Raikasta päivää kaikille!
Istun pihalla, nautin ilmasta ja hiljaisuudesta =)
Poika on mummunsa mukana kenkäkaupoilla ja justiina nukkuu vaunuissa tuossa nenäni edessä. Meillä kun on pihaan leiriytynyt orava ja sillä on poikasia, saa olla koko ajan vaunujen vieressä ei auta itkuhälyytin ei jos orava menee vaunuihin! :kieh:
Pukamat täälläkin vaivana ja kamala ummetus, johtuu varmaankin siitä että ei kerkiä syömään kunnolla :headwall: ja miettii mitä suuhun laittaa.
Mahavaivat Justiinalla on tuntematon käsite, luulisin niin.
Vitamiinitipat on merkkiä jekovit ja luulen että sopivat mutta en muista ahkerasti antaa niitä :headwall:
Napa meni "umpeen" viikonlopun aikana ja viime viikko tosiaan juostiin laapista laittamassa.
Neuvola on kohta ja saas nähä kuinka meitin käy...
Tissit meinaa että nesteet käy vähiin. Jos neuvolassa sanotaan että ei paino nouse niin vaihdan kokonaan korvikkeeseen, tissit on sen verran kipeät jo :kieh:
Ristiäiset On 3.8 ja paikalle tulee vain kummit ja mummot, tää mamma on niin laiska laittaan että nyt mennään vähällä porukalla
Jälkivuodosta jokusen viikon kesti ja loppui kuin seinään, sectio tosin takana että senkin puolesta loppuu "nopeampaa"
Esikoisenuhma aivan kamalaa puuhaa! Olen luonut hirviön S**tana! :kieh:
Itsekin käyttäydyn tyhmästi kun hormoonit sen sallivat ja sitten kaduttaa kovasti!! :ashamed:
Huudetaan kilpaa ja anoppi kun opettanut pojalle takaisin karjumisen :headwall:
Poika on aina aivan kamala kun sieltä tulee mutta minkäs teet kun on "ainoa kunnon" paikka jossa saa taukoa minusta ja minä siitä :ashamed:
No nyt riittää märinät täältä ja jatkan muiden juttujen lukemista
Onnea nimen saaneelle Alexille :heart:
Onnea Vauvautuneille :heart:
"Vauvan"tuoksuista arkea toivottelee Mamitzu06 ja Justiina 6vk (tasan huomenna) :heart: