***KESÄKUUN KULLANKERÄT***kesäkuussa

Siis toivottavasti ainakin...terkkari nyt ainakin oli kovin auliina ja lupasi hommata minut jonnekin puoskaroitavaksi jos yliaikaisuus alkaa uhata!

Aiemmat kun ovat itsensä maailmaan pukanneet enemmän tai vähemmän "parasta ennen"-päivää, niin eihän se usko että tässäkään sorrutaan turhan pitkään odotukseen. Sanoinkin että on sulla kestämistä jos tällainen ihme pääsee tapahtumaan, nääs on jo nyt hermot sen verran pinnassa!

Paineet olivat taas kiitettävät 146/98, mutta eipä tuo taaskaan aiheuttanut mitään tilannetta. Lääkäri käski vaan tulla synnyttämään jos olo alkaa mennä huonoksi ja alkaa päänsärkyä ilmaantua. Siis taas on vastuut siirretty odottajalle!

Painoa oli tullut törkeästi +800g, kiitos nam!

Alapää oli sitten kiitettävästi edistynyt (kaikkia kiinnostaa!) siis pehmeä ja reilusti sormelle auki ja sitten sen merkkinät pituudesta taas oli sekavat....edellisellä kerralla merkintä oli >1 ja nyt sitten 2...päätelkää nyt viisaammat siitä ja kertokaa mullekin!!!!
Pää oli nätisti tulollaan, että supistelua vaan lisää niin kyllä se siitä! Ja vauvan syntymäkokoarvio 3500-3700 g...kiitän ja kumarran....ei kuulemma tarvitse 4 kiloista alkaa synnyttää!! Lapsivettä vähänlaisesti, mutta riittävästi.

Tuosta kiinnittymisjutusta luin muuten yhdestä kirjasta ja terkkarinkin kanssa puhuin. Uudelleensynnyttäjällä ei pää edes välttämättä kiinnity pikkulantioon vaan pää on liikkuvana synnyttämään mennessäkin. Ja samoin itseäni mietityttänyt kohdunpohjan laskeutuminen, sitäkään ei välttämättä tapahdu aiemmin kuin juuri synnytyksen alettua....siis olen hyvin helpottunut näistä tiedoista kun pää on tulossa ja varpaat vaan pönkää vauhtia rintalastan luista tai rintsikoitten "vyötärö-osasta".

Kyllä imetysliivit on sitten vaan oiva keksintö, jos sitä joku epäilee! Itsellänihän on noin normaalioloissakin, entisen miespuolisen työkaverini mukaan "suuret rinnat", ei kuulemma kuitenkaan utareet...nyt ne on tietenkin paisuneet, mutta samoilla 75E:llä olen mennyt, pidentänyt vain vyötäröä. Imetysliivit olen hommannut 80E kokoa...eihän mulla riitä hermot lähteä suurempia kuppikokoja enää metsästämään kun noita normaalikokojakaan ei aina lähikaupungeista löydä. Aiemmin tuo koko on kyllä maidonnousun tasaannuttua riittänyt, sopii siis passata nytkin. Ja jos ei piisaa niin haen navetasta rouvilta lainaan :LOL:

Näillä eväin sitten eteenpäin...meinasin sitten unohtaa Marleena ja ursulainen, ONNEA!

Sirkkis ja Pipsa rv 36+5
 
Heips!
Jee täällä alkaa jotain tapahtumaan!Äsken bongasin vessakäynnin yhteydessä verensekasta limaa... (sori selostus) Ja nyt jomottaa alaselkää lupaavasti.Josko ei meniskään juhannukseen asti :D

Imetysliiveistä Ne on kyllä ihan ehdottomat.Tällä kertaa oon ostanut pari imetyspaitaa,mutta esikoisen imetysaikana pärjäsin ilmankin.

Bamse 39+4
 
bamse: Onnea matkaan, toivotaan että alkaa tapahtua, vaikka vähän olenkin kateellinen... :D

Minä kävin kauppareissut ja kaikki, ei mitään. On täälläkin paksua vuotoa, mutta ihan on vaaleaa, ei mitenkään erikoisen oloista. Takapuolta pakottaa, taitaa vauvan pää jo aika hyvin painaa tonne häntäluuhun tms. Ja jalkoja särkee... vali vali.

Nyt minä lähden paistamaan lettuja, jos edes se lohduttaisi... :LOL:

Velv 39+3
 
Molskis!

Onpas tänne ilmestynyt tekstiä sitten aamun. Mulla lupaavat tuntemukset jäi sitten toiveajattelun tasolle. Olen kyllä yrittänyt kertoilla tonne mahaan, että josko me kohta voitais lähtee, mutta potkii vaan - ei taida olla myöntävän vastauksen merkkejä.

Tänään tuli sitten pestyä ja puunattua auto, sain melkein kolme tuntia kulumaan moiseen hommaan ja kyllä nyt kiiltää. En kyllä vieläkään ymmärrä mikä siinä on niin hohdokasta, kun toi meidän perheen isukki kiillottaa välillä tota meidän ykkösautoa niin että maalikin kuluu kohta puhki. No, onpa nyt puhdas.

Alkuperäinen kirjoittaja Sirkka-Liisa:
Tuosta kiinnittymisjutusta luin muuten yhdestä kirjasta ja terkkarinkin kanssa puhuin. Uudelleensynnyttäjällä ei pää edes välttämättä kiinnity pikkulantioon vaan pää on liikkuvana synnyttämään mennessäkin. Ja samoin itseäni mietityttänyt kohdunpohjan laskeutuminen, sitäkään ei välttämättä tapahdu aiemmin kuin juuri synnytyksen alettua....siis olen hyvin helpottunut näistä tiedoista kun pää on tulossa ja varpaat vaan pönkää vauhtia rintalastan luista tai rintsikoitten "vyötärö-osasta".

Sirkkis ja Pipsa rv 36+5
Näin mäkin olen kuullut ja mun lääkäri siitä kans sanoi. Minä olin sata varma viimeiseen lääkärikäyntiin asti, että meidän vauva olis ollu perätilassa, kun liikettä tuntui niin paljon myös alavatsassa, mutta pää edellä sieltä nyt kuitenkin oltais tulossa. Olin hyvin helpottunut kans siitä tiedosta, koska pelkään kuollakseni sektioon joutumista. En osaa selittää miks, vaikka oma äitinikin on kolme lasta sektiolla saanu.

Niille, jotka ei niitä suppareita ole vielä tunteneet. En mäkään esikoista odottaessani tuntenut minkäänlaisia suppareita, kun vasta ihan viimeisellä viikolla - tai voi olla että niitä oli ja varmaan olikin, mutta en niitä huomannut. Mulla on aika korkea kipukynnys, kun synnärilläkin kätilö totes kun käyrää ottivat, että on aika voimakkaita suppareita rouvalla niin mä kysyin, että ai on vai. Oma äitini on saanut kolme muksua eikä yhdestäkään lapsesta ole tuntenut minkäänlaisia supistuksia. Olen itse esikoinen ja olen hätäsektiolla loppujen lopuksi syntynyt, koska ei käynnistyskään tuottanut äidille suppareita. Pelkäsin esikoista odottaessani, että mullekin käy näin kun olin sairaalassa sisällä lapsiveden menon takia ja mitään ei tapahtunut vuorokauteen, sitten vasta alkoi kunnon supistelut ja poika tulikin sitten rytinällä. Äidillä oli liian pieni kohtu verrattuna lapsen kokoon syynä siihen, että synnytys ei koskaan käynnistynyt. Sen takia mun sisaruksetkin on sitten syntyneet sektiolla. Tulipahan taas selostus.

Lähden tästä illan ratoksi esikoisen kanssa pyöräilemään...siis esikoinen pyöräilee isännän kanssa ja minä löntystän koiran kanssa pelassa. Ollaan varmaan näky, kun meidän koirakin on muutaman ylimääräisen kilon tässä mun raskausaikana saanu.

Maamuska 38+3
 
Kyllä on hyvä ilma meilläkin lopulta, tuulee vaan vähän häiritsevästi..
Kävin ulkona myllertämässä kukkapenkkiä ja seinän vierestä ruohot kun olivat taas villiintyneet.....
Saas nähdä mitkä oireet sitten tulee taas yöllä huhkimisesta ;) kävi vaan närästämään se kyykkimininen ....
Palkkioksi piti ihan jätskit syödä pienten kanssa pihapenkillä ja ihastella siistittyä seinän vierustaa :LOL:

Eilen innostuin leipomaan kahvikakun mutta ei meillä pakkaseen asti leipomuksia saa, meillä väki huitasee ne parempiin suihin :whistle:
Ja meillähän on tapana että rotina vieraat tuovat omat herkut tullessaan... tai jäävät ilman :LOL: no jotain voi kyllä ostaa jos tietää että vieraita tulossa varuiksi...

Bamselle potkuja supistuksiin että alkaisi kunnolla tapahtumaan :p

:wave:

amati ja tahvo rv38+2
 
Täällä tapahtuu ihan samaa kuin Bamsella!!!
Onnea matkaan jos lähtö koittaa!
Mulla on ollut koko päivän kipeä selkä ja äsken tuli 10 min välein kaksi napakampaa supistusta, vessareissulla sain paperiin limaa ja tipan verta.
Joko tulis tännekin lähtö? hui jui.. pitänee lähteä suihkuun.

Kylli ja vaavi 39+0
 
amati- kiitos supparituulista! :D

Voi venäjä, täällä ruvetaan sitten urakalla etuilemaan :LOL: Tsemppiä!!

Söin äsken niin mausteista ruokaa (vaikka syön sitä muutenkin..) että pakko sen on jotain tehdä. Jos ei muuta, niin ainakin suoli tyhjentää :D Illaksi vadelmanlehtiteetä!

Joka kerran kun tyyppi liikkuu, meinaa jalat lähteä alta, kiva :kieh:

Elppa & Antsa 40+0
 
Täältä löytyy semmonen turvotus jaloista, että jo ihmettelin minne mun nilkat on kadonnu :/
Ja ulkoo kun tulee, niin jää supersexyt sandaalin kuvat jalkoihin B)

Just siivosin 3 tuntia tätä meijän kämppää, niin on se perskele kumma vaikka kuinka huhkii, niin mitään oireita ei tuu. :headwall: :headwall:

Leipomisg: mä en aatellu kyllä leipoo mitään, koska meillä tuskin tulee kukaan käymään. Ja ukon käverit saa tyytyä pelkkää kahviin jos tänne erehtyy. Mutta jos nyt joku väkisin tuppaa kylää niin sit kaupan pakasteallas on meijän pelastus. Mä en senkään takia uskalla tänne mitään hamstrata kun syön ne kaikki ite :ashamed:

Mutta nyt saliksien pariin :wave:

MP 36+3
 
Onnea vaavin saaneille :flower:

Jaksuja masun kanssa kärvisteleville ja muuten tsemii tarvitseville :hug:

Sit pikasee omaa synnytystä: Pe menin sinne käynnistys arvioon. Lekuri katto juur otetun ktg:n ja totesi että sydän alkaa pienellä rasittua jo hepatoosista...keskitaso sydämmes ol 170 ja liikkeestä meni jo 194.
Sano et alotetaa käynnistys tableteil ja kun paikat paremmi kypsyny nii tipalla sit jatketaa salissa.
Klo 11.00 sain ekan tabletin nieltäväks...sillo kohdunsuun tilanne oli yhdelle sormelle auki ja kaulaa 2cm.
Pvän mittaan suppareit alko tulla ja tablettei annettii ja ktg-käyrää otettii.
Mitään ei kuitenkaan supistukset saanu aikaan.
Pe iltana supistuksii tuli 2-5min välein ja ihan napakoita...istuin keinutuolissa ja kävelin käytävää eestaas ku ei voinu ajatellakkaa nukkua.
Mies ootteli kotona kutsuu tulla sairaalaan ku jotai alkaa tapahtuu joten oli aikas yksinäistä ku ei ollu edes juttukaverii.

Yöl siirryin synnytyssaliin puol kahelta ja kätilö teki tutkimuksen ja otetti käyrää...tilanne kohdunsuussa sama ku aamulla lääkärin tarkastuksessa,mut kaulaa ei ollu enää eli vain sormelle auki.
Sit päätetii klo 02.00 että koitetaa saada supparit loppuyöks pois joten sain särkylääkettä..2 erillaista(nimii en muista ). Supparit jatku,mut väli piteni 2minuutista 6minuuttiin ja sain torkkuneeks klo 04.00 asti jolloin käin vessas ja huomasin et vuodan pikkase verta.
Kätilö pisti käyriin ja teki tutkimuksen...ei mitään tapahtunu joten sain sit supistuksii estävän piikin ja uus yritys nukkuu.
Tunnin ootin ,mut ei mitää vaikutusta...supistuksii tuli ja ne tuntu selässä enemmän ku mahassa.
Otettii taas käyrää ja kuudelt sain aamupalaa jonka jälkee laitettii tippa jotta supistukset alkas tehdäkkii muuta ku kiusata kert eivät suostuneet loppumaan.
Siin sit istuin keinutuolissa tipassa jonka tehoo lisättiin puolentunnin välein.
Miehelle soitin kaheksalta että ei mitää kiirettä...ei tapahdu yhtää mitää.Hää lupas tulla kun isommat muksut on käyneet hakee todistuksensa.
Samal laittelin kavereille viestii ettei niin mitää tapahdu viel aikoihi.

Yheksältä supistukset ol jo sellasii että ilokaasuu sain vedellä iha kunnol. Klo 9.30 pyysin kätilöö kattoo tilanteen et oisko jo jotai tapahtunu.
Kätilö tutki ja totes et joo oha toi jo kahdellesormelle auki...siis ei lähes mitää tapahtunu vuorokaudessa
:eek:
Samal ku tutkimus oltii tehty nii alko ihan hirveet kivut ja päätettii soittaa anestesialääkäri antamaan epiduraali jotta vihdoin saisin nukutuksi.
Kymmeneltä sain epiduraalin...joka jäi toispuoliseks ja kivut ol todella kovat sil puolella jonne ei tehoa tullu.
Soitin kätilön paikalle ja sanoin et nyt tuntuu jotai...kätilö kurkkas tilanteen ja mie vedin ilokaasuu iha hirveesee tahtii.
Sit kuulin kätilön sanovan et tää syntyy nyt...saat ponnistaa heti ku silt tuntuu.
Miehein ei ollu vieläkää tullu ku aloin ponnistaa.Muutaman ponnistuksenjälkee kuulu et älä enää ponnista...pää oli jo syntyny.Hetkenpäästä tuli loputkin pienestä ulos ja kivut loppu ku seinään.

Niin kävi ettei mies kerenny synnytykseen vaan tuli synnytyssaliin juur ku olin saanu pojan masun päälle ja kätilö oli ottanu meist jo yhen kuvankin.
Kyllä oli miehen ilme näkemisen arvoinen ku pienipoika itki masun päällä.

Kätilön kanssa puhuttiin sit siin ku hoidettii kaikki synnytyksen jälkeiset hommat et loppu käi niin nopeesti ettei tosikaa.
Klo 9.30 oli kohdunsuu auki 2sormelle,klo 10.00 sain epiduraalin ja poika tuli maailmaan klo 10.33.
Synnytyksen kestoa en muista mitä kätilö oli ajaks merkinny,mut ponnitusvaihe tais olla 5min.

Olo oli itelläinkin jotenkin epätodellinen ku luulin joutuvani kärvistelee viel illallakii,mut niin se pieni elämä voi yllättää :heart:

 
ikionnellinen
Olipa Ursulaisella synnytystarina, vau! Niin se vaan yllättää tuo tilanne vaikka hetkeä ennen vaikuttaa ettei mitään tapahdu! Hatun nosto :wave: kun tuon urakan teit ilman miestä/tukihenkilöä!
Onneksi nyt saatte koko perhe nauttia pienokaisesta :heart: :heart: :heart:

(.) supistelee iltaisin aika tiheestikin, eipä kyllä tunnu kuin tuollainen paineen tunne, eilen vähän menkkajomotusta mukana. Yöllä ei mittään... Vaavi liikkuu ahkerasti ja tuntuu täällä myös aika "ikävältä" jos päättää monottaa tuonne kylkeen :|
G: linea negra löytyy, puolivälissa raskautta nousi tuonne rintojen alle, saapi nähdä mitä ennustaa...
Tällä viikolla taas äitipoli käynti, kahtotaan samalla onko paikat kypsyneet lainkaan viimeksi 2 vko sitten kaulaa jäljellä, pehmennyt kuitenkin.

Osalla jo ihan lupaavan kuuloisia oireita, tsemppiä, *peukut pystyssä* =)

Ikionnellinen 38+6
 
Ompas tänne TULLUT TOSI PALJON TEKSTIÄ :) Voi kun te jaksatte ja ennätätte kirjoitella, itseä ihan hävettää etten juuri ennätä ja viitsi suoraan sanottuna...

Onnea vauvan saaneille!! taisi olla kaksi pojua...viimeisimmät.

Galluppejakin tais olla. Viivaa ei ole eikä edellistenkään kohdalla ole ollut. Edellisissä raskauksissa masun muoto ollut tosi leveä ja kaikki ennustivat tyttöjä mutta poikia sieltä tullut. Nyt maha täysin edessä eikä levinnyt yhtään. Mikä selittää senkin että yöt on varsin helppoja nukkua.

Leivonta g: taas että ensi maanantaina olis tarkoitus pitää tw kemut jonne meinasin tehdä sämpylöitä ja kookoshiutale piirakkaa...mikäli vielä kasassa ollaan. Muuten en tarjottavaa leivo..tai leivon jos viitsin. Nyt tuntuu etten jaksa. On kaikkea muuta niin paljon.

ON: Polilla kävin ma ja kaikki oli ok. Paineet hieman koholla mutta sokereiden takiapa siellä polilla kävin joten eipä ne sanoneet juuta jaata niistä paineista. Alapaine oli 94 ja yläpaine 136. No pissa oli puhdas ja kotona paineet ok. Sokerit mielestäni heiluu, mutta sisäpolin hoitsu on ihan tyytyväinen näihin arvoihin. Ainut mikä pelottaa on se että vauva joutuis sit suoraan keskolaan mikäli hällä sokerit liian matalat. Mutta eipä kannata ennakkoon itseä näillä huolestuttaa. Aika näyttää kuinka käy.
Huomenna tarkoitus saada neuvolaan aikaa ja seuraava poli käynti sit la päivänä eli 16.6.
Vois tietty syntyä ennen sitä. Mutta ei supistele eikä mitään enteitä...Joten pysyttelee vielä kolossaan. saunottu on ja huomenna siivous vuorossa josko sit lopuksi viimeisintä s konstia käyttäis ;)

Ansku71 rv 38+1
 
neuvolassa tänään käyty

paineet 112/72
Hb 109
pissa puhdas
liikkeet ++
syke 140-170>
sf 33,5
tarjonta rt
paino 431/vk ( 10,7kg raskauden alusta.. :whistle: )

no siellä oli se sijainen ja kuunteli vauvan sykettä kauan ja sanoi että ei mitään syytä huolestua.noh kuitenkin tulin kotiin ja oli huolissani totta kai ja edellisellä poli käynnillä jo lääkäri ultrasi sydäntä kauan..

noh lähettiin sitten satamaan lasten kanssa ja hetken päästä tuli terkkarilta soitto ettei voi lähteä kotiin kun tämä asia kalvoi häntä kamalasti ja oli soittanu polille tän asian tiimoilta ja polilta käskettiin tulemaan tarkastukseen..

noh päivystyksenä menin sinne AHDINKOEPÄILYKSEN takia ja olin käyrillä hiukan yli puoli tuntia ja pääsin sitten päivystävälle lääkärille.mutta siellä oli kaikki ok ja lapsivettä normaali määrä ni ei sitten tarvinnu jäädä sinne ja tai mitään muita toimenpiteitä tefdä,maanantaina sitten taas uudestaan polille.. :D

kyllä pelästyin ja pahan päiväisesti,mutta loppu hyvin kaikki hyvin. :heart: :heart:

nyt nukkumaan :wave: :wave:

tuire ja mini 37+4 :heart: :heart:
 
Taas taalla oli uusia vauva uutisia. ONNEA ONNEA ISOSTI kaikille vauvaantuneille!

Ursulainen, kiva kun kerkesit tanne kertomaan synnytys tarinasi. Ihan kyyneleet tuli silmiin, kun luin kertomustasi

Tanne on taas tullut muutamassa paivassa niin paljon tekstia, etta ma olen saanut illan kulumaan tosi kivasti, kun sain lueskella teidan juttuja. Ihanaa, kun on olemassa tama foorumi.

Hei se tekstiviesti juttu siita millon vauva syntyy oli tosi hauska. Rakatin sille tosi pitkaan. Olikos se nyt Bamsen juttu?

Ma sain kanssa tanaan kuulla aitiltani mielestani hauskan jutun. Muutama paiva sitten kavin aitini kanssa kavelylla ja tormattiin aitini ystavaan ja vaihdettiin siina sitten pikaisesti moit hanen kanssaan. Tanaan tuo aitini ystava oli sitten nahnyt aitin uudelleen ja kysynyt aidiltani, etta oliko se sinun tyttaresi raskaana? Taman, kun kuulin aitiltani, niin en voinut kuin, nauraa. Meikalainen on niin raskaana, kuin olla saattaa ja mun maha alkaa oleen jo ihan naurettavan iso. No ehka ma olen sitten vaan lihonnut kauttaaltaan, niin paljon, etta ihmisten on vaikea erottaa olenko vain lihonnut vai raskaana =) Voisin oikeestaan vihdoinkin koittaa laittaa tahan sen masu kuvan itsestani, jos nyt siis keksin, etta kuinka se tapahtuu. Kuva jota nyt kokeilen laittaa tahan on otettu eillen...

[IMG]http://i143.photobucket.com/albums/r149/ninavainio
/pregnu061.jpg[/img]

Kavin tanaan sitten ostamassa ne imetysliivit ja sain mielestani ostettua ihan kivat kohtuu hintaan, vaikka tosiaan sita koko puolta oli vaikea arvioida, kun ei osaa sanoa miten isot naista daisareista viella tulee sitten, kun vauva on syntynyt. Pienen pahkailyn jalkeen paadyin ostamaan yhta kokoa isommat siita mika menee paalle nyt. Nyt pitaisi sitten olla suurin piirtein kaikki muu hommattuna paitsi se rintapumppu. Edelleen kyselisin teilta onko teilla mielipidetta, siita millainen kannattaa ostaa vai kandeeko lainkaan?

Kolme tuntia humputtelin kaupungilla ja sain aikaan muutaman supparin, Hip Hip Hurrei! Nyt olen sitten kotona selka ja jalat niin kipeana, etta taidan kokeilla lamminta suihkua sarkya rauhottamaan. Jannityksella jaan odottmaan, kuinka se ensi yo menee unen saannin kanssa. Viime yona uni saldoksi jai noin 3 tuntia jatkuvan vessassa ramppaamisen ja kipeiden lonkkien takia.

Ok. Sori taas tassa tuli niin paljon omia juttuja. Toivottelen kaikille hyvia vointeja ja niita kaivattuja supistuksia. Toivottavasti huominen tuo tullessaan lisaa vauva uutisia. Hyvaa yota kaikille.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pregnu:
No eipa se kuva juttu nyt sitten onnistunut. Miten ihmeessa te saatte niita kuvia tanne?
Mä ainaki lataan aina aijaa.comi:iin kuvan ja kopsaan sitte sieltä sen "pieni kuva" kohdan tänne. Se on musta yksinkertasinta. :)

Munpa äiti soitti mulle eilen ja sano, että "kyllä sun pitäis kohta synnyttää!". VAU, MIKÄ UUTINEN! :headwall:

Neuvolassa ei tänään kyllä annettu mitään toivoa, et tää kaveri syntyis tällä vuosituhannella... Nyt oon sitte koko päivän ihan urakalla yrittäny saada jotain edistystä, mut ihan turhaan. Mies suoritti oman "ässänsä" ihan kunnialla, nännejä oon hipelöiny 2x15min (se oksitosiini-juttu vai mikälie), kävelin koiran kanssa tunnin ripeen lenkin ja syötiin tulista ruokaa - EIKÄ MITÄÄN! :kieh: Jokunen kämänen kivuton supistus. Ei niillä pitkälle pötkitä. Mieski on töissä ja huomiselle oon sopinu menoa, mut eipä nekään näytä auttavan. Olkoot. Painun pehkuihin.

Paljon onnea vielä vauvaantuneille! :flower:

- rypäle 37 tasan ja jo aivan kyrsiintyny tilaansa...
 
menin nukkumaan illalla puol yhentoista aikaan ja heräsin kahentoista jälkeen kun toisiks nuorimmainen halusi juotavaa..noh kävin siinä vessassa ja tulin takasin sänkyyn..alkoi sellanen törkee huono olo ja menin takaisin vessaan..suolihan siinä alkoi tyhjentymään ja palattuani takaisin sänkyyn alkoin täristä ja palella ihan huolella ja mini liikkui tosi voimakkaasti..

kahen peiton alla sitten palelin ja oli siinä tunnin verran,sitten yks kaks alkoi sellanen tuskan hiki että :kieh: ja edelleen mini liikkui tosi rajusti,noh jossain vaiheessa olen nukahtanut ja heräsin taas kuudelta kun mies tuli yövuorosta kotiin ja alkoi taas sellanen tosi huono olo ja minin liikkuminen.. :x mikään asento ei ollu hyvä,mutta nyt alkaa olo taas kohentua mutta katotaas nyt taas kuinka kauaks aikaa... :whistle:

tuire ja mini 37+5 :heart: :heart:
 
Huomenta =)

Piiitkästä aikaa sain nukuttua kunnon yöunet, yhdellä vessa reissulla selvisin, tosin sen reissun aikana bongasin veristä vuotoa (ei paljon, silleen että paperiin jäi ) Jotain on nyt alkanut tapahtumaan JES :D Nyt aamulla ei kyllä mitään ole ollut mutta jospa se tästä.

Vauvan jo saanneille isot onnittelut :flower:

Kahvin keittoon nyt ja pyykkiä pesemään :wave:

Kaalimaankakara Rv 39+0 :)
 
KOTONA EDELLEEN!! Ei menty ohituskaistalta..

Kiitos tsempityksistä, olette ihania :heart:
Mentiin eilen saunaan että saisin lisää potkua niihin supistuksiin, pakkailin sairaalakassia ja sitten istahdin sohvalle katsomaan töllöä. Siihen ne sitten loppuivat.. :kieh:
Erikoista tässä aamussa on se, että muakin paleltaa (mymmy myy :wave: ), paine alaspäin on tuskaista. Nyt kipu enemmänkin luonkkien puolelta on nivusissa :eek: ja häpyluun päällä on ihan sairaan kova paine/kipu..
Pitäiskö tästä paineesta olla huolissaan?
Vatsahan mulla kovettuu vähän väliä, muttei kipujen kanssa supistele..
Kauheeta, jos ne paikat tässä muutaman päivän sisällä on aukeilleet ja sit tuleekin kiire. Nää kipuilut kun alkoi jo viikonloppuna.

:/

-Kylli ja vaavi 39+1-
 

Yhteistyössä