Millimamma, hui kamala! Onneksi et sentään sinne ojaan enää ajanut ja onneksi ystävä sattui ajamaan ohi, että sait apua nopeasti. Tuossa olisi voinut käydä vaikka miten pahasti. Nyt otat ihan rauhassa ja lepäät. Toivottavasti toivut pian ja vauva on kunnossa. Tosi tylyä käytöstä mieheltä, ettei vointia ole kysellyt. Ihan pistää suututtamaan tuollainen. Onko jo parempi vointi?
Lauwra, kiitos rohkaisusta
olisihan se tosiaan ihana uutinen isänpäivälle ja kun vielä kaikki läheisimmät (äiti, isä ja siskot) on paikalla. Voisin hyvin kuvitella kaikkien ilahtuvan ja olevan innoissaan. Tosiaan aiemmin mainitsin, että jos kaikki menee hyvin, niin tällä vauvalla ja siskon vauvalla tulee ikäeroa n. 2kk
menisivät tulevaisuudessa samalle luokallekin. Meidän esikoisilla on ikäeroa 3,5kk, mutta ovat eri vuosina syntyneet. Mä kyllä luulen, ettei uutinen välttämättä tulisi yllätyksenä kenellekään. Ei ainakaan kovin suurena sellaisena
Seireeni, onneksi kaikki on hyvin
hyvä käydä tarkistuttamassa, jos on epämääräisiä oireita ja epävarma olo. Mä olin monesti menossa tarkistuttamaan, ettei vaan ole kohdunulkoinen, kun välillä kipuili vasemmalla puolella alavatsassa ja sitten kipeytyi vasen lapa. Mutta mä olen muutenkin huonoselkäinen. En sitten kuitenkaan koskaan käynyt asiaa tarkistuttamassa, mutta onneksi nt-ultrassa selvisi, että kaikki on hyvin
vasemman puolen kipuilut johtuu jostain nesterakkulasta munasarjassa. Häviää kuulemma itsekseen.
Omiin oloihin ei mitään uutta. Laitoin äsken kukkakaaligratiinin uuniin. Saa nähdä, pystynkö syömäänkin
ihan alkuraskaudessa mulla oli suoranainen himo (itse tehtyyn tietenkin) gratiiniin ja olisin voinut elää pelkästään sillä. Teen noita gratiineja itselleni ja tytölle, kun mies ei "pupunruokaa" syö.
Yö meni vähän katkonaisesti. Ei löytynyt hyvää asentoa. Yöpaita ahdisti, peitto ahdisti, mies kuorsasi...
tuli nälkä ja jano ja vaikka mitä. Ja tyttö iski valot päälle klo 8.30. Kyllä olisi nukuttanut!
Missä on meidän lumisade?
tänäänhän sitä piti sataa.