Kesäkuun kullankerät 2008 HUHTIKUUSSA

Ammun lapsille paranemisii ja äipälle potilaide kaa jaksuja :hug:

Mei yöt vaa jatkuu samoina :headwall: ...nyt oon ottanu jossai vaihees jäbän vieree nukkuu ku en vaa jaksa hyppii yhtenää ylös sängyst :ashamed:

:eek: Koht saan siirtyy jo tuonne taapero puolelle :D ...haluun miun vauvan takas :attn:

urs ja Viljami 2pvää vajaa 11k =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja rebel:
Alkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:
Meillä on nyt ekaluokkalaisen suu täynnä niitä rakkuloita eli tarttuvaahan se sit oli (mikä nyt ei ollu vaikee arvata ), mahtaa pojillekin vielä tulla.
Voi, on varmaan kurja tunne toisella. Onko se sitä enterorokkoa vai jotain muuta ikävää? Paranemisia sinne ja toivottavasti pääsette mahdollisimman vähillä tartunnoilla. :hug:
Huomenet kaikille!

Olipa ihanaa, kun ei tarvinnu aamulla lähtee mihinkään =)
Noita rakkuloita ei sen tarkemmin tutkittu, th arveli, että ne on rokkoa. Toinen vaihtoehto on herpesviruksen aiheuttama suutulehdus, joka tekee rakkuloita kans. Sinänsä ihan sama kumpaa, viruksiin (rokkokin on siis viruksen aiheuttama) kun ei oo lääkettä, ne täytyy vaan sairastaa :(

Onneks kevät on jo näin pitkällä, niin koulussakin on suht "löysää" jo, eikä viikon poissaolo (sen verran tuo vaatii kyllä ) oo mikään katastrofi. Nyt vaan toivotaan, että Aleksi selviäis jollain ilveellä ilman tartuntaa tai vaihtoehtoisesti sais sen nyt mahdollisimman heti, että ehtis parantua. Hänellä kun on leirikouluun lähtö 11.5.

Ens viikon (ja seuraavastakin puolet) oon taas (toivottavasti ainakin) kotiäitinä ja alotan työpätkän sit taas Toukokuun puolesta välistä, jollon Milla meneekin sit hoitoon. Yhtään mua ei hoitoon vieminen pelota/jännitä, koska tunnen tuon naapurin rouvan niin hyvin ja oon nähnyt, miten tekee työtään ja parempaa hoitopaikkaa en vois mistään lapselle saada. Ainoo, mikä vähän mietityttää on se, et haluukohan laps kotiin sit enää ollenkaan, vai itkeskeleekö täällä aina, kun mulla on vapaapäivä, eikä pääsekään hoitoon :whistle: :ashamed:

Mitäs mun piti vielä sanoo? Hmmmm... No, jatkuu sit vissiin seuraavalla kerralla :wave:
 
nää hyvät kelit on ajanu jopa miut ulos ton likan kanssa. tänään kyl on harmaampaa ja viileempää, ni tuskin mihinkää jaksetaan lähtee..

hiustenvärjäystä on täällä tiedossa, eilen ku mies teki värinpoiston, aliisa katteli koko ajan huulipyöreenä mitä nyt oikein tapahtuu :eek: onneks se aine ei haissu kovin tujulle niin annoin sit tytön tsembaloida siinä vieressä. olen nyt sitten hetkellisesti melkein blondi :D tänään sitten saan taas oman punasen päähän. meni niin hermot noihin punasiin "kestoväreihin". ne ei vaa mitenkään pysy päässä..

ja sit yks kuva niistä häistä, laitan varmaan sit lisää kun saan mein kuvaajan kuvat..
http://www.aijaa.com/v.php?i=4114063.jpg

karsee otos, mut menkäs teet :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiivari:
Alkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:
Menhit:
karsee otos, mut menkäs teet :LOL:
Täytyy varmaan soittaa aikaa optikolle, kun en nähnyt tuossa mitään "karseeta". Tosin vitsihän se kai olikin, kun noin makeasti nauroit päälle. Kaunis morsian olet ollu.
Täysi peesi tähän. Mut sä et oo yhtään Menhitin näköinen :ashamed: :D
:LOL: miltä menhitin pitäs sitten näyttää :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Menhit:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiivari:
Alkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:
Menhit:
karsee otos, mut menkäs teet :LOL:
Täytyy varmaan soittaa aikaa optikolle, kun en nähnyt tuossa mitään "karseeta". Tosin vitsihän se kai olikin, kun noin makeasti nauroit päälle. Kaunis morsian olet ollu.
Täysi peesi tähän. Mut sä et oo yhtään Menhitin näköinen :ashamed: :D
:LOL: miltä menhitin pitäs sitten näyttää :D
Tummat hiukset olkapäille, pyöreämmät kasvot, etutukka, ei meikkiä ja AINA musta paita päällä. :LOL:

*muoks* ja hiukset siis ponnarilla :D
 
Menhitillä kyl tosi hyvä kuva :attn: ja kaunis ol morsian =)

Mie oon nii kumma etten osaa nicist luoda ikinä mitää mielikuvaa ihmisestä...työ ootta miulle iha kasvotonta porukkaa nii kaua kunnes kuvan nään :ashamed: :whistle: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiivari:
Alkuperäinen kirjoittaja Menhit:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiivari:
Alkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:
Menhit:
karsee otos, mut menkäs teet :LOL:
Täytyy varmaan soittaa aikaa optikolle, kun en nähnyt tuossa mitään "karseeta". Tosin vitsihän se kai olikin, kun noin makeasti nauroit päälle. Kaunis morsian olet ollu.
Täysi peesi tähän. Mut sä et oo yhtään Menhitin näköinen :ashamed: :D
:LOL: miltä menhitin pitäs sitten näyttää :D
Tummat hiukset olkapäille, pyöreämmät kasvot, etutukka, ei meikkiä ja AINA musta paita päällä. :LOL:

*muoks* ja hiukset siis ponnarilla :D
No mut toihan meni melkein oikein, yleensä miul ei oo meikkiä ja AINA on musta paita päällä ja etutukkakin miul on ollu jonkin aikaa sitten :D
 
ku sain eilen varoituksen, joku oli ihan päätön :kieh: ...no ei siitä sen enempää...Sain sit 2viikkoa stressi saikkua...ja sen jälkeen laitetaan käytäntöön se er.äippä.vapaa, jos en saikkua sit saa lisää.

Voi vittu että vituttaa...prkl...oon ollu 12v firmas töissä ja en oo ikinä ikinä nähny tämmöstä kohtelua/sirkusta/draamaa omistajilta...ne kyllä keksii tyylin millä saada henkilö ulos talosta..

Täytyy siis ens vuonna etsiä uus työpaikka...

Menhit, juu oot kylä tosi nätti, mut oli kyllä mieskin komea :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sydänkäpynen:
ku sain eilen varoituksen, joku oli ihan päätön :kieh: ...no ei siitä sen enempää...Sain sit 2viikkoa stressi saikkua...ja sen jälkeen laitetaan käytäntöön se er.äippä.vapaa, jos en saikkua sit saa lisää.

Voi vittu että vituttaa...prkl...oon ollu 12v firmas töissä ja en oo ikinä ikinä nähny tämmöstä kohtelua/sirkusta/draamaa omistajilta...ne kyllä keksii tyylin millä saada henkilö ulos talosta..

Täytyy siis ens vuonna etsiä uus työpaikka...

Menhit, juu oot kylä tosi nätti, mut oli kyllä mieskin komea :D
ÖÖööö... Tota... Etkös sä ollu uimahallissa töissä tai jtn? Vai sekotanko nyt johonku toiseen? Miten uimahallin voi omistaa joku yksityinen? Eikö ne oo kuntien/kaupunkien laitoksia yleensä? Ei, kyl mä varmaan nyt kumminki sekotan johonki toiseen... :snotty:
Pakko vaan oli tulla kommentoimaan, kun itellä kans palaa hermot töiden kans, kun aina ku on asennoitunu, et nyt on vapaata, niin meiän pomo soittaa "kuule, kun nyt olis tämmönen tilanne...." Koko kuussa mulla ei ollu kahta vapaapäivää peräkkäin (ja ne yksittäisetkin oli kohtuullisen harvassa). Nyt piti olla tämä ja huominen, niin eiköhän se kotka soittanut, et aamulla töihin :headwall:!!! No joo, ei oo pakko tietysti luvata aina kun soitetaan, mutta... Kun ei sitä vakipaikkaa ole, niin se on vaan pompittava muiden pillin mukaan! |O

Viikonlopuks lupasin siskon kans lähtee reissuun, eli sillon saa pomo vaikka ite mennä, jos joku sairastuu...

 
Alkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:
Alkuperäinen kirjoittaja Sydänkäpynen:
ku sain eilen varoituksen, joku oli ihan päätön :kieh: ...no ei siitä sen enempää...Sain sit 2viikkoa stressi saikkua...ja sen jälkeen laitetaan käytäntöön se er.äippä.vapaa, jos en saikkua sit saa lisää.

Voi vittu että vituttaa...prkl...oon ollu 12v firmas töissä ja en oo ikinä ikinä nähny tämmöstä kohtelua/sirkusta/draamaa omistajilta...ne kyllä keksii tyylin millä saada henkilö ulos talosta..

Täytyy siis ens vuonna etsiä uus työpaikka...

Menhit, juu oot kylä tosi nätti, mut oli kyllä mieskin komea :D
ÖÖööö... Tota... Etkös sä ollu uimahallissa töissä tai jtn? Vai sekotanko nyt johonku toiseen? Miten uimahallin voi omistaa joku yksityinen? Eikö ne oo kuntien/kaupunkien laitoksia yleensä? Ei, kyl mä varmaan nyt kumminki sekotan johonki toiseen... :snotty:
Pakko vaan oli tulla kommentoimaan, kun itellä kans palaa hermot töiden kans, kun aina ku on asennoitunu, et nyt on vapaata, niin meiän pomo soittaa "kuule, kun nyt olis tämmönen tilanne...." Koko kuussa mulla ei ollu kahta vapaapäivää peräkkäin (ja ne yksittäisetkin oli kohtuullisen harvassa). Nyt piti olla tämä ja huominen, niin eiköhän se kotka soittanut, et aamulla töihin :headwall:!!! No joo, ei oo pakko tietysti luvata aina kun soitetaan, mutta... Kun ei sitä vakipaikkaa ole, niin se on vaan pompittava muiden pillin mukaan! |O

Viikonlopuks lupasin siskon kans lähtee reissuun, eli sillon saa pomo vaikka ite mennä, jos joku sairastuu...
Kylpylässä...
 
Miul on pahaolo...pääkipee,öklöttää :kieh: Tautiha täst nyt puuttus :headwall:

Vimppa nukahti...maha häl piti kauhiaa ääntä ja suuhu nous velli mont kertaa :( Saa nähä millane yö taas tulossa :/

No nyt loppu valitus..tält kertaa ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ursulainen:
Miul on pahaolo...pääkipee,öklöttää :kieh: Tautiha täst nyt puuttus :headwall:

Vimppa nukahti...maha häl piti kauhiaa ääntä ja suuhu nous velli mont kertaa :( Saa nähä millane yö taas tulossa :/

No nyt loppu valitus..tält kertaa ;)
:hug: :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sydänkäpynen:
ku sain eilen varoituksen, joku oli ihan päätön :kieh: ...no ei siitä sen enempää...Sain sit 2viikkoa stressi saikkua...ja sen jälkeen laitetaan käytäntöön se er.äippä.vapaa, jos en saikkua sit saa lisää.

Voi vittu että vituttaa...prkl...oon ollu 12v firmas töissä ja en oo ikinä ikinä nähny tämmöstä kohtelua/sirkusta/draamaa omistajilta...ne kyllä keksii tyylin millä saada henkilö ulos talosta..

Täytyy siis ens vuonna etsiä uus työpaikka...

Menhit, juu oot kylä tosi nätti, mut oli kyllä mieskin komea :D
Niitä taitaa v*****aa, että jäät äippälomalle näin pian. Onneks sait saikkua :hug:
 
Aamui.
Yö men enempi valvoessa ku nukkuessa...Vimppa pikkusel ol nenä aivan tukossa eikä sit voinu nukkuu tutti suus eikä mahaltaan niiku on tottunu :(

Tänää se ois vissii si munkkien paisto...ei tarviis ku litran taikinast pyöräyttää :p
 
Ursulle kaikki mun sympatiat... :hug: :hug: :hug: :hug:

Täällä Emmalla oli niiiiiiiiiiiin väsy että meinas nukahtaa walkeriin klo18.30, joten vein Emman suoraan sänkyyn klo18.45, sammui alle minuutissa :eek: ...ilman iltapuuroa. Söi kumminki klo17.30 ruan.
Ja nyt viel nukkuu,eli nukkui 12h helposti, saan pian käydä herättämäs ku mies vie hoitoon klo7.30...
 
Tää äiti yrittää tehdä Ursun tänään ylpeäksi :D Lähdetään miehen kanssa kaverin takapihalle grillaamaan, tietty kaverit ja avovaimo mukana, grillataan ja juodaan muutama olut. Iltasella sitten hohtokeilaamaan ja miehen kanssa pussailua. Mä oon ihan innoissani!! B)
Alex on jo terve, vähän yskää on vielä, muttei enää yski öisinkään.. Kolme viimeistä yötä on nukkunut 1-2 herätyksellä kun ei illalla ruoka maistu (tai muutenkaan vielä kunnolla). Taitaa pojalla olla pää kipeä kun tuntuu että pitelee pollaansa kun alkaa itkemään, joten supotettu iltaisin nyt pariin otteeseen. Miehen isän avovaimo on ainut joka höösaa pojasta; ostanut vappupallon, käynyt varta vasten isossa marketissa hakemassa maissinaksuja ja ostanut hiekkalaatikkolelut ja ja ja :LOL: Vois näyttää tolle anopille (joka on kauhean katkera "vara-mummi" nimikkeestä, koska HÄN on ainoa mummi miehen puolelta.. pah!) vähän mallia.. ja ei tuo omakaan äiti kovin kiinnostunut ole, ellei apua anele. Ihan sama, hyvä että joku välittää :)

Hyvät vaput kaikille mammoille! Mä olen jo aamusta syönyt hillonmunkin ja pari lasia simaa :D Koskakohan sitä vois keventää tätä ruokavaliota, juhlaa juhlan perään..

Sydänkäpyselle piti vielä sanoa että älä kultsi välitä niistä ääliöistä töissä - ne on vaan kateellisia sulle ja sun onnelle :) :flower:

Menhit on oikea kaunotar! :flower:

Ammulle jaksamista töissä :hug:

abloomin pikkaselle tervehtymisiä :hug:

rebelille kans jaksuja uppiniskaisen miehen kanssa :hug: ja hyvät vaput sinnekin, käykäähän ostamassa simat mun mieheltä :D
 
Mikä teillä on kodin melutaso päikkäri- ja yöuniaikaan? Me niin päätettiin, että tässä talossa ei hyssytellä. Vaan kuinkas sitten kävikään. :headwall: Mitäpä minä täällä yksin päivisin mesoisin, ja miehen kanssa ollaan iltaisin aika hissuksiin telkkarin ja tietokoneen ääressä. Vieläköhän saisi tuota siedätettyä meteliin? Jos vaikka joka viikko laittaisi telkkarin hiukan kovempaa iltaisin? :whistle:

Ja onko vauvoillanne vielä karstaa päässä? (saahan sanoa vielä vauva, saahan???? :ashamed: )

Ihanaa vappua kaikille ihanille mammoille, Kullankerille ja muulle perheelle! :flower:
 

Yhteistyössä