohjassa...Kirjoittelen tänne välillä...toivottavasti saamme avata isolla porukalla plussapinon tänne...olis sitten kiva kirjoitella ja vertailla kokemuksia!
Kirjoittelehan välillä kuulumisia, kiva seurata niitä :) :) :)
 
Kipinä
Onnea plussanneille ja edes yrittämään päässeille. Meillä piti olla eka pas, luonnolliseen kiertoon, mutten ovuloi. Eli se siitä. Ehkä vielä seuraava kierto yritetään luonnollisella, sitten taas napsitaan hormonia. :snotty: :snotty: :snotty:
 
Joukossa ollaan taas mukana. toukokuun IVF/ICSI meni kesken. Ei taaskaan päästy ultraan asti. Olo on aivan turta, en oikein jaksa keskittyä mihinkään. Pidämme nyt kesän taukoa ja jatkamme syksyllä. En vain tiedä mistä saan siihen voimia, nyt niitä ei ole :'(
 
Onnea kaikille plussanneille hurrrjasti!!!

Meille joilla hoidot jatkuu, tsemppiä niihin ja plussatuulia!!!
Meilläkin meni toinen ivf/icsi mönkään ja seuraava pas luonnolliseen kiertoon menee hoitotaukojen vuoksi elokuun puolelle!!!
Pakkasessa 7 alkiota ja seuraavaksi siirretään 2 alkiota, jos selviävät molemmat sulatuksesta...
 
Voimia sinulle Siru!
Olen pahoillani puolestasi, toivon teille molemmille voimia surra asia yhdessä yli...Kyllä elämä vielä voittaa, vaikka se nyt tuntuu vaikealta uskoa...Meillä eka ICSI-hoito toi negan...VOIMIA! :hug: :hug: :hug: :hug:

Miten muilla menee? Minä sain tänään kaksi pikkuista kyytiin!
Ihanaa!
Pitää vain jaksaa piinailla rauhassa...Alkiot olivat hyvät 6- ja 7-soluiset...
B) B) B) Aurinkoa kaikille!
T.Sunny
 
Hei!
Sain keskiviikkona otetun hcg:n tuloksen ja se oli edelleen noussut. Oli nyt vähän yli 3000. ihmettelin mistä johtui ja lääkäri sanoi että se on saattanut nousta kun kaikki ei ole tullut ulos. Mutta kun siellä ei mitään näkynyt niin ei vielä suositellut kaavintaa. Käyn uudelleen kokeessa kun tulemme lomamatkalta. Varmistamme että se on lähtenyt laskuun. Huomaan että tästä toisesta km:sta on jo helpompi toipua, kaipa näihinkin tottuu .Tai ehkä se oli alitajunnassa koko ajan.
Sain eilen kerrottua koko tämän meidän lapsettomuustilanteen äidilleni ja helpotti suuresti. Hän oli aavistellut että jotain on mutta ei arvannut että me käymme näin raskasta aikaa läpi. Samalla pitäisi iloita kun veljeni saa elokuussa lapsen....... Hän ymmärsi kuin vaikeaa minunulla on ja kipeää toisten odotus tekee (veljeni vaimo on vielä aina inhonnut lapsia \|O \|O \|O ).
Mutta tänään ajattelin loman kunniaksi korkata siiderin, ehkä toisenkin, kolmannenkin.... kunhan haen ensin mieheni satamasta kotiin.Ensi viikolla suuntaamme baltian kierrokselle ja unohdamme hetkeksi koko projektin.

Kiitoksia teille että olette täällä olemassa :hug: !
 
minäkinkö
Moi.

Kertokaa, jos teillä on kokemuksia seuraavanlaisesta :

Meillä oli hoito kesäkuussa, joka piti keskeyttää huonon vasteen vuoksi.
Synarela-Puregon.
Kuukautiset eivät ole tulleet, yli kaksi viikkoa jo myöhässä, kuumia aaltoja edelleen. Ei kai mulla nyt lopu monkat ja ala jotkut hemmetin vaihdevuodet ennakkoajassa ?

Onko kellään kokemuksia moisesta, tuleekohan monkat vai mikä täs on?
Välillä paleltaa niin hirveesti ja joskus herään yöllä kun olen hiestä märkä..??

Klinikka on kesätauolla joten turha sieltä neuvoa kysyä..

Mites Ibiza79 ? Kuinka raskaus on edennyt? Toivon sinulle kaikkea hyvää asian tiimoilta !!!! :hug:
 
Minulla raskaus on pienestä tuhruvuodosta huolimatta mennyt todella hyvin ja nyt on vuotokin loppunut. Ei mitään suurempia oireita ei pahoinvointia ym...

Toivottavasti pääsette kaikki pian kanssani odottamaan!
 
Heisan taas kaikille!!! Tänään sain verikokeen tuloksen...hCG:n arvo oli 2124. Testi otettu pp17. Mites muilla noi arvot ovat olleet? Lääkäri sanoi että ihan normaali tasoa on mutta ei välttämättä viittaa kaksosraskauteen...joten näyttäisi et vain yksi olisi kiinnittynyt!
Sunny: mites piinailu sujuu? :D
 
Hei kaikille!
Menossa pp6, oireita hienoiseltaan...Toista munasarjaa nippailee, ala-alamahassa "kevyitä" vihlaisuja aina välillä, rinnat hieman normaalia aremmat...Siis ei juuri mitään :).
Toivo kuitenkin korkealla, kaksi pientä mukana matkassa, joten toivon todella edes toisen niistä kiinnittyvän...
Kysymys:
Milloin kannattaa pas-siirron jälkeen testata??En hoiksannut kysyä lääkäriltä, eikä hän sanonut...Pyysi vain 5 viikon kuluttua siirrosta ultraan jos kaikki on :) :). Että sitä toivoessa :9
:heart: :heart: :heart: :heart:

Mites sinulla äitiliini? Onko ollut oireita pahoinvointia tmv.?
 
Sunny: Mulla on ollut jonkin verran oireita....huono-olo, vatsan nippailuja,vatsa turvotusta ja aivan kamala väsymys!!! Mulle sanottiin et testi kannattaa tehdä aikaisintaan pp14, mutta itse sain haalean plussan Acon10 jo pp11! =)
 
Ilmoittaudun edelleen vahvuuteen. Kävin tänäaamuna polilla ultrassa vuotojen takia, ja täytyy sanoa, että tämän kaiken vuosien takaisen keskenmenotaustan, vatsakipujen, alun oireettomuuden ja verivuodon jälkeen, niin IHME odotti ruudulla. Pienen pieni sydämen sykehän siellä lepatti niinkuin pitääkin!!

Gyne veikkasi hematoomaa vuodon syyksi, ja kontrolliultra kahden viikon päästä. Uiminen kiellettiin niin kauan kuin vuotoa jatkuu (esikoisesta sitä kesti yli kuukausi, joten tämä kesä taitaa mennä uimatta). Mutta kaikki on tällä hetkellä niin hyvin, kuin voi olla, joten voisiko olla mahtavampaa. Vielä kun oppisi sietämään tätä iltapäivä-ellotusta, ja sitä, ettei mikään ruoka tunnu olevan kropalle sopivaa...

Iloinen Sissi
 

Yhteistyössä