Hei,
Meillä kakkaruljanssi jo helpotti, mutta rotarokote palautti maan pinnalle. Eli jokaisessa vaipassa enemmän tai vähemmän kakkaa. Muutoin tuntuu nyt tuo rotarokotteen vaikutus pikku hiljaa hiipumaan.Tiistai ja keskiviikko oli vaikutukset mielestäni kovimmillaan, Eevi itkeskeli masuaan ja päästeli todella miehisiä pieruja. Rokote siis annettiin viime viikon torstaina.
Ja juu meillä kestoillaan kans. Juurikin niin että yöksi kertis ja reissuille kans. Meillä on ihan imeviä vaippoja, mutta kun tosiaan jokaisessa on kakkaa, niin reissuilla vähän ikävempi tehdä huoltoa. Itse asiassa mä olen sekoamassa noiden kestojen kanssa, kun aina vaan tekisi mieli tehdä uusia hankintoja, vaikka nykyisissä on jo tarpeeksi. M-kokoisetkin mulla on jo valmiiksi kaapissa odottamassa, kiitos Eevin kummitädin.
Meillä on äitiyspakkauksen kestoja, niitä myllymuksuja ja ilmeisesti jonakin vuonna on ollut myös Imse Vimsen aio pakkauksessa. Niitä on tullut ilmaiseksi tutuilta, lisäksi on fuzzeja, Niikkejä, ja mun uusia suosikkejä Bitti D'lishejä. Meillä ei maitokakasta ole jäänyt yhteenkään vaippaan tahraa. Mä olen kyllä tunnollinen huuhtoja, eli en tiedä johtuisko siitä.
Eevi veteli eilen illalla unia vaunuissa puoli seiskasta puol yhteentoista. Ysiltä otin vaunut sisään ja ajattelin, että kohta heräilee. Hieman jännitti tuleva yö, mutta kappas vain klo 23 nukahti yönunille ja söi klo 03:00 ja taas klo 06:00. Lopulta heräsi puol ysi. Nyt tuntuisi olevan taas uniaika. Eli paljon unta edelleen, mutta pikkuhiljaa jo pidempiä hereilläoloaikoja.
AnnaOnni ja Eevi