**KESÄKUUN KULLANKERÄT** jatketaan täällä!

Alkuperäinen kirjoittaja Sydänkäpynen:
Alkuperäinen kirjoittaja Ammu:
Sydänkäpynen:
Oltiin eilen pienellä auto reissulla mun siskon miehen möksällä evijärvellä, oli kyllä todella hieno paikka
Me asutaan Evijärvellä :wave: Soita ens kerralla kun tuutte, niin voitte käydä kahvilla meilläkin. Näytetään Emmalle vähän sipuja (murresana, joka tarkottaa lehmää ).
Juu, missä siel päin asustelette...? se aika isopaikka...
Tää oli varmaan vitsi?! Iso paikka joo... Täällä me asutaan Kerttuanjärven rannalla =) Miten te saatte noita hymyjä noin hyvin kuviin talteen... *tahtoo kans*! Meillä ne makeimmat hymyt hyytyy aina ennen ku kamera on viritelty. Tässä kuitenkin tuore kuva tältä aamulta kans

 
Sydänkäpynen: Just lisäsin meidän vakuutuksiin pikku-ukolle vakuutuksen, eli kiitos muistutuksesta! Ajattelin toimia heti, muuten se taas olis jääny. Esikko oli varmaan vasta vuoden vanha,kun tajusin ottaa vakuutuksen :ashamed:
 
Kyllä mä nyt tein saman testin uudelleen, ja nyt tuli viivat kohdilleen. Eli siis ekakerralla ei kastunut kun hiukan tikun pää. Voinhan mä luottaa tuohon nyt tulleeseen negaan, voinhan.... B)

Me otettiin vakuutus jo odotusaikana Sofialle Pohjantähdestä.

Ihania löytöjä tehtiin aamuiselta kirpparikierrokselta :D
 
Tajusin just tänään, että mulla ei ole kohta enää pikkuvauvaa :eek: Enää ikinä... :'( Miten tän ajan vois pysäyttää?Tai edes vähän hidastaa? Voiskohan se kielletyn anoppi tulla viikoksi meille videokameroineen kuvaamaan, niin voisin niitä nauhoja katsella sit haikeiluhetkinäni täällä?
Tiivari sovitaan nyt sit tän kerran, ettet oo raskaana. (Voit tuoda sen mulle hoitoon ens kesänä tähän sopimukseen vedoten, jos toisin käy :D )
 
Tuossa Millan kuvassa on taas melko ihanat vaatteet :kieh: Johtuu siitä, että meillä Roosa kohta 7v haluaa aina valita siskon vaatteet ja oon antanut hänen sen tehdä, aina ei oo niin sävy sävyyn, mutta who cares?! Ainakin tyttö on (molemmat tytöt itse asiassa) tyytyväinen :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ammu:
Tuossa Millan kuvassa on taas melko ihanat vaatteet :kieh: Johtuu siitä, että meillä Roosa kohta 7v haluaa aina valita siskon vaatteet ja oon antanut hänen sen tehdä, aina ei oo niin sävy sävyyn, mutta who cares?! Ainakin tyttö on (molemmat tytöt itse asiassa) tyytyväinen :heart:
Ja ihanat Ammu-verhot =)
 
Meil on kans tuollaset ammu-verhot keittiössä,mut ne o harmaat :D
Ammui sen takii ku ei niit elävänä meil nii sit ees kuvii :LOL: ...ja maton myös haluisin tuollasen....hei,meil muuten on,mut en kyl yhtää tiiä mis tai onko jostai syyst heitetty menee :eek:

Viljami pisti isälleen tänää niin hirveet huudot et 15min pääst ol mentävä apuun ku toine alko olee jo hysteerine...siis viljami,ei isä :D
Pikkune niin oppinu miun nukutus ja lohduttelu tyyliin ettei isi kelvannu...täytyy alkaa opettaa jotta voisin sit joskus mennä yksin jonnekkii.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ursulainen:
Viljami pisti isälleen tänää niin hirveet huudot et 15min pääst ol mentävä apuun ku toine alko olee jo hysteerine...siis viljami,ei isä :D
Pikkune niin oppinu miun nukutus ja lohduttelu tyyliin ettei isi kelvannu...täytyy alkaa opettaa jotta voisin sit joskus mennä yksin jonnekkii.
Sama oli eilen täälläkin. Huomaa, että päivät pitkät ollaan täällä kaksin. Ja omat tavat on jo muodostuneet, jotka on vauvalle tutut. Onneks miehel onkin nyt kesäloma, niin voivat sitten muodostaa omat juttunsa. Jotenkin se on niin kurja rynnätä neuvomaankin miestä :ashamed: Mä en missään nimessä halua, et vauva oppii siihen, et vaan äiti kelpaa :eek:
 
Pitäskö munki hommata uuteen kämppään sit ammuverhot :D Lastenhuoneeseen vois laittaa jotakin just hauskaa kuosia =)
Tiivari, negatiivinen tulos varmaan tuntuu positiiviselta tässä vaiheessa?Aika pianhan se olis plussannut jos...Mutta toisaalta, kyllähän sitä jotkut haluaa heti perään. Ja mikäpä siinä jos jaksaa! Itelle sellanen ei kävis päinsä ollenkaan :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lady Di:
Tiivari, negatiivinen tulos varmaan tuntuu positiiviselta tässä vaiheessa?Aika pianhan se olis plussannut jos...Mutta toisaalta, kyllähän sitä jotkut haluaa heti perään. Ja mikäpä siinä jos jaksaa! Itelle sellanen ei kävis päinsä ollenkaan :whistle:
Juu ei kiitos ihan näin pienellä ikäerolla :| Huh! Hiki tuli jo pelkästä ajatuksesta :whistle: Ja muutenkin ollaan kyllä tällä hetkellä sitä mieltä, että yhteen voisi tuo meidän lapsisaldo jäädäkin. Hemmotellaan se sitten piloille :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiivari:
Alkuperäinen kirjoittaja ursulainen:
Viljami pisti isälleen tänää niin hirveet huudot et 15min pääst ol mentävä apuun ku toine alko olee jo hysteerine...siis viljami,ei isä :D
Pikkune niin oppinu miun nukutus ja lohduttelu tyyliin ettei isi kelvannu...täytyy alkaa opettaa jotta voisin sit joskus mennä yksin jonnekkii.
Sama oli eilen täälläkin. Huomaa, että päivät pitkät ollaan täällä kaksin. Ja omat tavat on jo muodostuneet, jotka on vauvalle tutut. Onneks miehel onkin nyt kesäloma, niin voivat sitten muodostaa omat juttunsa. Jotenkin se on niin kurja rynnätä neuvomaankin miestä :ashamed: Mä en missään nimessä halua, et vauva oppii siihen, et vaan äiti kelpaa :eek:
Täällä ihan samaa,pitäisi kai olla tylysti päivä tai pari poissa niin olisi siipan pakko oppia :LOL:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Ammu:
Tajusin just tänään, että mulla ei ole kohta enää pikkuvauvaa :eek: Enää ikinä... :'( Miten tän ajan vois pysäyttää?Tai edes vähän hidastaa?
Mulla on myös ollu koko ajan niin haikea olo siitä,kun pikku-ukko kasvaa niin nopeasti.Odotusaikana mä ajattelin jo tippa linssissä,että voi ei tää on nyt tätä viimeistä kertaa. Synnytyksessä olin sitä mieltä, vaikka "helppo" olikin, että ei ikinä enää, mutta... pari päivää synnytyksen jälkeen olin jo "valmis" kolmanteen. Meille vielä kolmas saa jossain vaiheessa tulla, jos on tullakseen - mutta ei ihan vielä, haluun nauttia vielä pitkään tästä pikku kakkosestakin niin kuin esikoisestakin tein. Kolmanteen olen ukolta luvan saanu, mutta jos neljännen haluun niin sitten varmaan täytyy jättää poikkeuslupahakemus. Ei vaan ukko ole vielä tajunnu,että neljännestä sais uuden auton,ku joutuis ostaa tila-auton - täytyyhän sitä pieniä porkkanoita olla :LOL: No ei, jos kolmas meille vielä suodaan niin eiköhän se sitten ole siinä...varmaan.

 
Hellurei

Reissut reissattu, särät syöty, tyttöjen kanssa saunottu ja äitiä käyty kattomassa pariinkin kertaan. Nyt väsyttää. Esikoinen huusi koko viime yön, tai siltä se tuntu. Mies päätti joskus kolmen aikaan ettei enää yhtään yötä nuku esikoisen huoneessa, nyt tuli kuulemma stoppi siihen rumbaan... saas nähdä miten käy.

Äiti voi ihan ok. saattaa päästä jo ens viikolla kotio.

en ole ehtinyt lukea teidän juttuja, mut ainakin kielletylle kovasti haleja ja jaksamista elämäntilanteeseen, joka on varmasti ihan kamala. Voin vain kuvitella ahdistuksen määrää.

Mie luen huomenna tarkemmin kaikkien tarinat, nyt hyvää yötä ja illanjatkoa...

Velv
 
juu hiljasta on, kaikki on köllimäs vauvelin kanssa, tai miehen :heart:

Me käytiin miehen äipän luona, kun hän oli ollut alanyas lomalla, oli ostanu ihanan pinkin collage-asun ja punaisen hello-kitty mekon Emmalle, meille hän oli ostanu hienot vetskari-hupparit :D

Ostettiin mässyä illaks, eli bb-talkkia odotelles...eli yks pois ja neljä ineen...

Emma meni samoihin aikoihin nukkumaan kun eilen klo19.30, eli aamun asti nukkuu varmasti...Aamulla siis parturiin...
 
Meillä oli raivoilta :( Toinen karju aina vähänkin kun yritti laittaa vaakatasoon, oli se sitten sylissä, sitterissä tai sängyssä. 17 lähtien karjui kurkku suorana, hirveä hiki otsassa. Tais olla masu pipi. On nyt sitten 2 päivän aikana syönyt melkein enemmän kun sitä edeltäneinä kolmena päivänä - eli kuten terkka sanoi, tankkaa sitten myöhemmin vaikka söi silloin pieniä määriä.. Hyvä että ruoka maistuu :) Nyt alottelin taas vellit, kun pidin niitä tauolla, että söis tota maitoa vähän enemmän, kun velli tuuppaa pitämään ruokahalun poissa kauemmin.

Meillä tosiaan mennään nukkumaan 20-21, herätään 4-6 välillä (yleensä 5), ja 2.30 käyn laittamassa tutin kun pojalla on joku ihmeen sisäinen kello.. Laitoin tänään 19.50 supon, ja 20.10 nukahti vellituttipullo suussa miehen syliin :heart: Nukkui päivällä 3x45min ja käytiin vielä kylässä, eli tais olla väsy mies!

Huomenna muskariin, ja äidin kanssa lounaalle. Äiti ilmoitti lauantaina että Kiina goodbye, ei jaksanut enää olla yksin kun isä ei ole koskaan kotona, joten tuli sitten kotio. Mä oon salaa tyytyväinen, ikävähän sitä oli :heart:
 

Yhteistyössä