SaaraN, onnittelut hyvistä ultrakuulumisista!
Bonille tsemppiä pitkiin piinapäiviin ultraa odotellessa
mun mielestä pari viimeistä päivää meni ihan järkyttävän hiiiiitaaaasti.
Missä kaikki on?
vai onko tämä nyt sitä vaihetta, kun ei oikein ole mitään kerrottavaa
Tein ruokaa. Jopa söin sitä. Ei ole tänään etonut oikein muutenkaan
tissit on kipeät ja alavatsatuntentumukset, sekä nuo muut tuntemukset kuitenkin on tallella. Ja kurkku kipeä... Voi että, jos tähän nyt pukkaa flunssan just kun olo ei ole enää ihan niin zombi. Huomenna kenties kanasoppapäivä
Oliko täällä aiemmin puhetta eläinten oudosta käytöksestä? Nyt se on rantautunut tännekin! Öisin ei tarvi palella. Täkin lisäksi mulla on nykyään usein myös kissapeitto, kun laumana tunkevat mun päälle nukkumaan
ei ihan tyypillistä käytöstä. Kyllä joku joskus sängyssäkin nukkuu, mutta ei ne tuollaisena jenginä tule. Lisäksi yksi tytöistä juoksee välillä mun perässä ja huutaa kuin hullu ja kiehnää ihan hulluna. On se sitä ennenkin tehnyt, mutta ei tuossa mittakaavassa. Eilen en meinannut päästä saunaan, kun kissa juoksi perässä ja huuteli... Koirissa en mitään huomaa, mutta ei ne tytön odotusaikanakaan käyttäytyneet poikkeavasti. Kissoissa oli silloinkin poikkeavaa käytöstä havaittavissa, mutta ei kyllä tässä mittakaavassa! Kai ne on kahdessa vuodessa aikuistuneet niin paljon tai vaistot on herkistyneet. Pentu (8kk) ei käyttäydy poikkeavasti, mutta nuo muut sitten senkin edestä.
Ei mullakaan oikeastaan ole mitään uutta kerrottavaa. Vähän jänskättää, jos meinaa flunssa iskeä, että miten tässä sitten jaksaa taaperon kanssa kaksin miehen työpäivät. Eipä sitä tietysti vielä kannata murehtia.
Pihla 12+2