Pähkämö mulla kanssa ihan samoja fiiliksiä että mitenköhän se arki sitten pyörii kahden lapsen kanssa! Meillä esikoinen on 1v4kk eli myös pieni ikäero tulee. Oma jaksaminen mietityttää myös, esikoinen heräili aluksi 2h välein ja jos tää on samaa sorttia niin aika väsyneitä tulee ekat pari kuukautta olemaan... Ja nyt vielä ei voi samalla lailla keskittyä vaan vauvaan kuin ekalla kerralla varsinkin kun isoveli on sellainen menijä ja tekee kaikkea kiellettyä koko ajan.
Kiitos Pupeltaja rohkaisevista kokemuksista !
Eilen neuvolalääkärissä ei sitten tehty sisätutkimusta kun se just kättärillä ultran kanssa tehtiin. Lääkäri kerto mielenkiintoisen jutun Naistenklinikalla tehdystä tutkimuksesta. Siinä oli uudelleensynnyttäjiä pyydetty arvioimaan ennen synnytystä vauvan paino, sitten kätilö oli tehnyt myös painoarvion ja lääkäri omansa (ilman ultraa). Kävi ilmi, että kaikista tarkimmin osasi äiti itse arvioida sitä vauvan kokoa. Kuulemma tuo ultrakaan ei ole ihan tarkka ja mulla onkin sellainen olo että kyllä tää isompi on kuin 2,5kg.
Emily ja Sissi 36+0 (vähiin käy!)
Kiitos Pupeltaja rohkaisevista kokemuksista !
Eilen neuvolalääkärissä ei sitten tehty sisätutkimusta kun se just kättärillä ultran kanssa tehtiin. Lääkäri kerto mielenkiintoisen jutun Naistenklinikalla tehdystä tutkimuksesta. Siinä oli uudelleensynnyttäjiä pyydetty arvioimaan ennen synnytystä vauvan paino, sitten kätilö oli tehnyt myös painoarvion ja lääkäri omansa (ilman ultraa). Kävi ilmi, että kaikista tarkimmin osasi äiti itse arvioida sitä vauvan kokoa. Kuulemma tuo ultrakaan ei ole ihan tarkka ja mulla onkin sellainen olo että kyllä tää isompi on kuin 2,5kg.
Emily ja Sissi 36+0 (vähiin käy!)