HUH HUH, TAALLAHAN ON TAAS PALJON VAUVA UUTISIA!
Elikkas ONNEA kaikille vauvan saaneille!!!! :flower: :flower: :flower: :flower: Laitan tassa kaikille teille onnittelut tasapuolisesti, niin en unohda ketaan.
Aijuu ja tervetuloa viella nain viime metreilla mukaan tulleille kirjoittajille. Mukava, etta saadaan uutta porukkaa tanne, kun niin moni vanhoista kirjoittajista on paassyt jo tuonne vauvansa saaneiden puolelle.
Wiiwi84: Ma olen kanssa nukkunut ihan alyttoman huonosti viime ajat. Tuntuu, etta kaikki paikat sarkee ja mukavaa nukkuma asentoa on enaan mahdotonta loytaa. Nakisitte mun silmapussit, TORKEET! Noh, kylla kai mekin jo kohta paastaan mahoistamme. Ma en voi odottaa sita paivaa, kun voi taas nukkua mahallaan=)
Lady Di: Ma olin jo ihan saletti, etta sa olisit paassyt tosi toimiin. No sulla kuitenkin helpotusta siis luvassa viimestaan Perjantaina ja ehka jo aikasemminkin. Kateellinen olen taalla :ashamed:
Omaa napaa:
Eipa oikeestaan ole mitaan raportoitavaa. Ehka bongassin limatulppaa tanaan, mutta en siitakaan nyt osannut varmaksi sanoa, kun mulla on koko raskauden aikana ollut runsasta valkovuotoa. Sita menkka jomotusta mulla on nyt ollut paivittain, etta toivon siita olevan jotakin hyotyakin.
Mulla senkun vaan jatkuu muuttopuuhat ja olen joutunut oleen niin paljon jaloillani, etta nilkat on iltasella melko turvoksissa ja paikat tosiaan kolottaa. Mutta supistuksia en ole bongannut viellakaan ja hei mullahan on huomenna LA. Olisin ajatellut ,etta viimestaan laskettuun paivaan mennessa tietaisin varmaksi millainen on supistus
No anyway kivahan se on se LA vihdoinkin saavuttaa. Siitta tietaa, etta on max kaks ja puol viikkoa, enaan siihen, kun viimestaan kaynnistetaan. Ok taalla siis kaikki ennallaan. Hyvia vointeja kaikille ja viella kerran onnittelut kaikille nyytinsa hakeneille :heart: