Alkuperäinen kirjoittaja Sydänkäpynen:
ku sain eilen varoituksen, joku oli ihan päätön :kieh: ...no ei siitä sen enempää...Sain sit 2viikkoa stressi saikkua...ja sen jälkeen laitetaan käytäntöön se er.äippä.vapaa, jos en saikkua sit saa lisää.
Voi vittu että vituttaa...prkl...oon ollu 12v firmas töissä ja en oo ikinä ikinä nähny tämmöstä kohtelua/sirkusta/draamaa omistajilta...ne kyllä keksii tyylin millä saada henkilö ulos talosta..
Täytyy siis ens vuonna etsiä uus työpaikka...
Menhit, juu oot kylä tosi nätti, mut oli kyllä mieskin komea
ÖÖööö... Tota... Etkös sä ollu uimahallissa töissä tai jtn? Vai sekotanko nyt johonku toiseen? Miten uimahallin voi omistaa joku yksityinen? Eikö ne oo kuntien/kaupunkien laitoksia yleensä? Ei, kyl mä varmaan nyt kumminki sekotan johonki toiseen... :snotty:
Pakko vaan oli tulla kommentoimaan, kun itellä kans palaa hermot töiden kans, kun aina ku on asennoitunu, et nyt on vapaata, niin meiän pomo soittaa "kuule, kun nyt olis tämmönen tilanne...." Koko kuussa mulla ei ollu kahta vapaapäivää peräkkäin (ja ne yksittäisetkin oli kohtuullisen harvassa). Nyt piti olla tämä ja huominen, niin eiköhän se kotka soittanut, et aamulla töihin :headwall:!!! No joo, ei oo pakko tietysti luvata aina kun soitetaan, mutta... Kun ei sitä vakipaikkaa ole, niin se on vaan pompittava muiden pillin mukaan! |O
Viikonlopuks lupasin siskon kans lähtee reissuun, eli sillon saa pomo vaikka ite mennä, jos joku sairastuu...