Kääk! Tajusin neljän aikaan, että olen unohtanut kysellä neuvolasta verikokeiden tulokset ja ne pitäisi olla mukana huomenna ultrassa.. noh, onneksi neuvolassa oli vielä paikalla joku 10 yli neljä ja kaivoi mun tulokset esille. Yritin noudattaa neuvolatädin ohjetta, että "älä sitten mene googlettamaan näitä arvoja ja vertailemaan"... mutta googletin kuitenkin ja eihän sieltä mitään vastauksia löytynyt. Nyt se stressi huomisesta iskee, mutta jospa edes vähän saisi yöllä nukuttua...
Ja vaikka olen väittänyt, ettei rinnoissa ole tapahtunut muutosta niin nyt huomasin olevani väärässä. Sain H&M:n paketin, jossa oli pari alennuksessa ollutta mammapaitaa ja kolmet rintaliivit (mulle siis aina on sopinut henkkamaukan 70b) jotka oli kaikki auttamatta pieniä! Pakko siis lähteä uudelle sovituskierrokselle ihan kauppaan.
aida1, kiva että äänet kuului! Ja nopeasti se viikko menee
Ja vaikka olen väittänyt, ettei rinnoissa ole tapahtunut muutosta niin nyt huomasin olevani väärässä. Sain H&M:n paketin, jossa oli pari alennuksessa ollutta mammapaitaa ja kolmet rintaliivit (mulle siis aina on sopinut henkkamaukan 70b) jotka oli kaikki auttamatta pieniä! Pakko siis lähteä uudelle sovituskierrokselle ihan kauppaan.
aida1, kiva että äänet kuului! Ja nopeasti se viikko menee