Huomenta!
Meille hankittiin eilen makkariin pimennysverho ja aamulla piti tarkistaa tisseistä, löytyykö fritsuja
...meinaa ei nähny yhtään, missä vauvan suu sijaitsi, ja sehän kerkesi napata muutaman kerran todella kovasti nälkäkuoleman partaalla nännin vierestä kiinni... :kieh: . Häätyy meillekki laittaa jonkinsortin yölammppu siis...
NeitiA: Itekki oon funtsaillu oululaisena samaa. Muskaria olen miettiny minäkin, pitäs vaan jostain ruveta tiedustelemaan asiaa. Toisaalta hieman mietityttää, että saakohan sitä ittensä ja jälkikasvunsa roudattua säännöllisesti paikan päälle??
Meillä oli neuvola maanantaina ja pojalla oli tullut painoa 1,6 kiloa kuukaudessa
, aika huima nousu. Neuvolan täti hienovaraisesti totesi, että antaa pojan vaan syödä, jos nälkä on, mutta saattaisi tuo vähempiki riittää =). Olen antanut korviketta n. 300-500 ml/pv tissin lisäksi ja terkka ilmoitti, että sen voisi jättää pois. Sitä tässä parin päivän aikana on tehty ja onpas meillä ollu kiukkuinen poika. Ja yöt suoraan from ass, kun kitisee ja on koko ajan tissillä..ei hyvä ja tällä mammalla loppuu kärsivällisyys NYT!! Tosin kitinä saattaa johtua myös siitä, että maha ei ole toiminut su. jälkeen. Meni koko pakkaus tukkoon, kun äiti veteli antaumuksella naamariin kaikkea mahdollista ristiäispöydästä ja nyt lapsi kärsii :ashamed: . Yleensä jannu kakkaa päivittäin, joten voihan se kitinää aiheuttaa...eli kertokaas, miten avitatte kakan tuloa, jumppaliikkeitä, hierontaa?? En ole joutunut ennen moiseen, joten kertokaas viisaammat!! Ja kannattaako vielä ryhtyä "kuumemittarihommiin" vai odotanko vielä päivän pari, jos kakkaa ei kuulu?
Meilläkin oli jo jonkinlaiset rutiinit päivässä, mutta nyt kun pari päivää on jouduttu poikkeamaan näistä (ristiäiset, neuvola), niin sekaisinhan ne menivät :/ ...ja muutenkin poika on ollut jotenki paljon vaateliaampi ja itkuisempi. Mutta jospas se tästä taas, kun kakkaki lähti tulemaan
Oikein mukavaa ( harmaata) keskiviikko päivää kaikille :flower: ...lähetetään toi matalapaine helkkariin yhteisvoimin
-Melodi ja Santeri päivää vaille 10 viikkoa