Alkuperäinen kirjoittaja Velv:
kielletty Miten mulle tuli fiilis, ett sun ukko on tehnyt jotain.... TAI että luulet sen tehneen jotain? tai joku muu? Oli miten oli, anna tulla vaan ihan täysillä. Kyllä me kestetään.
Velv
Joo, sama ajatus tuli mullekin mieleen. Meille voit kyllä tilittää. Omassa päässä ne asiat vaan kasaantuu mustaksi möykyksi. Parempi päästää pihalle sellaiset ajatukset. Ja me ainakin ollaan puolueettomia, kun ei "oikeesti" ees tunneta teitä kumpaakaan.
Tiivari
No siis. Voihan. Mistä sitä nyt aloittaisi. Näiden juttujen pitäisi olla jo läpikäytyjä, käsiteltyjä jo ihan tarpeeksi moneen otteeseen mutta silti tällaisina päivinä tulee taas kaikki paska mieleen..
En voi koskaan tietää onko miuta fyysisesti petetty vai ei, mutta miusta tuntuu että tämä p*keleen tietokone on kaiken pahan alku ja juuri, tämän olemassaolo oikeutta kaikkeen mahdolliseen mikä normaalielämässä katsottaisiin pettämiseksi, tai ainakin sellaiseksi mitä ei parisuhteessa tulisi puhua tai tehdä tai...
Piilotettuja keskusteluja, kansioita, ja mesekuvakkeet häipyvät ruudulta heti kun astun huoneeseen. Tai siis tämä tilanne jokusia viikkoja sitten, nyt tietokone ollut rikki ja oikeastaan olen toivonut ettei se enää lähtisi ollenkaan käyntiin. Tuollaista käytöstä oikeastaan ollut siitä lähtien kun tulin raskaaksi.
Suljin mielessäni tuon jutun pois aiemmin, kun olin vielä raskaana, en halunnut epäillä tai muutenkaan hankaloittaa mitään, en olisi jaksanut lähteä riitelemään asiasta. Nyt kun vauva on jo syntynyt heräsi uteliaisuus, ja puhuttuani kaverini kanssa "epäilyistäni", niin kehotti suoraan ottamaan selvää, silläkin uhalla että pitäisi mennä tonkimaan tai leikkiä salapoliisia.
Annahan olla, sieltä sitä tekstiä alkaa löytymään. Kuinka yllättäen kuvioihin ilmestynyt vanha työkaveri onkaan kaunis, ja... osa teksteistä on täysin julkaisukelvotonta. Ei pelkästään siis tälle ihmiselle vaan ihan randomeillekin. Tekstejä jos lähtisi tulkitsemaan ulkopuolisena niin olisi selvääkin selvempää että mies on ollut ainakin aikeissa pettää.
Tilillehän siitä mentiin ja kaikkeen löytyi sitten ihan "luonnollinen selitys", mistä en olisi saanut olla lainkaan pahoillani. Välillä sovittiin, sitten taas riideltiin ja tuota jatkui sitten jonkin aikaa. Nyt ollaan kai jonkinlaisessa pyörremyrskyn silmässä.
Mie en oikeasti tiedä mitä tulisi tehdä. Vaikka nyt onkin sovinto, niin en enää uskalla antaa palaa niinkuin ennen, taustalla koko ajan pelko että jotain tällaista tapahtuu taas. Siis kun näitä juttuja on löytynyt aina tasaisin väliajoin.
Kuitenkin, meillä on pieni vauva. Sinäällään yksinhuoltajuus ei kyllä pelota, yksinhän tuota hoidetaan joka tapauksessa... ( :headwall: ) mutta sitten kaikki käytännön asiat. Mie en yksinkertaisesti kestäjaksapysty näihin "mitä minä sanoin" kommentteihin, mie en VOI muuttaa takaisin kotipaikkakunnalle, olisin yksi niistä paluumuuttajanidiooteista ja sitä paitsi silloin äijä ei näkisi lastaan juuri koskaan. Mitä omiin tunteisiin tulee... mie en tiedä mitä mie haluan, toisaalta olisi helpotus saada tietää jostain suhteesta tai muusta konkreettisesta niin ainakin tietäisin etten ole hullu. Mieshän ei myönnä mitään joten on hirvittävän vaikea lähteä syyttämäänkään mistään ilman TÄYSIN vedenpitäviä todisteita.
Huvittavinta tässä on että kaikki luulevat että meillä menee ihan helvetin hyvin.
Yritä tässä sitten ylläpitää jotain helvetin kulissiympyröitä kun oikeasti tekisi mieli ottaa yhteyttä jokaikiseen sutturaan ja pätkiä niiden äänijänteet ni loppuis se s*tanan kikatus. Muutenkin tällainen valmiin koston suunnitteleminen on arkipäivää, voi pojat, kyllä jokainen saisi osansa...
Että tällaista, nyt mie sen sanoin. Miun itsetunto on näiden juttujen takia täys 0, oikeastaan jo paljonkin sen alapuolella, näitä on kannettu yksin, yhtä kauan kuin vauvaakin.
Niin ja mitä tulee tuohon "tällaisina päivinä" , nyt on suunnitellut näkevänsä jotain eukkoa mitä en ole ikinä nähnytkään ja kysyi nätisti luvankin, mutta toisaalta niinpä tuo kysyi sen vanhan työkaverinkin kanssa ja siitäpä nuo tarinatuokiot sitten lähtivätkin. Sanoipa vielä ensimmäisen kerran jälkeen että olisi hyvinkin kiinnostunut ihmisestä jos ei olisi minun kanssani. On todella mukavaa kuulla tuo varsinkin silloin kun olet viimeisilläsi raskaana. Ja nyt jos joku sanoo miun ylireagoivan, niin kyseinen henkilö löytyy minun "to kill" - listalta.
Joo. Tällasta. Ei miulla muuta.
apea
kielletty ja sitterissä mölisevä leevi
ja sit kans tämmöne biisi ku
Ilman siipiä, täältä http://www.mikseri.net/artists/?id=27184