**KESÄKUUN KULLANKERÄT** jatketaan täällä!

Kyl täst on seksikkyys kaukana, vaikka reidet on jo punaiset nylkytyksestä.
:LOL:

mites te oikein teette sen jos menee reidet punaseks... koetas nainen levittää niitä jalkoja ens kerralla niin ei tarvi rakkoja tehdä... tai levitä vähän liukastetta reisille niin ei punota perästäpäin... anteeksi. oli ihan pakko. Toi oli niin hyvä. (muistelen tässä viime yötä...nylkytys on oikein kuvaava sana kun kerrankin päästiin oikein asiaan) :kieh: :kieh: :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Velv:
Kyl täst on seksikkyys kaukana, vaikka reidet on jo punaiset nylkytyksestä.
:LOL:

mites te oikein teette sen jos menee reidet punaseks... koetas nainen levittää niitä jalkoja ens kerralla niin ei tarvi rakkoja tehdä... tai levitä vähän liukastetta reisille niin ei punota perästäpäin... anteeksi. oli ihan pakko. Toi oli niin hyvä. (muistelen tässä viime yötä...nylkytys on oikein kuvaava sana kun kerrankin päästiin oikein asiaan) :kieh: :kieh: :heart:
:LOL: Tuli ste kaffeet nenästä :snotty:
 
Mulla on aivan hirvee makean himo. Kaapissakaan ei ole muuta kuin viime joululta jääneitä pipareita, joissa on menny päiväys 12092008... no eihän se paljon oo.. kai niitä viel voi syödä?? :kieh: :eek: :LOL:
 
Mulla tuli taas kauhea suklaanhimo. Ainut suklaa mitä kaapistä löytyi oli Paussi- välipalapatukat joissa suklaata - vetäsin niitä sitten 6 :D

Velv :LOL: Täällä kun ei saa edes tiskikoneen edessä kumartua, niin joku on kiinni takamuksessa :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja rebel:
http://www.aijaa.com/v.php?i=2747137.jpg

Piti laittaa teille todistusaineistoa, että osaa Rasmus ainakin sillon tällöin nauraa oikein kunnolla.
Äidin pikku kulta. :heart:
Heh heh.. muutama lelu :D Hitsit kun toi yks ei vetäis naamaansa peruslukemille sillä hetkellä kun kameran näkee, hmpf!

Kauniita lapsia teillä :heart: Eiköhän nuo ole kaikki kultia ;)
 
Bamse teillä on neidillä ihan samanlainen tutti ja tuttunauha yhdistelmä ku meillä :D

palattiin sieltä neuvolasta ja nyt sitten kuulumisia:
pano 6970 (5990)
pituus 63,5 (61,8)
py 41,8 (40,2)

Ja neuvolatäti kirjotti: "Ihana, hymyilevä tyttövauva. Hyvin kasvanut. Napakka, kovasti ja värikkäästi ääntelee. Rotarix ja Pentavac I"

Rokotus meni ihan hyvin, ekaks annettiin rotan viimonen annos jonka likka hotkas kauheeta vauhtia, sitten tuli piikin vuoro. Ekaks silmät oli pullistua hämmästyksestä ulos, sitten alko alahuuli väpättämään ja sit äänteli kiukkusesti, mut huomas et koko homma olikin jo ohi ja hymy palas naamalle :D Nukahti kotimatkalla kantoliinaan (matkaa onkin jopa parisataa metriä) ja nyt kauhulla oottelen millanen kauhukakara tuolt sitten herää, vaiko kenties kuitenkin se sama ilonen neiti.

Elppa Meillä kans on mies perseessä kiinni joka käänteessä ja käy kiinni ku sika limppuu jos paljas peppu vilahtaa missään vaiheessa :D On se kumma, peitotkin heiluu kuitenkin melkein joka päivä ,mut noille miehille ei taida mikään olla tarpeeksi :eek: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja T-Bird:
V
Pari yötä on mennyt todella levottomasti :/
Mistä sen tietää, jos muksu tekee hampaita? Ikenet eivät näytä olevan turvoksissa, mutta silti ollaan annettu sellasta viilentävää purulelua purra, ja se todenteolla ihan puree sitä. Tuttipullon kanssa ei tule kun normaalit raivarit, mitä se nyt saa vähän väliä. Mutta mistä tuo äkillinen levottomuus? Heräili yöllä tunnin välein, eikä suostu takasin nukkumaan ja päivälläkin on sitten tosi kiukkunen ja väsynyt :(
Ja minuu ärsyttää tämä vatsamakkara suunnattomasti prkl!! Ja tissit on kun tiikerin raatelemat, ihan arpeutuneet ja tuntuu, että tuo maha vaan kasvaa ja kasvaa vaikka päällään seisos :kieh: |O
Sehän se oiskin, jos ois pikkukakkonen salaa tulossa. Kun nuo Cerazettet pitäs ottaa tosi ajallaan vissiin, ja mulla ne unohtuu yli 6h:n viiveellä ja yks päivä oli kokonaan ottamatta :x
Mutta ei kai näitä välillä runsaitakin välivuotoja tulis jos ois raskaana, eihän :snotty:
Anyone??

:attn:
 
Mä en voi kun ihmetellä teidän vauvojen kokoja...Multa tulee varmaan vaan rasvatonta maitoa,kun toi meidän mini jää mitoissa ihan jälkeen.Vaikka tyttö on ihan tyytyväinen,niin alko mietityttää et riittääköhän mun maito,kun just saatiin vasta 5 kiloa ylitettyä... :/

Bamse
 
T-Bird:Meillä esikoisella oli ikenet kyl ihan turvoksissa kun hampaita tuli,mut joku viisampi osas sanoa et vauva voi alkaa tekemään hampaita hyvinkin aikaisin,vaikkei ne tulis läpi kun vatsa 6kk jälkeen...
Onko ollut nuhaa?Jos vaikka korvat oireilis...Meillä neidillä on korvatulehdus ja yöt ennen lääkekuuria oli tosi levottomat.Tyttö on muutenkin nyt tosi räkänen et se kyl vaikutti niihin öihinkin.

Bamse
 
Mun piti valittaa, mut nyt mua vaan naurattaa, kun luen teitä...

Bamse, eiköhän se maito riitä, jos vauva on tyytyväinen ja kasvaa, vaikka kasvais hitaamminkin.

Niin se mitä valittelen, kun joka syötön jälkeen tulee puolet ylös. Pitäskö jo käyttää lääkärissä tai jotain...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Elppa:
Ammu- otitteko rokotteen? Se aihewuttaa puklia.
Ei ole otettu mitään ylimääräsiä rokotteita. Luulen, että se on vaan siitä, et neiti imee ittensä ähkyyn asti ja heittää sit liiat pois. Oon yrittänyt sitäkin, etten syöttäs (tai antas syödä ) niin täyteen, lopetettas niin ku viittä vaille, mut siitä ei seuraa kun kauheet raivarit "äiti ##¤%¤!¤%& minkä teit, nyt heti se tissi takas, en ollu vielä valmis!!!!"

Eli siis huudatanko lasta vai siivoanko hänen oksuja pitkin huushollia, siinäpä vasta pulma... :/
 
Heippa hei taasen, kotona ollaan...

Vitsit että teki hyvää olla poissa. Oltiin siis Leevin kanssa vanhempieni hellässä huomassa, ja pääsi näkemään kavereita ja vähän pois näistä riitakuvioista...

Niin sitä on nyt luvattu muuttua ja kuulemma nyt ymmärtää kuinka väärin onkaan toiminut.. että minä ja vauva ollaan tärkeintä elämässä ja aikoo tehdä kaikkensa että osoittaisi sen olevan totta. Vihainen olen vieläkin mutta tultiin eilen kuitenkin kotiin, aika näyttää, osaako tässä enää antaa anteeksi tai antaa toisen yrittää.

Leevistä: Hassua kun tuo poika tuntuu joka kerta reissussa oltuamme oppivan jotain uutta :D Tänään oli ihan pienestä kiinni ettei ollut vatsallaan, sekä tarttuu esineisiin jo huomattavasti varmemmin! Muutenkin ihana käydä reissussa kun tuo on kuin unelma, junamatkat menee pojan nukkuessa ja kylässä jatkuvasti tyytyväinen kun on joku koko ajan lulluttamassa ja juttelemassa :)

Harmi vaan aina kun aika menee liian nopeasti eikä ehdi mitenkään nähdä kaikkia ihmisiä joita haluaisi...

kielletty & leevi 3 kk 13 pv ( :eek: )

Mitäs tänne? :)
 
hyvä kielletty että pääsit hetkeksi pois kotoa, toivottavasti miehes ei vaan puhunut vaan teot seuraa puheita :)

Meillä on likka nukkunut päiväunia siitä asti ku tultiin neuvolasta :eek: Eli väsy ilmeisesti siitä rokotteesta, yks ruokailu on jo ohitettu ku likka vaan nukkuu ja kohta ois jo taas ruokailu aika, pitääköhän hänet herättää?
 
T-Bird- täällä on ihan sama juttu! (pahoittelen myöhäistä vastausajankohtaa ;)) Oikein murisee kun ottaa pukliliinan suuhun ja hinkkaa ikeniä. Tuttipullon tutti pitää huljuttaa jääkylmän veden alla ennen ruokintaa, ja ruoka ei saa olla lämmintä, sormenlämpönen kelpaa.. Kai nuo voi niitä hampaita tehdä jo monta kuukautta etukäteen, vaikkei puhkeiskaan kun vasta 6-8kk iässä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Menhit:
Meillä on likka nukkunut päiväunia siitä asti ku tultiin neuvolasta :eek: Eli väsy ilmeisesti siitä rokotteesta, yks ruokailu on jo ohitettu ku likka vaan nukkuu ja kohta ois jo taas ruokailu aika, pitääköhän hänet herättää?
Meillä piti olla ihan niinku kunnon vapaa päivä, siis emmalla ja mulla...Mut mun toinen prkl isovarpaan kynsivalli on tulehtunu, joten oltiin sit emman kanss arvauskeskuksessa 2½h, sen jälkeen mentiin apteekkiin ja sielt vanhamummon luokse...ja sit sielt viel ruokakauppaan...huhhu...kello oli siis neljä ku tultiin kotiin.
Täytyy nostaa hattua Emmalle ku oli kyllä kiltisti.

Menhitille siis, että täällä Emma meni myös päikkäreille klo17, ja nukkuu edelleen...Mut neiti ei kyllä nukkunut kunnon päikkäreitä koko päivänä.
Eli en meinaa herättää...

huomenna hellyyttä emmalle vauvahieronnas ja perjantaina meillä 3kk neukka, jolloin neiti saa ekat rokotukset...iiik...
 

Yhteistyössä