Löllerö82 Jotenki ihana nimimerkki muute
Mulle oli kans pienimutonen järkytys ku neuvlaan menin ja kysyttiin, niin että pidät lapsen.. Olin hämilläni ja vastasin. "öö, sen takia tänne nvlaan tulinkin". Jotenkin outoa ja ehkä hieman törkeääkin kysyä tuollaista..ei sinne nvlaan muuten mennä..
aida1 heh, kivasti se sit kasvanu..hitsi, ku ei oo itestä tajunu mittoja ottaa. Tosin näkeehän tästä ruhosta, että vyötärö on kadonnut
Vaikka kohtu onkin vielä tuolla häpykummun piilossa, mutta turvotus on tehnyt tehtävänsä.
Tisseistä Mä en enää kestä näit rintakipui, rinnat niin isot ja raskaat jo nyt. Ku ilman liivejä niin ihan sattuu. Nukunkin urheiluliivit päällä, ei vaan pysty enää ilman. Olen järkyttynyt, kuin nää tällei on kasvanu. Ja tiedän, että koko vielä tuplaantuu maidon nousun/imetyksen aikana..voi iho reppanaa, ku joutuu koetukselle
Yönälkä Mulla jotenkin tuo nälkä voimistuu iltaa myöten. Mitään ei tietenkään tee mieli syödä, mutta pahinvointi on todella pahaa just iltasin..mikään ei auta siihen. Maha murisee koko ajan, eikä mikään tunnu siihenkään auttavan. Yölläkin kun herään on niin kauhea nälkä..ja jos nousen edes vessaan niin pahaolo tulee..joten makaan jalat ristissä sängyssä ja toivon, että uni tulee
Nälästä viis. Yöllä en halua syödä! Esikoisesta ihan viimisilläni ollessa heräsin yöllä syömään
Oli vaan pakko, kun meinasin pyörtyä nälkään.
Jotenkin hassua lukea kaikkien kuulumisia ja nähdä, että raskausviikot vain kasvaa. Vaikka ihan itsestäänselvä asia, mutta tää rv12 rajapyykki alkaa oleman niin monella jo ylitetty ja monella just tulossa, että näin se aika vaan tekee ihmeitä
Itsellä tää raskaus on vieläkin jotenkin sisäistämättä. Perheen tilanne ku ollu kaaoksella, mutta kait se vaa pitää alkaa tajumaan, että yksi tulokas on kesällä lisää
Raskaushimoista Pakko kysyy. Oon huomannu, että kaupassa ollessa kun hedelmäosastolla lehahtaa voimakas omenan tuoksu, niin tekisi mieli hyökätä niitten omenoitten kimppuun
Onko kellään vastaavia tuoksun aiheuttamia mielihaluja tms???? Ja tähän siis vielä, että tässä raskaudessa en koe niin voimakasta hajuällötystä asioista..mutta tuo omenan tuoksu, rakastan sitä nykyään!
rv 12+6 (mennään nyt ultran mukaan sitten, vaikka kauhuissani olen, että vielä niin voimakasta pahoinvointia näillä viikoilla. Koska oikein helpottaa???)