Miiula, mulla oli tyttöä odottaessa tuollaista selittämätöntä itkuisuutta. Saatoin vaan maata sohvalla ja itkeä, enkä itsekään tiennyt, miksi. Mulla omega kolmoset kohotti mielialaa ja ne selittämättömät itkutkin loppui
tällä kertaa alotin omegat heti ekan ultran jälkeen ja aion niitä nyt syödäkin kevääseen asti, jos kaikki menee hyvin.
Viime yönä tuli taas pyöriskeltyä. Heräsin vessaan, eikä uni meinannut tulla enää millään. Sitten kävi mietityttämään yksi eläinsuojelujuttu, mistä ollaan taisteltu nyt 3kk, mutta kukaan ei pysty(halua) auttamaan... Eipä se uni sitten ainakaan tullut.
Tänään tuli kuitenkin jo ihmeellinen energiapuuska ja keitin aamulla ohrapuuroa! Yleensä tyttö syö Onni-puuroja, kun se niistä tykkää ja ne on niin helppoja ja nopeita. Pienen aamulenkin jälkeen jaksoin vielä urakoida kissojen laatikoihin uudet hiekat ja pestä kaikki pinnat huoneesta, jossa laatikot on. Se hiekkapöly oli jotain aivan järkyttävää (varmaan toistakymmentäkiloa meni roskiin, enkä ikinä haaskaa käyttökelpoista hiekkaa niin paljon)... Koko huone kirkastui ja vaihtoi väriä, kun sain pinnat pestyä. Nyt on eri hiekkaa. Ehkäpä mun aivastelukin nyt loppuisi
Täällä on jo parempi olo
etoo enää aika harvakseltaan ja sekin lähinnä, jos tulee liian kova nälkä tai syö itsensä liian täyteen. Väsyttää aika kovasti edelleen, mutta sekään ei ole ehkä ihan niin tyrmäävää enää. Kipuja on, mutta niitä tosiaan oli tytöstäkin, kun taas keskenmenneessä ei ollut. Ja pissalla saa käydä monen monta kertaa päivässä ja pari kertaa yöllä
Aamulla uskaltauduin vaa-alle, eikä vieläkään oltu neuvolan lukemissa... Vaikka olin jo syönyt lautasellisen puuroa ja juonut ison lasin mehua. Seuraava neuvola olisi parin viikon päästä.
Mammafarkut aamulenkillä oli jotain aivan ihanaa!
vähän ne on vielä löysät, mutta mukavampi niissä on ulkoilla, kun ei paina eikä purista, eikä tarvi jättää auki
tukivyötä pitäisi taas miettiä... Mun vyö on siskolla. Meinasin tilata hattentatilta sellaisen tuubimallisen tukivyön, mutta pienin koko on 36/38 ja se on varmaan liian iso... Normaalisti käytän 34/36, joissain jopa kokoa 32/34. Eikä liian isosta ja löysästä tukivyöstä ole mitään hyötyä. Se olisi ollut halpa. Täytyy kai vielä katsella.
Pihla 12+1 (jo 13. viikko!)