Kesäkuun kullankerät 2008 TOUKOKUUSSA

Wiivi :hug:

Ursu
:flower: Hyvästä yöstä!

Kaalis Ihana kuva :heart:

Mihinköhän kaikkeen mun pitikään vastailla...Tavalliset teippivaipat on vielä käytössä,mut nyt alkaa olla jo ton hyrrän kanssa vaikeeta laittaa niitä päälle,joten liberon housuvaippoja ajattelin kokeilla pikapuoliin.
Sokerisia herkkuja ei olla vielä annettu,kun tuo esikoinenkin syö niitä vielä harvakseltaan,niin ei ole tullut edes tilannetta.
Samaa kotiruokaa neiti saa kun muutkin sillon tällön.Alhaalla on kaks hammasta,mut joten kuten tuo tyttö saa lihan palatkin imeskeltyä.Tosin kyllä mä vähän niitä muussailen.

Leona otti tänään 3 askelta ilman tukea :heart:
Siitä se lähtee...Äitin vauva... :)
 
Tuntuuko teistä muista tosi haikealta, kun vauva kasvaa. Mulla on tippa linssissä joka kerta kun laitan pieneksi käyneitä vaatteita pois tai katson vanhoja valokuvia. :'( Onko tää äitiys nyt sitten tällaista seuraavat 20 vuotta? :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiivari:
Alkuperäinen kirjoittaja äitiäitiäiti:
Huomenna meidän vaavu menee ekan kerran hoitoon mummille pariksi, kolmeksi tunniksi.. :eek:
Oho! :eek: Onkos täällä muuten muita, joiden lapsoset ei ole vielä olleet hoidossa? Meidän neiti on kyläluuta - tai siis isovanhemmilla on vähintään kerran viikossa. :D Mut yökylään menee ekaa kertaa tän kuun lopussa. Jänskättää, miten raaskii olla yön erossa. :/
Ei ole ollut tarvetta viedä Nooa hoitoon.. :D
On ollut niin helppo ottaa kaikkialle mukaan kun viihtyy rattaissa ja näyttää löytyvän malttia eri lailla kuin siskollaan.. tyttö tullut tietysti minuun.. :ashamed:

Isänsä kanssa on kyllä ollut kotona kun olen käynyt asioillani, ostoksilla, kävelyllä tms. mutta kukaan muu ei ole koskaan hoitanut.

Tyttö oli vauvana aiemmin hoidossa, taisi olla 2kk iässä ekan kerran mutta nyt muutama viikko sitten eli 2v7kk iässä oli ekan kerran yökylässä mummillaan omasta pyynnöstään. Hyvinhän meni. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiivari:
Tuntuuko teistä muista tosi haikealta, kun vauva kasvaa. Mulla on tippa linssissä joka kerta kun laitan pieneksi käyneitä vaatteita pois tai katson vanhoja valokuvia. :'( Onko tää äitiys nyt sitten tällaista seuraavat 20 vuotta? :ashamed:
Tuntuu haikealta ja siksi olen vetänytkin myynnistä pois joitain vauvanvaatteita.. ;)
Ehkä sittenkin se kolmas vaikka olen aina sanonut että kax max.. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiivari:
Tuntuuko teistä muista tosi haikealta, kun vauva kasvaa. Mulla on tippa linssissä joka kerta kun laitan pieneksi käyneitä vaatteita pois tai katson vanhoja valokuvia. :'( Onko tää äitiys nyt sitten tällaista seuraavat 20 vuotta? :ashamed:
Tuntuu...Vielä enemmän tän toisen kanssa,kun esikoisen.Tää koko vauva-aika on mennyt kun siivillä.Justhan se synty!
 
Tiivari:
Onko tää äitiys nyt sitten tällaista seuraavat 20 vuotta? :ashamed:
Jep, niin ku oon joskus ennenkin mainostanut, niin nää on vasta alkutahteja. Ja itkua saa pidätellä kerhon joulujuhlissa, koulun kevätjuhlissa jne. jne. Ensimmäiset askartelut on ihania, toki ne myöhemmätkin, mut varsinkin nää ekat, mis on liimaa enemmän ku liimattuja juttuja :D

Oon varmaan jotenkin outo, kun ei mulla oo mitään vauvankaipuuta. Tai sit se on vaan merkki siitä, että meidän lapset on tehty (niin ku onkin) ja oon sinut sen päätöksen kanssa.
 
Mä ainakin nyyhkin. Äskenkin nyyhkin, kun poikkeuksellisesti laitoin pienen vasta nyt päikkäreille. Se näytti niin iiisolta sängyssäkin. Ja yleensä sängyssä lapset näyttävät aina niin pieniltä. Siellä se nukkyi, otsa pinnasuojaa vasten halaten unilelua ja sideharsorättiä. :heart: Muistelin just reilun vuoden takaisia ensitaipaleita ja mietin, että mihin kummaan se aika taas meni.

Ja ketäs siellä piti pamauttaa, muakin saa pamauttaa. Toissailtana surffasin kaikki ties mitkä kuumeilija-palstat ja mietin, että mulla todella taitaa olla vauvakuume ja tosi korkea sellainen. En voinut koko iltana ajatella muuta kuin vauvoja ja raskaanaolemista. Tämä on ihan hullua. Ja tuosta sängyssä tuhisevasta mulla ei koskaan edes varsinaista vauvakuumetta ollut. Nyt se vaan pahenee. Että kalauttakaa nyt sitten oikein kunnolla :LOL:

Meillä syödään tosi huonosti välillä. Tissi uppoaa tohon kohta vuoden ikäiseen, mutta sitten jonain päivinä ruokaa menee tosi vähän, etenkin lounasta. Huonona päivänä tosin yleensä iltapuuro aina uppoaa (2 dl), mutta muuten ollaan heikoilla ruoilla. Sitten oli joskus viikko, jolloin ruokaa meni ihan hervottomasti tyyliin 2-3 dl joka aterialla. Kai ne itse tietää, milloin sitä tarvitsee ja milloin ei.
 
oottepas te kirjotellu, mä oon ihan pihalla :eek:

Vaipoista meillä on käytössä liberot, oli esikollakin, ja istuu parhaiten meidän lapsille. Housuvaipat Venlalla on ollu käytössä siitä asti kun on seissyt itse. Neidin pallopylly istuu niihin just eikä melkein :D

Siitä ruuasta vielä. Mä paloittelen lihan haarukalla tai veitsellä pieniks paloiks, mut ei toi meidän hotko juuri ehdi pureskeleen, se vaan nielasee eikä paljon maista mitään :ashamed: Äidin possu :heart:

kaalis ihana ilme prinssillä :heart:

Nyt palvelemaan prinssiä ja prinsessaa :saint:
 
Tais joku hyvä haltija puhaltaa unituulta meidän muksujen uniin ;) Alex heräsi eilen klo 8, epätyypillisen myöhään, nukkui hoidossa 12-14 ja illalla meni seuraavan kerran klo 20 nukkumaan. Aamulla heräsi klo 7, eikä ääntäkään päästänyt koko yönä :eek: Tällaisia öitä lisää, kiitos :)

Eilen oli mun äiti käymässä, tänään tulee miehen äiti. Mies pääsee tosi hyvin luiskahtaaman kaikesta, kun on iltavuorossa :D Sieltä on menossa kuuulemma "viskiluennolle", ja mehän kaikki tiedämme mitä Suomen Viskiharrastajat ry:n luento vois pitää sisällään...? :headwall: Noo.. mä kostan sitten parin viikon päästä keskiviikkona, kun ollaan työporukan tyttöjen kanssa menossa ensin terassille, sitten syömään ja siitä ulos - ensimmäinen työporukan kesken järjestetty "ulkoilu" sitten vuoden 2005!

Vaippoina meillä Pampersin 4 Maxit (baby dry). Hoidossa toivovat tarravaippoja koska on helppo vaihtaa riisumatta kaikkea vaatetta, joten niillä mennään. Joitakin saatuja housuvaippja (libero) olen käyttänyt kotona hyvällä menestyksellä :)

Mä oon kohta syönyt 100g lakuja :kieh: Tulkaa joku läpsimään kädelle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Babyblue08:
Ja ketäs siellä piti pamauttaa, muakin saa pamauttaa. Toissailtana surffasin kaikki ties mitkä kuumeilija-palstat ja mietin, että mulla todella taitaa olla vauvakuume ja tosi korkea sellainen. En voinut koko iltana ajatella muuta kuin vauvoja ja raskaanaolemista. Tämä on ihan hullua. Ja tuosta sängyssä tuhisevasta mulla ei koskaan edes varsinaista vauvakuumetta ollut. Nyt se vaan pahenee. Että kalauttakaa nyt sitten oikein kunnolla :LOL:
Minuu se kolauttaa piti :D
 
Ursulainen: minusta kun ei ole kolauttajaksi :LOL:, voinhan toki yrittää. Mitä, jos joku kaivaisi esiin niitä ketjuja, kun kaikilla vauvoilla oli koliikkia, öitä ei nukuttu yhtään ja mikään ei ollut hyvin. Jos se vaikka kolahtaisi. Tällä hetkellä ongelmana on, että ajattelen "ei se haittaa, vauvat on niin ihania". Voisko joku muistuttaa (vaikka raskaanaolijoista), että kuinka karseeta on jatkuvasti halata posliinia ja olla puhkiväsynyt ja iso maha painaa ja liikkeitä pitää seurata... Ei sekään tunnu haittaavan, "raskaana olo on niin iiihanaa". APUA!!!!! Nyt läps tänne ja heti!
 
Babyblue08 (tällä kertaa mä kirjotin sun nimen oikein :D) Ei ei ei ei ei, älä muistuttele tollasista!! Mä ajattelen enemmän sitä tuuheaa tukkaa, finnitöntä naamaa, hyviä tekosyitä passauttaa miestä, masuasukin ekoja potkuja jne. ;) Ne negatiiviset asiat kyl pilaa fiiliksen - toivotaan tosiaan et tulee yhtä helppo raskaus (jos siis ees tulee...) kun Alexin kohdalla. Tai sit mielummin niin päin, et raskaus olis persiistä ja vauva-aika helppo, koska meillä näyttää nää jotenkin päinvastoin korreloivan ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Babyblue08:
Ursulainen: minusta kun ei ole kolauttajaksi :LOL:, voinhan toki yrittää. Mitä, jos joku kaivaisi esiin niitä ketjuja, kun kaikilla vauvoilla oli koliikkia, öitä ei nukuttu yhtään ja mikään ei ollut hyvin. Jos se vaikka kolahtaisi. Tällä hetkellä ongelmana on, että ajattelen "ei se haittaa, vauvat on niin ihania". Voisko joku muistuttaa (vaikka raskaanaolijoista), että kuinka karseeta on jatkuvasti halata posliinia ja olla puhkiväsynyt ja iso maha painaa ja liikkeitä pitää seurata... Ei sekään tunnu haittaavan, "raskaana olo on niin iiihanaa". APUA!!!!! Nyt läps tänne ja heti!
No miekii jo melkei ajattelen et samoil valvomisil täs vois mennä iha hyvi :LOL: ja et mitäs tos et joutus KOKSis juoksee sen hepatoosin takii...vaik eihä se n yt noi mee :headwall:
 

Yhteistyössä