**KESÄKUUN KULLANKERÄT** jatketaan täällä!

haikaraemo kaipa sitä välilihaa vois venytellä nyttenkii? Mulla oli sama ongelma. Oli paikat kursittu liian tiukalle :LOL: Ukko ei kyllä valittanu, mut sattu ihan hirveesti ekat kerrat :kieh: Onhan ne nyt siitä "väljistyny" ( toivottavasti ei liikaa :LOL: ). Mut mulla tuntuu kohdunsuulla tosi kipeetä hetken aikaa? Vai onko limakalvot niin herkät vielä? Tiedä häntä :(

Kylli-täti Ei kai me palstaa kokonaan jätetä :hug: Täytyyhän tänne tulla kuulumiset kertomaan ja lukemaan muiden touhuamisia :heart:
 
H-emo :LOL: sillä kannattaa aiana välillä kerskailla ;)
Kylli-täti? Luulisin että jatkuu täälläkin samaan malliin, tuolla me nyt vaan (aluksi) sekoillaan että kuka on kuka ja kuka kirkoitti mitä :LOL: (kaikilla vielä netti toimii)
Niin luulen että täällä kirjoitellaan ne tärkeimmät jutut, kaikkien silmille ;)

No niin ja sitten huomenia kahvikupin takaa :wave:
Pienin nukkui paremmin viimeyön kun en eilen vienyt ulos ollenkaan nukkumaan, nukkui pihalla aina 3-4h unia/2xpv!! Ja yöt olikin sitten erittäin rikkonaisia (korvikelapsi)
ja uuvuttavia :ashamed: (mitä minäkin uuvuttavasta tiedän) :ashamed:
Noh, jokatapauksessa joudun nousemaan TUTIN takia n.52kertaa :headwall:
Ja sitten se että tarvii toisen hyöriä ja pyöriä mutta kun matolle laittaa niin ei liiku! Taantumistako?

Nyt Mesen vuoro, ammu osaa lisätä listoille ja minullekkin voi viestiä laittaa :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja haikaraemo:
hitto tuli keskeytys, kun poika alotti kauheen paniikki-itkun sitterissä. luuli vissiin et on hylätty, kun oli tuol olohuoneen puolella. raukka. ja äiti vaan tääl koneella kerskailee seksillä. hyi olkoon, :LOL:
:LOL: Meillä tuo poika on kyllä kans sellanen fakiiri, et kehtaappa edes ajatella rumasti tai vilkasta puolisoa sillä silmällä, ni johan alkaa kauhee huuto, vaikka kuinka hyvin muuten nukkuis. :kieh: Ei vissiin haluu pikkusisaruksia. :whistle:

Meillä on nyt vihdoin pari yötä nukuttu paljon paremmin; tutti klo 2, tissille 3.30 ja loppuyön nukkuu mejän sängyssä ja syö vissiin kerran vielä, mut en mä siihen oikeestaan havahdu. Ja noustaan n klo 8. Eli paremmin nukkuu ku äitinsä, illalla menee kuitenki jo viim klo 20 nukkumaan, eli eka pätkä on 7-8h!! :eek:

Nyt ku vaan keksis, miten sais ittensä nukkumaan... Ihan sama milloin meen sänkyyn, ikinä en nukahda ennenku joskus 23-24... Ja tunnin parin välein vessaan... Kerran, siis tasan kerran elämässäni, oon nukkunu koko yön ja silloin säikähdin ihan hulluna ku heräsin ja oliki valosaa. Olin ihan satavarma et nyt tuo on "se" valo! :LOL: Sit tajusin et se oliki vaan aamuaurinko... :ashamed:

Ei ne sitte vissiin ollukkaan kuukautiset. Ne oli ne stnan CERAZETTET! :headwall: :headwall: :headwall: Tasan kaks viikkoo niitä söin ja EI ENÄÄ IKINÄ!!! Naamaan tuli heti näppyjä (mitä ei oo ollu ku teininä ja alkuraskaudessa), kiloja tuli kaks vai kolme (vaik liikuin enemmän), olin äkänen ku mikä, mielialat heitteli itkusta iloon alta aikayksikön... Ja vuodan vieläki ku seula, yltyy vaan, vaik lopetin jo ne nappulatki. Hitto ku oon vihanen sille neuvolan akalle. Mä olin niitä pillereitä niin vastaan, mut "ei niistä mitään oireita tuu, se on vaan urbaania legendaa. Älä usko sitä nettiä." Voi hitto mä sille oireet näytän!!

*huh ku helpotti*

Nyt ei sit voi muuta, ku lähtee metsästää kuukuppia. Tampoonit ei jostain syystä enään käy (?). Eipä siinä, hankintalistalla se on ollu jo vuosia. Ja nätti ilmahan tuolla. Onks kellään mitään kokemusta noista kupeista?

Sellasta oon miettiny, et missä vaiheessa/iässä teillä on opittu erinäisiä taitoja? Tiedän, et kaikki on yksilöitä, kiinnostaa vaan. :)

Huh, mikä romaani!

Rypäle + Toivo 2kk 3vk
 
Huomenta! Meillä on tänään ensimmäinen fysioterapia kun tuo poika katsoo enimmäkseen oikealle, käyttää oikeaa kättä enemmin ja semmosta :|
Sitten kaupungille jotain hummaamaan, aivan ihana syyssää :heart:
Ja kyllä, viimeyö meni täysin perseelleen, herättiin ehkä 900087 kertaa |O
Ja miks tuo poika muutti unirytmiään ihan randomilla nyt?? Nukahti illalla jo klo 20, vaikka aina käy yöunille klo 23?! Oon taas ihan pihalla, yllättäen. :/
 
Ai saakutti joo, se mese! Mulla on siinä pari ropleemaa:
a) mulla on linjoilla perskärpänen, ni joudun hyppää yleensä pois aika nopee
b)mulla on täs kirotussa Vistassa palomuuri, joka on ilmeisesti mies, ku se ei tajuu ku sanoo ei ja se aina sit jumittaa mesen...

Mut pistän osotteen kuitenki vaik Mamitzulle, ni lykätkää mut nyt listalle kumminki. :wave:

Ja maamuskalle piti vielä sanoa, et pistäppäs joku kuva, ni nään, josko näytät tutulta. Mua rupes nyt ihan todenteolla kiinnostaa, missä oot mut nähny! Tuli viel sellanen mieleen, et meijän perheellä on sellanen liike ku Realisointi pörssi, ootko sattumoisin siellä asioinu?
 
nukkumisesta onko havaintoja että nukkuuko teillä yöt huonommin jos päivät goisataan ulkona? :ashamed: Taidan vaan olla vainoharhainen että sen takia nukkuisi huonommin...
Niin ja unohdin myös mainostaa että meillä on tänään vauvajumppa :heart: Harvinaista täällä takapajulassa! Se onkin vain joka toinen maanantai, kumpa muistaisin sen aina! :ashamed:
Nyt kauppaan...
 
Toivottavasti tosiaan jaksatte kuitenkin kirjoittaa myös jatkossa kuulumisianne tänne pinoonkin. On mukava käydä lukemassa mitä kullekin kuuluu (silloin kun itselle sopii). Toinen vaihtoehto on tietty se, että mese on jatkuvasti päällä, jolloin kaikki käydyt keskustelut jää sinne talteen :whistle:
 
Kattoko kukaan eilen ennätystehdasta, kun siinä oli se 3-vuotias poika joka tunnisti 100 dinosaurusta kuvista :eek: ihme heppu, mutta niin herttanen :D

Eipä siitä rokotuksesta sitten mitään isoja oireita tullukaan, pikkusen nousi illalla lämpö ja hetken kitisi, mut ei muuta, hip hei B)

Mamitzu06 Mä en oo ainakaan huomannu yöunissa mitään eroo, onko nukuttu sisällä vai ulkona. Eli pistä ihan huoletta vaan pihalle, hyvähän se on happee saada =)

Mä kans toivon, että kirjoteltais myös tälläkin puolella vaikka se mese onkin. Mä en pysty siellä pitkiä aikoja "roikkumaan" sillon ku mies on töissä.

Hitsit ku mua on ruvennu jännittään se seuraava munuaisultra :/ mitä jos se vasenpuoli ei oo vieläkään normaali ja mitähän sitten on edessä :eek: Ei oo kiva syöttää antibiootteja montaa kuukautta putkeen :headwall:

Mutta nyt ruokaa kupoliin :p
 
Päiviä!
Joo pidetään palsta pystyssä edelleen.Täällä pystyy helpommin päivittää kuulumiset,mut mese toimii ,niin kun Ammu sanokin,reaaliaikasena juttuyhteytenä jos satutaan palstalle kaikki yhtäaikaa.Ja sit kun nää sivut tunnetusti välillä pätkii :headwall: niin on tukena ja turvana :D

Meillä meni viime yö pikkasen paremmin.Neiti söi 2 kertaa ja kerran kävin laittamassa tutin.
Nyt tyttö nukkuu kolmatta tuntia ulkona.

Bamse
 
Heipä hei taas!

Mie oon taas v-lopun loman lusinu..
Kauhee ko täällä on taas ollu asiaa teil! En kyl ihan kaikkia ehi lukeen :ashamed:

Meillä kokeiltii myös maissi velliä ja siitä meni massu kipeeks, tänää sai sit pottuporkkanaa velli maitoseoksena, hyvin ainaki maistu, saas nähä tuleeko vaivoja..

Meses ei rajotuksia keskustelija määrien kans, tai ainaki se on tosi iso.. Tääl mesen käyttö suures suosiossa. =) eli mieki tahtoo mesetteleen =) (tosin myös se vekotin on v-oput pannassa.. =)

Retopera: Voi olla kaks profiilia samal koneel ja yhtä aikaa aukiki, mut sitä varten piti ladata joku juttu koneelle, en kyl muista nyt mikä.. Mut juu, voi =)

Toukkala

..palaa kohta takaisin..
 
"Retopera" = Reropera... :ashamed:
Miss Piggy: Toivottavasti kaikki ok! Koska se ultra on?

Ja nuo yöt!!.. Ne ei tääl ota parantuakseen, alkaa tosissaa väsy painaa pikkuhiljaa, oon jo semmonen haudasta nousseen näkönen :ashamed:
Jospa ne sit noitten kiinteitten kans paranis, kun tos viikon/parin päästä ne alotan..

Pitäkää peukkuja meille: Saamma täl viikol tietää vakinaistetaanko mies! :eek:

Toukkala
 
Voi etta ottaa toi ukko kupoliin. Miten sille voisi saada jakeluun ettei tytolle jutella yolla?! Ma kun olen aina hiljaa, vahan valoa paalla et saan suht pian takaisin nukkumaan.Yolla helpompaa ja aamuyosta kestaa vahan kauemmin. Saahan sita koittaa tytolle tiettya rytmia opettaa.
Eihan se ole mun vika et mies tekee tyota jolloin lopettaa tyot puolen yon aikaan. Ja sit tulee sankyyn joskus yolla. Mua vaan ottaa hermoon se et kun tulee makuhuoneeseen niin alkaa jutteleen tytolle ja antaa suukkoa. No, monesti tyton silmat siina sit aukeaa. Siina vaiheessa voisi olla hiljaa ja menna pois. Vaan ei sita taytyy jaada jutteleen ja sanoa et ei se tytto nuku se on hereilla. No, helkkari. Jos olis heti mennyt veke niin tama olisi laittanut silmat kiinni ja jatkanut unia. Vaan eihan se malta sit kun iska siina juttelee. Sit mulla palaa kaamit. Kun niinhan se menee et sit ukko painuu pehkuihin ja alkaa kuorsaamaan 2min kuluttua. Ja meika valvoo ja koittaa saada erittain hereilla olevan tyton takaisin nukkumaan. Sit ottaa niin henkilokohtaisesti et ma koitan kieltaa taman omalle tytolleen puhumasta.
Ma sit tana aamuna 9 maissa nostin tyton taman viereen ja sanoin et heraa nyt jutteleen tytolles kun nyt ma annan luvan. Ja paskan marjat jatkoi vaan unia.
Tanaan saakin lahta meidan mukaan neuvolaan rokotukselle. Talla kun yleensa vapaata 15-17.30. Joten ei mitaan paivaunia kylla tanaan nuku! Yleensa kun vapaalla iltapaivasta niin joko menee ulos tai nukkumaan. Saa kylla alkaa senkin ajan nyt tyton kanssa viettamaan. Ja sitten valittaa etten ma muka hanta enaa rakasta ja kun on muka niin yksin. En kylla todellakaan mitaan rakkautta tuntenut puoli kolmen aikaan yolla. Ja se ei mun mielesta ole myoskaan mikaan aika suhteesta puhua.
Onko muilla moisia ongelmia miesten kanssa? Vaikka epailen ettei muilla varmaan ymmartaa et yot on nukkumista varten ja paivat juttelua.Tai ainakin arvostaa teidan paiva ja yo rytmeja.
 
Viela toinen juttu tuli mieleen. Meilla ei tytto osaa enaa keskittya ilta syonnille. Aluksi syo tissia aivan kiltisti pari kolme minuuttia. Sitten alkaa paa kaantymaan ja muualle tuijotellaan tai mulle hymyillaan. Sit paa kannetaan takaisin ja pari imua otetaan ja taas sitten paa kaantyy. Tama toistuu vaikka kuinka monta kertaa.
Ennen iltasyonnit syotiin olkkarissa nyt ollaan siirrytty hamaraan huoneeseen ettei olisi hairiotekijoita. Vaan siltikkin loytyy jottain tuijottelun aiheita esim oven alta tuleva valo yms.
Meilla myos kuola valuu kovasti. Laitoin nyt syottolapun kaulaan kun paita litimarka vaikka vasta sen vaihdoin samasta syysta. Jospa niita hampaita olisi tulossa kun nyrkki maistuu myos kovasti ja sita myos hankataan ikenia vasten.
Et en tieda et jos se haittaisi syomista?
 
Aliisa alkaa olla aika mahdoton jos hänet laittaa makuulleen tai sitteriin, ilmeisesti pitäs aina istumaan päästä. Vetää selän kaarelle ja punkee :O Sylissä kun välillä istuu niin on siinä niin onnessaan.. Ja eile miehen kaa testattiin ni melkei istuu jo ilman tukea -_- Voiko tuolle tulla jotain vaivaa tosta istuttamisesta?

Toukkalalle paljon voimia :hug: Toivottavasti ne kiinteet sitten muuttas noita öitä!

Ja toivotaan MP et ultrassa kaikki on hyvin!
 
toukkala: täällä ainakin pidetään :)

Tulin tänne huutelemaan että meillä maistaa kuningatarsose :wave:
Pitänee ostaa kaupasta vaikkapa bataattia niin saapi pikkuinen sitten lupsutella sitäkin, ettei tule tuollaista karkkihiirtä niinkuin isästään :D
Toinen oli ihan mukana touhussa, otti isiä kädestä kiinni ja ohjasi itse lusikkaa jonnekin naaman suuntaan, taisi olla mieleinen leikki :heart:

Verta ei ole onneksi enää näkynyt, paitsi menkkojen muodossa, sekä vauvan kynsienleikkuuprosessissa tänä aamuna. Äitiä kyllä taisi harmittaa enemmän kuin vauvaa... :'(

Hip hei, tää sai tänään siivottua, tosin lähinnä tuon yhden Mitäs nyt-palstan linkin innoittamana,
http://houston-imports.com/forums/showthread.php?t=486637
alkoi olla huusholli jotakuinkin tätä luokkaa... no ei sentään :D

Yöt nukutaan edelleen (kiviä otetaan vastaan) loistavasti, ja päivälläkin ihan kiitettävästi. Ulkoilla pitäisi enemmän.

Leevi on saanut kiusakseen kuivan ihon, tänään ollaan koko päivä rasvailtu ja öljytty aina tilaisuuden tullen, yritän antaa olla vaippasillaan että iho saisi hengittää mutta kyllä tuo aika kuivalta silti vaikuttaa. Mein elämää viisaampi neuvolatäti viime käynnillä tuumasi kun kysyin että "mites tuo Leevin iho, olen huomannut että se halkeilee ja on TOSI kuiva, voiko olla atooppinen..."
"-kuivaa me rasvataan"
"-(mutinaa...)..sherlock." :headwall:

Jatketaan taas, tän pitäis olla jo suihkussa!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Menhit:
Ain niin piti viel siitäki kysyä, et kiljuuko muiden vauvat kui paljon? Ku miusta tuntuu et tuo kiljuu ihan koko ajan, ilmeisesti leluilleen :D
KILJUU |O :LOL: Naapurit varmaan nauraa kun äsken keittiössä vauva kiljahteli jatkuvasti pitkiä aarioita, mie sitten siihen kovaan ääneen "oot sie kyllä sitten oikee äidin pikku kilju" :headwall:

Ai niin, täällä muuten nauretaan :LOL: Vauvaa naurattaa harson takana piileskely/kukkuu-jutut, kutitus ja tää on ihan ihme - bodyn riisuminen!
Siis aina kun mie otan oikeaa kättä pois hihasta niin vauva alkaa höröttää. Höppänä :D
 

Yhteistyössä