Iltaa kaikille - mehän lisäännymme mukavasti!
Vaikka fyysisiä oireita ei paljoa vielä ole, muita kylläkin. Ajoin aamulla töihin radio auki ja sieltä tuli pelastushelikopterisarjan mainos, jonka taustaäänenä oli käytetty vauvan itkua. Ja mä aloin itkeä!!!
Sitten tipuin nauramaan, että joo-o, ovat nämä hormonit taas valloilleen päässeet... Onneksi ei ollut muita matkassa, kun selittäminen olisi saattanut olla hiukan haasteellista - eritoten, kun olemme ajatelleet myös pitää tämän vielä useamman viikon salassa.
Mulla on nimittäin töissä sellainen tilanne, että marraskuun alussa selviää, vakinaistetaanko mun työpaikka. Olen alalla, jolle on hankala työllistyä (ja siksi olenkin aloittanut uudenkin alan opinnot) ja tällä hetkellä teen puolen vuoden viransijaisuutta, jota en olisi edes ottanut (vaan ollut tytön kanssa kotona), ellei tuo paikka olisi ollut tulossa auki. Vaikka raskaus ei tietenkään virallisesti vaikuta töihinottopäätöksiin, niin kyllähän se oikeasti kuitenkin hiukan niin tekee, joten ajattelin sitten kertoa, kun työpaikka selviää. Onhan tässä vielä sen verran aikaa äitiyslomaan, että työnantajakin (kunta) ehtii asiaan sitten reagoida. Täytyy vain toivoa, ettei mitään ihan hirveitä oireita tässä ehdi tulla...
Huomenna mennään tytön 10kk neuvolaan. Kiva kuulla tytön mittoja, mutta hiukan mälsii mennä itse vaa'alle raskaudenalkupunnitukseen - eivät nimittäin ihan ilmaan haihtuneet kaikki edellisen raskauden kilot... :ashamed:
misiwi ja pikkubonus 5+4