Voihan hitto, menin omakantaan katsomaan veriseulan tuloksia, ja S-PAPP-A näytti kyllä liian matalalta. Tässä kun nyt on googlaillut asiaa, niin vielä pitäisi malttaa odottaa nt-ultran tuloksia, ennenkuin asian kanssa alkaa hätäillä.. mutta eihän sitä osaa olla stressaamatta. Omaa analyysiä olen tehnyt sen verran, että meillä saattaa olla raskausviikot laskettu 1-5 pv väärin (liian pitkälle siis) ja ensimmäinen ultrakin tukisi tätä.. ja tästä voisi johtua matalahko arvo. Laskelmien mukaan oli siis 8+5 ja ultan mitta näytti 8+0.
Noh, nyt sitten odotellaan vielä piinaavat päivät ultraan
Vitamiinit saa pakata normaalisti mukaan, nestemäiset nestepusseihin jos semmosia onOllaan huomenna lentämässä Ruotsiin pelkkien käsimatkatavaroiden kera. Tietääkö joku mites noi raskausvitamiinit, saako ne pakata ihan normaalisti tavaroiden sekaan? Jään pian Tukholmaan putkaan mama vitamiinejeni kans
Sie et vissiin oo fb ryhmässä? Mie kirjottelen lähinnä siellä.Murunmami miullahan virallinen LA on kuukautisten mukaan se 31.5, mutta itse laskin hedelmöittymispäivästä tuon 3.6. Joka tapauksessa kesäkuulle varmasti mennään ellei yllätuksiä tapahdu. Ehkä ollaan synnärillä samaan aikaan .
Mulla työkaveri näitä kans kutoo ja onhan se ihana juttuKaveri just viestitteli että 2017 vauvat saa sinivalkoiset villasukat, suomi 100v juhlavuoden kunniaksi... aika ihana juttu Pitäs joskus itsekin opetella kutomaan tms.. pienelle ois ihana tehdä käsitöitä..
Lilypien sivuilta (https://lilypie.com/) minä ainakin lisäsin omani. Sieltä voi valkata mieleisen ja sitten liittää omaan profiiliin täällä kaksplussassa.ps. miten tommosen kivan jutun saa tohon viestin loppuun missä lukee raskaus viikot ja päivät?! mäkin haluun
Juu, sieltä saa tuommoisen laskurin (on monen eri näköisiä) kuin mulla on allekirjoituksessa ja se pitää kirjaa automaattisesti. Mutta käyhän se ihan hyvin kirjoittamallakin, mun mielestä toi oli vain kauhean kiva ja värikäs.Ai sieltä saa sen et jatkuvasti tulee ne rv:t näkyviin viestin lopussa?
Mä oon vaan aina välillä kirjoittanut raskausviikkoni viestin loppuun. heh
Juu, sieltä saa tuommoisen laskurin (on monen eri näköisiä) kuin mulla on allekirjoituksessa ja se pitää kirjaa automaattisesti. Mutta käyhän se ihan hyvin kirjoittamallakin, mun mielestä toi oli vain kauhean kiva ja värikäs.
@pikkutassu17 Tsemppiä tuon taudin kanssa! Kuulostaa tosi kurjalta. Toivottavasti helpottaisi tosiaan ultraan mennessä.
Aika ihanalta kuulostaa nuo sinivalkoiset villasukat äitiyspakkauksessa! Toivottavasti tosiaan saisi sen juhlavuoden version.
Mä en oo vielä ostellut yhtään mitään, jotenkin tuntuu sen verran epätodelliselta vielä että meillä ihan oikeasti ensi kesänä on vauva. Ehkä sitten ultran jälkeen voisi uskaltautua jotain pientä kivaa hankkimaan. Vielä vajaa kaksi viikkoa siihenkin!
Mulla on pahoinvointi jonkun verran nyt helpottanut (vihdoin!), mutta sain sitten kaveriksi ihan tolkuttoman närästyksen. Pahoinvoinnin takia en missään vaiheessa oksentanut, mutta eilisiltana olo oli aivan hirveä kun koko ajan tuntui olevan vähän vatsahappoja melkein suussa asti ja vietin sitten iltaa vati sylissä kärvistellen. Apteekista myytiin mulle gavisconia (en edes tiedä, saisiko täältä rennietä), ja se tuntuu jonkun verran helpottavan, mutta jos jollain on pomminvarmoja apukeinoja närästystä vastaan niin otan suurella kiitollisuudella vastaan!
Tänään vihdoin poksuu kaksinumeroiset, jee!
Puhelimella ei käsittääkseni näy allekirjoitukset, johtunee siitä. Mä kopioin sieltä muistaakseni url-linkin allekirjoitukseen (lisäämällä kuvan), en saanut kans html-koodin kanssa toimimaan.mä en nää täällä värejä ollenkaan.. tai että olisi kenelleköän mitään erillaista täällä. Olen puhelimella täällä..johtuukohan siitä? tietokonetta kun ei tule käytettyä eikä tablettiakaan.
Sain tehtyä siellä oman äsken mut minne se täällä pitää laittaa.. allekirjoituskohtaanko jos sellainen löytyy asetuksista..yritin eka laittaa omaan viestiin mut siinä sanottiin et sallii vain 140 kirjainta. ja se sivu oli pitempi se html mikä piti kopioida sieltä.. hmm
@pikkutassu17 sulla näkyy allekirjoituksessa vain se linkki sinne lillypiejuttuun..