**KESÄKUUN KULLANKERÄT** jatketaan täällä!

Aaaargh tota ukkoo |O
Sillä oli eilen jotku firman ryyppäjäiset, joista se sit monen mutkan kautta kotiutu puol viis aamulla, eli herätti mut prkl kesken parhaitten unien :kieh:
No mun piti lähtee viemään koira äsken pihalle, niin ajattelin vähän kostaa |O
Vein likan sängylle leikkimään ja herätin ukon, että voitko kattoo tota 10 minuuttia.
Ja kun mä tuun sisälle, niin se kuorsaus kuuluu rappuun saakka, siis ei hitto pysty pitään silmiään auki yhtä kymmentä minuuttia |O |O
No onni on nyt se, että toi likka ei vielä liiku mihinkään päin, eli se ei ois karannu sieltä sängystä, mutta kyllä mua silti ottaa päähän kun yhtään ei voi luottaa :|

Ja toinen mikä kiristää nyt hermoja, on se että mun porukat tulee käymään parin tunnin päästä |O mä en yhtään kestä meijän äitin hösäämistä.

Meillä ei osata taistella unta vastaan. Ihan omasta tahdosta menee nukkumaan joka kerta :snotty:

mutta nyt laittaan tyttö päiväunille :wave:
 
Huomenta.

Ihana su aamu todentotta...saanu menettä hermosa mieheen ja isoille pojillekkii ääntä jo avannu :ashamed:
Alko ärsyttää ukko ku hää rauhassa juo aamukahvii ja lukee lehtee ku mie yritin Viljamii saada viihty ja sit laitoin unillekii...kahvi jäähty kupissa eikä ukko ees apuaa tarjonnu :kieh:
Pojat syöksy herättyään koneelle ja sillo käi sekii hermoihi joten pistin ne pinoo alas polttopuita puolekstunniks ja sen jälkee menkööt koneelle.

dodiii...vaunuist käy kutsu.
 
Huomentapäivää!

Mahtaakohan eilisen bilehileillä olla hiukset kipeänä? :whistle:

Mamitzu meilläkin palstaillaan aina aamutissin ajan, mutta ei kuvia siitä, kun en välitä niin utareitani täällä esitellä :ashamed: (Ei olis tullut pieneen mieleenkään mennä osallistumaan siihen taannoiseen tissikuvaketjuun, uskaltaako joku muuten tunnustaa esitelleensä maitorauhasensa siinä? Ite en koko ketjua nähnyt, kun jo poistettiin, mutta radiosta ja lehdistä sain infoa :LOL: )

Ja mese löytyy myös meidän koneelta, jos joku vaan tietää, miten sellanen kimppakeskustelu toteutetaan, niin mukana ollaan, jos mut vaan mukaan huolitaan...

Ihan oikeasti päivä päivältä enemmän houkuttas tavata teidät muut ihan IRL, nähdä, että vastaatteko niitä mielikuvia, mitä omassa päässä on teistä muodostunut... Pitäsköhän mun hankkia elämä, eikä olla näin palstaorientoitunut? :snotty:
 
Ajattelin lähiaikoina ruveta kokeilemaan tuolle meidän juniorille velliä, joten ajattelin kysellä millä vellillä olette aloittaneet? Esikoisen kanssa aloitettiin maissivellillä neuvolan suosituksesta, mutta onkohan nuo suositukset taas muuttuneet.

Ammu: Mä olen kans miettinyt monesti, että olis kans hauska tavata teidät muut, koska jokaisestahan on jonkinlaisen mielikuvan muodostanu niin osuiskohan yhtään mielikuvaa oikeaan...Rypäleen kuvan, kun näin, niin olen 99% varma että jossain olen häneen törmännyt. (Mulla on aika hyvä tuo kasvomuisti) Me oltiin kyllä samaan aikaan kätilöopistolla, joten voi olla että siellä sitten näin hänet ohimennen jossain.

Nyt meidän juniori on keksinyt oikein kunnolla ton istumaan pyrkimisen. Välillä oikein vaikea pitää sylissä, kun toineen vaan sinnikkäästi yrittää punnertaa istumaan. Samoin lattialla pyöritään ympyrää ja kyljelleen kovasti yritetään. Leluistakin on alkanu otetta saamaan, kun lelut aina vaihtaa paikkaa. Äiti ilmeisesti laittaa aina lelut väärään paikkaan.

Ai niin ja tissikuvaketjusta, ei tullu mun tissejä siellä esiteltyä. Itsekään en kyseistä ketjua nähny, mutta paljonhan toi kohua aiheutti. Pääsipä mammat ainakin telkkariin ja tais olla monen päivän puheenaihe.
 
Moi =)...Onkos ihan normaalia, että vauvat saattavat unohtaa jo oppimiansa asioita?? Meillä tää juniori tavoitteli leluja ja tarttui kiinni niihin jo useita viikkoja sitten, mutta nyt tuntuu, että on vallan unohtanut koko taidon...yksinkertaisesti näyttää siltä, ettei lelut kiinnosta, vaan kädet menee mielummin suuhun, kuin yrittäs tarttua johonki...Onkohan ihan normaalia, vai pitäskö jo huolestua "taantumisesta"??

 
Maamuska: täällä aloitettiin maissivellillä, mutta mun mielestä aiheutti ilmavaivoja, joten viikon jälkeen vaihdettiin peruna-porkkanavelliin...hyvin on maistunut, eikä masuvaivojakaan ole tullut!

mesestä: kyllä pystyy keskustelemaan yhdessä! En kylläkään tiedä, kuinka monta yhtäikaa, mutta lieköhän siinä mitää rajoituksia?? Jos monta linjalla samaan aikaan, niin joku vaan kutsuu kaikki samaan keskusteluun...heheee, kuulostaa muka helpolta, mutta onkohan se sitä =)...meinaan vaan, jos yks sun toinen kutsuu mukaan keskusteluihin, niin mimmonenhan sekametelisoppa siitä syntyy =)

Muaki harmittaa, etten kerenny näkemään sitä tissikuvaketjua..oishan tuo ollu jänskää käydä urkkimassa, mimmosia daisareita siellä on vilahdellu

:LOL: ..en hemmetti soikoon ois ite kehannu laittaa, vaikka tuskin niitä kukaan ois tunnistanu =)
 
Heippa!
Unta vastaan taistelemisesta...Kyllä meidänkin neiti sen jo osaa :/ Ja mitä väsyneempi,niin sitä enemmän taistellaan...

Mesestä:Meillä ei oo...Kai sellanenkin pitäis hommata,mut kun kaveritkin sitä aina ruinaa,mut kun ei osaa.

Nyt pitää äkkiä syödä lounasta,kun molemmat lapset nukkuu vielä hetken.

Bamse
 
heipat täältä kaikille :wave:

Mitenkäs tää nyt näin että mä syön ja nautin teidän seurasta samalla :whistle: Ai, minäkö riippuvainen :D (kannettavaa helppo kuskata) seli seli :LOL:

Ammu samaa minäkin olen miettinyt, IRL olisi mukavaa! Mutta kuinkas kun mä jännitän kaikkee tommosta ihan sikana, ilman rauhottavia tuskin onnistuisi :ashamed:
Joulukuussa tarvis lähtä Ouluun lomalle ja mua ahdistaa sekin :ashamed: HITTO että ihmuisen mieli voi olla "sairas" :headwall:
Mesestä Laitettaisko me joku osote-kiertoviesti kaikille haluaville tai jtn? :attn: *saadaan tietysti kaikkien koneet jumiin ja ollaan kaikki nettipimennossa* :LOL: (naiset säätämässä ) :whistle:
Tissiketjussa ei näitä mun lolloja näkyny enkä nähny kenenkään tisuja ku iltalehdenlööpin vaan näin+kaksplus lehden oma kirjotus aiheesta.

Niin ja meillä likka nukkui eilen 2x3-4h unet pihalla ja arvatkaas nukkuko yöllä! :kieh:

Nyt kahville... (sisko ja veli istuu vieres ja mä vaan näpytän, nii ja söin) :ashamed:
 
Helou, ollaan mun vanhempien luona, Emma ja mieheni ja mun isä nukkuu...mulla myös väsy mut en vaan saanu unen päästä kiinni, joten surffailen täällä..

Mun mese ossa on hantsu_83@hotmail.com

Lisätkää minutkin :D , en ole nyt onlines, mutta aukasen heti kotiin päästyä...
 

Yhteistyössä