Täällä takana varmaan viikon huonoin yö.. Lapset nukkui inahtamatta koko yön, niin sitten minä kierin sängyssä ja odotan unta... Aamuyö siis meni siinä pöyriessä.. Minulla on viime päivinä aina yöllä ollut todella kipeä toinen jalka. Siis kuin sinne ei veri pääsis. Nyt vihdoin tajusin laittaa tyynyt haarojen väliin, olen niin nukkunut aina viimeiset metrin ennen synnytystä. Sinne jäi jalkakivut.
Te joilla on tuon sokerin kans ongelmia, oletteko te huomanneet, että nukkuisitte huonommin, jos olette syöneet vähän mitä sattuu edellisenä päivänä. Minä kun menin ostamaan rieskaa ja sitä söin oikein olan takaa eilen illalla, niin heti oli yö tosi huono. Siis tuntuu, että käyn ylikierroksilla, enkä saa unta.
Soitin alkuviikosta tuonne kotipalveluun, että jos vain mahdollista niin meille voi tulla hoitajaa, silloin kun ei ole minne mennä. Sanoin, että mun paineet on alkaneet nousta. Tänään sitten sain, soittivat aamulla, että saako tulla. Ja sain myös ens viikolle, kun pitää mennä äippäpolille.
Ajattelin, sitten miehelle ja lapsille yllätykseksi paistaa pikkutaikinan munkkeja. (Luulin, että ne jää tänä vuonna paistamatta.) Nyt pitäs lähtä ne pöyritteleen, kun taikina on noussut.. Täällä on niin ihanan hiljaista, kun kaikki ulkona..
Oikein mukavaa vappua sinne kaikille!!