Vihdoin pääsin tähän koneelle niin on helpompi kirjotella, tänne onkin tullut paljon tekstiä
Tiidulalle paljon voimia ja jaksamista, todella surullista
Äitiyspakkausta en nyt varmaan ota vaikka ensin olin vähän kahden vaiheilla. Siinä on kuitenkin niin paljon sellaista mitä en tarvii kun osa vanhoista äp-tavaroista vielä tallessa. Toki jos se uus on ihan tooosi ihana niin sitten. Ja jos näyttää et sen kerkeen saamaan. Toisaalta 140 eurollakin saa jo tosi paljon tavaraa kirpparilta. Otin muutenkin tavotteeks tähän raskauteen et hankin kaiken mitä löydän käytettynä, uutena vain siinä tapauksessa ettei käytettynä löydy.
Vauvavakuutus otetaan ennen syntymää, miehellä vaihtu pankki op:hen ja sieltä sais sen ekaks vuodeks ilmaseks mut pitää vielä tutustua siihen tarkemmin et millanen koira siihen on haudattuna. Onko miten kattava ja joutuuko siihen sitoutumaan sitten kuin moneks vuodeks. Vanhemmilta lapsilta ollaan ne jätetty pois taapero aikana kun molemmat ovat olleet perusterveitä niin vakuutuksella ei ole ollut oikein käyttöä ja onhan se melkoinen menoerä vuodessa.
Vitamiineja otan mammavitamiinien lisäks d:tä, maitohappobakteeria ja omega-3:sta. Kalkkilisää vielä mietin kun ei tuu hirveesti maitoa juotua, ainoastaa juustoa ja jogurttia menee päivittäin.
Mulla ois huomeaamuna
ultra ja arvatkaa vaan et jännittää. Mies ei pääse mukaan ja töihin pitää mennä sit sen jälkeen. Ei oo kyllä ennen ultraanmeno näin kuumottanu. Mut ihana nähdä pieni, toivottavasti kaikki ois hyvin
Minä en muuten nää kenenkään viestin perässä niitä raskausviikkoanimaatioita, vaikka koneella kirjottelen
Tänään taas alkoi töiden jälkeen öklöttää. Muutenkin tuli rehkittyä vähän liikaa niin jomotti selkään, pitäs osata jo vähän himmailla. Valvoin viime yönä kaks tuntia kun mies pomppas ylös. Muuten kyllä nukun kuin tukki mutta jos kesken unien herään niin vaikee nukahtaa uudelleen.
Onnea hyvistä ultrakuulumisista!
Särö 12+4