Kesäkuun kullankerät 2008 HUHTIKUUSSA

Alkuperäinen kirjoittaja Tiivari:
Mikä teillä on kodin melutaso päikkäri- ja yöuniaikaan? Me niin päätettiin, että tässä talossa ei hyssytellä. Vaan kuinkas sitten kävikään. :headwall: Mitäpä minä täällä yksin päivisin mesoisin, ja miehen kanssa ollaan iltaisin aika hissuksiin telkkarin ja tietokoneen ääressä. Vieläköhän saisi tuota siedätettyä meteliin? Jos vaikka joka viikko laittaisi telkkarin hiukan kovempaa iltaisin? :whistle:

Ja onko vauvoillanne vielä karstaa päässä? (saahan sanoa vielä vauva, saahan???? :ashamed: )
Alexilla on ainakin pieniä tummankeltaisia laikkuja vielä päässä, vaikka kuinka niitä pois rapsuttelisi tai kylvyssä "hinkkaisi".. kai se vuoden ikään mennessä häviää?
Meillä ollaan hiljaa nukahtamisvaiheessa, mutta sen jälkeen kyllä meteliä saa pitää minkä haluaa, poika ei siihen kyllä herää. Ovi ollaan aina pidetty raollaan, tosin nyt on ollut usein iltaisin kiinni, kun sijaitsee suoraan ulko-oven vieressä ja noita sohva-asujia on tullut ja mennyt pitkin iltaa *huoh*
Tossa pari kuukautta sitten kävelin pojan kanssa junarataa myöden, ja jätkä nukahti päikkäreille.. 2min kuluttua tuli pikajuna n.5m päästä ohi, kauhea vinkuna ja hirveä meteli, poika veteli rauhassa sikeitä.. En usko että sitä ihan pikkuäänet herättääkään :D
 
Piti vielä tulla naurahtamaan tänne asti (kun ei ole ketään muuta täällä kotona kelle kertoisin :D), mies siivosi eilen koko asunnon, näköjään tosi perusteellisesti. Pyykkikorista löytyi pari laskua, mainokset ja hammasharja. :whistle:
 
Elppa Piväs oikein hauskaa :D
Ootan kyl sitä mei kesäist biletystä innol ;) B) :LOL:

Tiivari Meil pväunet kuistin...siin ei hirveest äänii ja illal sit kuuluu näit normaalei kodin äänii joit koirist,tv:st ja lapsist kuuluu.
Uskon että voip viel totuttaa äänissä nukkumaan...radioo tai töllöö vaa kovemmalle jos et haluu miehen kaa kovaäänisesti jutella :D

Kaikille kullankerille ja perheille iloista ja mukavaa vappua!! ...oli se sit biletystä tai vain perheen yhdessäoloo :D

Meil vappu kotona lasten kanssa...niiku viimuset 12v :whistle:
Ei oikee innostuneit lastevahtei tuppaa tällasin pyhinä löytyy...sama juttu jussina ja uutenavuotena :LOL:
 
Elppa, no jos mä sen verran voin avautua tästä työjutusta, että niitä omistajia häiritsee se että mä olen entisen pomon tytär. Ja nyt saivat viime viikolla tietää kuka olen niin heitä vituttaa viel enemmän se etteivät voi mua erottaa kun olen raskaana, joten varoituksien kautta ne sen sitten tekis...Mutta onneks mulla on valta, ja kerkeen tosiaan er.äippä.vapaalle ennen niitä tyhmiä varoituksia...
Poissa silmistä poissa mielestä...vaikka vaikeeta se on ku on tosiaan ollu koko pikku elämän sielä töissä, mua käy firmaa sääliks. Ja asiakkaita...kyllä ne on huomannu että mun äippä ei enään ole sielä, yks meidän ihana vakkari lopetti meillä uimisen heti kun kuuli että mun äippä lähti...
Että näin. Ja ne tekee just niinku niitä tykkää, se tässä pelottavaa onki. :kieh:

Aaah, nukuin päikkärit B) ja nyt suihkuun ja sit kauppaan...sit pitäis vähä siivoilla ku Emman kummi tulee käymään, miehen kaveri.
Me vietetään vappu viel kotona, vältän vapputoria niin pitkään kuin pystyn...

Hauskaa Wappua kaikille!!!!!!!!!!!!!!
 
Pikaisesti: OIKEIN HAUSKAA VAPPUA TEILLE KAIKILLE!!! :flower:

Me meinataan tänään grillata ja nauttia ihanasta ilmasta :D Koko suku (melkein ) tulossa paikalle :D

Meillä EI oo enää vauvaa. Max lähti eilen KÄVELEMÄÄN :heart: voi sitä riemua minkä uusi taito aiheuttaa :LOL:

Nyt salaatin tekoon :wave:
 
Täältä suunnalta myös hyvää vappua kaikille :wave:

joku kyseli karstasta... meillä pojalla (juhannuksena 3v) on vielä karstaa :ashamed:
Kaverillani oli vielä 11v karstaa :D

Kaupassa olikin jo aamusta mukavasti porukkaa ja mulla tili tuli tili meni, kauppaan sain menemään 160?!! :kieh: Kärry täynnä tavaraa ja makeisia sen verran että 1ps namia ja 1ps sipsiä... Niiiin ja mä ostin sidukkaa :p 10tölkkiä lähti mukaan (ne kestää kahdella hlö n. 2kk :ashamed: ) kun olis tarkoitus tehdä puutyöt lauantaina ja sunnuntaina pennun katsomisreissun jälkeen loput puut! Mulla/meillä on oikein tapahtuma rikas viikonloppu :heart:
Ja tässä esikoinen menossa viimestä kertaa tänä keväänä kerhoon

:heart:
 
Jepjep. Täällä laps ja ukko kipeenä ja minä yritän hoitaa niitä ja kotia :snotty: Vielä ei oo muhun iskenyt mut kai se on ajan kysymys vaan... Eli vappua vietetään neljän seinän sisällä :( Ja minä niin suunnittelin koko perheen voimin ulkoilua ja kaupungilla hyörimistä, munkkeja hankkimassa :p
Karstasta sen verran et meillä se lähti pysyvästi kun laitoin parina iltana ennen kylpyä kunnon köntsän perusrasvaa päähän, hetkosen antoi vaikuttaa ja sitten vauvaharjalla harjailin sen pois kylvyn aikana.

Ikävää että käpysellä on hmm... idiootit työnantajat.
Ja Menhit oli kaunis morsian! :flower:

Hauskaa vappua kaikille!
 

Elppa mä oon kade...Pidä kivaa! ;)

Menhit Tosi hyvä kuva!Ja vielä kerrab onnittelut :)

Ursu ja Viljami :hug: Paranemisia! Meillä on toi räkätauti ja viime yö meni meilläkin enempi valvoessa kun nukkuessa...Kovasti olitte mielessä yön pimeinä tunteina...

Käpynen Onneks pääset sieltä taas ainakin vähäks aikaa pois.Äläkä välitä niistä,ne on vaan kateellisia.

Hyvää Vappua kaikille! :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja kaalis:
Meillä EI oo enää vauvaa. Max lähti eilen KÄVELEMÄÄN :heart: voi sitä riemua minkä uusi taito aiheuttaa :LOL:
Olikos tämä nyt sitten toinen kävelemään oppinut Kullankerä? Vai kävelläänkö jo muillakin? Onnittelut uudesta taidosta :flower:
 
Jäbällä on nyt sitte testien mukaan maitoallergia sekä maksa-arvoista afos liian korkee
Joten painukoot terv.keskuksen lekuri persiiseen diagnoosillaan "ei sil mikää oo ku itkee mahaasa vaa" :kieh:

Nyt alotetaan kokeilu soijamaidolla sekä d-tipat nostetaan maidon kaa ainaki 5tippaan koska allergiast voi johtuu ettei kunnol imeydy...tiistaina uudet labrat ja si 14pvä lääkärin vastaanotolle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ursulainen:
Jäbällä on nyt sitte testien mukaan maitoallergia sekä maksa-arvoista afos liian korkee
Joten painukoot terv.keskuksen lekuri persiiseen diagnoosillaan "ei sil mikää oo ku itkee mahaasa vaa" :kieh:

Nyt alotetaan kokeilu soijamaidolla sekä d-tipat nostetaan maidon kaa ainaki 5tippaan koska allergiast voi johtuu ettei kunnol imeydy...tiistaina uudet labrat ja si 14pvä lääkärin vastaanotolle.
Voi hitto, arvasin, mulla oli kokoajan semmonen tunne että joku allergia on kyseessä, ettei lapsi turhasta itke...Kiwa että tuli joku vastaus.
Muakin oikein helpotti!
:hug:
 
Ihanaa Ursu et selvis!Vaikka eihän noi allergiat kivoja ole,mut ainakin löyty syy itkuihin ja teiän yötkin lähtis nyt paranemaan :hug:
Hyvä ettet sillon antanut sille terveyskeskuslääkärille periks!
 
Moi!
Hienoo Ursu, että löyty syy! :hug: Tästä alkaa uus pirteämpi elämä, eiks niin? Asia sovittu.

Mulle tais kuulkaa mammat käydä ohrasesti... Oltiin esikoisen kans ostoksilla ja hain Alkosta isännän "vappusimat" (lue: kossupullo :D , mitä se raavas pohojalaanen mies muuta jois??) ni hetken mielijohteesta jossain nostalgiahuumassa ostin pullon vaaleenpunasta skumppaa, mitä meidän häissä kilisteltiin aikoinaan. Nyt sitten aattoillan kunniaks poksautin korkin auki, enkä saa sitä enää takas :eek: Eli nyt vedän sit koko pullollisen B)

No, eipä siinä... Kunhan huomisillaksi tokenen töihin.

Tein hienoja hankintoja. Mm. kumisaappaat ja kesäsandaalit Millalle ja Aleksille vaik mitä vaatetta (hää valitsee jo ite, mulle jäi vaan maksajan osa :whistle: ) Ostin myös perinteisen Plaston taaperokärryn, sitä koeajetaan parhaillaan =)

Viljamille 11kk onnittelut! :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:
Mulle tais kuulkaa mammat käydä ohrasesti... Oltiin esikoisen kans ostoksilla ja hain Alkosta isännän "vappusimat" (lue: kossupullo :D , mitä se raavas pohojalaanen mies muuta jois??) ni hetken mielijohteesta jossain nostalgiahuumassa ostin pullon vaaleenpunasta skumppaa, mitä meidän häissä kilisteltiin aikoinaan. Nyt sitten aattoillan kunniaks poksautin korkin auki, enkä saa sitä enää takas :eek: Eli nyt vedän sit koko pullollisen B)
Jos kerran on oikeen pinkkiä, ni anna mennä vaan
:D
 
Mäkin pikapikaa kirjottelen...

Me oltiin ihan perheen kesken tänään, mutta huomenna tää äippä juhlii siskonsa synttäreitä (jotka tosin oli jo helmikuussa) miehensä kera. Ajateltiin suoraan sanottuna ottaa pitkin päivää, pippalot alkaa jo kahdelta :D

Ursu Onneks löytyi vastaus Viljamin masuvaivoihin :heart:

Hyvää vappua kaikille mammoille ja perheille tasapuolisesti :flower:
(Huomenna ja lauantaina ei varmaan meikäläisen sormet pysy oikeilla näppäimillä, joten palaan sunnuntaina :D )

-Henna, Venla ja Veeti- ...niin ja ukkokulta
 
Aamui =)
Olo mitä mainioin...siis ei krapulaa,mut en juonukkaa ku yhe lonkun ja maistoin kaverilla laivalt tuomaani suklaaligöörii (hää tarjos) ;)

Nyt pitäs vihdoin se munkkitaikina vääntää ja munkit paistaa ku eile se lääkäri sotki miun ajatukset nii en saanu mitää tehneeks :ashamed:

Tää pvä sit vietetää ulkona...herkkui ja grilliruokaa syöden :p ja varmaa trampoliinil pomppien B)
 
Jooo-o....
Illalla juotiin hilpeenä... Ja aamulla.... :x
Ja mä siis TIESIN, että mulla on tänään työpäivä :headwall:

No ei auta kun kärvistellä.

Millalla täytty tänään 11kk :heart:
Joku reipas vois tempasta uuden pinon Toukokuulle :attn: ???
Meidän viimenen pino vauvapuolella muuten :'(

Hyvät vapun jatkot kaikille! Toivottavasti osaatte juopotella fiksummin, kun minä. Vaik ei kai se ole kun harjotuksen puutetta :whistle:
 

Yhteistyössä