Alkuperäinen kirjoittaja Mutzilla:
Onko teillä muilla olo huippaileva, henkeä ahistava ja välillä tuntuu kuin ei olisi tässä maailmassa, kaikki tuntuu niin irtonaiselta, siis henkilöt yms...inhottavaa kyllä...
Mutzilla ja kultu 8+4
Veit sanat mun suusta! Mulla on just tasan tollanen olo! Mutta niin oli esikoisestakin, joten en oo siitä niin huolissani, menee ohi nopeasti.
Jotain muutakin piti kommentoida... Tilasin tänään ne Phil&Tedsin Vibet. Tulevat varmaankin perjantaina. Aikanaan en esikoisen kanssa tehnyt mitään taustatutkimusta vaunuista ja tuli hankittua "vaan jotku kivat" ihan extemporee Tallinnan reissulla. Ihan hyvin noi gracon yhdistelmät on palvelleet, mutta ei ne kovin montaa vuotta tuu kestää ehjinä...
Vibeja olen "tutkinut" n. puoli vuotta, haastatellut jopa vieraita ihmisiä, ja tullut siihen tulokseen, että:
A: Ne ovat kaikista tuplista tyylikkäimmät
B: Helppokäyttöiset
C: Monikäyttöiset (voi käyttää sekä singlenä että tuplina)
D: Niiden kanssa mahtuu junan ovesta sisään!
E: Lapset viihtyvät niissä
F: Takuuasiat sujuvat näppärästi, eikä tarvitse lähetellä mitään rikkinäisiä osia minnekään tms. vaan luottavat asiakkaan sanaan ja lähettävät korvaavan osan pyynnöstä
jatkanko vielä...
Ei oo mitään negatiivista tullut vastaan. Ja kyllä tolla hinnalla mitä maksoin, vois olla vaikka puutteitakin.
Joku turvakaukalo oli ihan varmasti yhteensopiva. Oliskohan se sit ollu just se maxicosi? Palaan tähän selvitettyäni asiaa!
Nyt päivällistä! Ja ihana,tuore munkki odottaa keittiössä, mm...
Ja lisää noita isänpäiväjuttuja! Mäki voisin pyöräyttää kakun miehelle... Tai ostaa valmiina. :ashamed: