~Kesäkuun Kullannuput 2010~ Joulukuussa -09

:'( Mutzilla osanottoni :hug: Tilaanteesi on niin epäreilu, että en löydä sanoja lohduttamaan.
"Älä äiti itke,
sillä minun aikani ei ollut vielä.
Kävin vain katsomassa,
mutta tulen myöhemmin uudelleen.

Äiti, pyyhi jo kyyneleet,
Tiedän, sun on ikävä,
mutta minä olen tässä,
vierelläsi, vaikka et minua näkisikään.

Äiti, katso ulos.
Olen poutapilven hattarassa,
tuulessa kosketan hiuksiasi.
Sadepisarassa annan suukon poskellesi.
Auringon säteessä tunnet lämpöni.
Linnun laulussa helkkää nauruni.
Tähtien tuike on minun silmäniskuni.

Olen joka hetkessä,
jokaisessa askeleessasi.
Äiti, en ole mennyt minnekään.
Olen tässä, ikuisesti, sydämessä."
-tuntematon-

Jokaiselle tasapuolisesti parempaa vuotta 2010

 
Mutzilla :hug: en osaa oikein mitään sanoa,surullista :'( :'(

Omaa napaa sen verran,että hiivatulehdus taitaa vaivata :x Onneksi oli kaapissa hiivavoidetta jolla päästä alkuun,ennenkö pääsen apteekkiin.
Vauvan liikeet tuntuu päivittäin,useaan kertaan päivässä :heart:

Rapu ja :heart: 18+2
 
Mutzilla olit koko yön mielessäni kamalasti jaksamisia.

Rapu82 kannattaa tarkkaan lukea mitä voi käyttää mä hoidan kanssa hiivatulehdusta mutta canesteen puikoilla ja huomioi ettei niissä olevaa asetinta saa käyttää.
 
voisin sanoa että ei inhotavaa vaan todella ärsyttävää.

Olen 3 kk lääkekuurilla pitää puhua siittä vielä toisen lääkärin kanssa kun saan joka kuurin jälkeen hiivatulehduksen niin se on varmaan nyt jatkuvaa tämän 3kk
 
Täällä vaivana vaan virtsatietulehdukset, niitä ollut normaalistikin usein ja nyt pari kertaa alkanut myös raskaana tuntua että tulossa. Tai luulen ainakin että on virtsatietulehdusta, vaikka usein kai saatetaan oireiden perusteella sekoitta hiivatulehdukseen.
Omat kyllä menneetkin pois karpalomehua juomalla..kunhan heti tunnistaa oireet:)

Voimia kaikille tähän surullisten uutisten päivään!

Miumiu ja pikkuinen 17+3
 
Tulin vaan toivottamaan kaikille hyvää ja onnellista vuotta 2010! :)
:hug: kaikille!

On kyllä ollut surullisia uutisia, oma yönikin meni tosi huonosti kun heräsin vähän väliä ja Mutzillan suru-uutinen tuli aina vaan mieleen :'(
Ja tuo Espoon ampumatapaus, sitä ei totta tosiaan tiedä milloin elämä muuttuu yhtäkkiä.

Ensi vuonna toivottavasti meillä kaikilla on omat pienet ihanat nyytit :heart:

Hakaneula & :heart: 18+2

(vauva on todella kova liikkumaan, pitkin päivää tuntuu potkuja ja muksauksia :heart: Kolme viikkoa rakenneultraan, nopeasti on aika mennyt..)
 
miumiu83 mulla on estolääkitys pissatulehdukseen.

Oletko tietoinen että karpalo mehu ei ole hyväksi raskaana olevalle jatkuvaan käyttöön tai jos käyttää erittäin hyvin laimennettuna en itsekkään tiennyt ennenkun menein luontaistuotekaupasta hakemaan mehua ja kerroin käyttö tarkoituksen.
Kuulemma monikirjosilla maitohappobakteereilla voi myös ehkäistä pissatulehduksia ja jos sairastat sappi vaivaa voi karpalo mehu laukaista sappikohtauksen.

Joo tiedän ennen kuulumatonta mutta kuulemma totta. Lähipiirissä on kaksi joille tuli karpalo mehusta sappikohtaus.
 
pikinen En tosiaan tiennytkään, no en kyllä ole sitä mehua juonut kuin pari lasia. Olo meni sillä yön aikana pois. En ole estolääkitystä saanut, kerran oli jo lähellä mutta sitten sattui juuri tulemaan virtsiksissä tauko. Lääkärikin vaihtui välissä.
En kuitenkaan taida huolehtia turhaan, liikaa mitä tahansa on liikaa:) Kiitos tiedosta kuitenkin!
 
Mutzilla Jaksamisia! Todella kurja juttu. :'(

Mulla nyt viikkoja 16+0. Pitäskö mun tuntea jo liikkeitä?
Musta tuntuu, että tuolla ei ole mitään elämää :eek:
Kaikki sanonut että pitäis jo tuntua, mutta kun ei mitään tunnu...
Perjantaina neuvola kääk! Vihaan piikkejä!
Rakenne ultraa ootellessa 25.1 aion kysyä sukupuolen niin pääsen sitten ostoksille.
Kyllä tämä on jännittävää. :saint:
Ai niin asukin tekonimi on pikkuveijo :x (mies keksinyt)

Jane ja pikkuveijo 16+0
 

Yhteistyössä