Eilen oli ensimmäinen neuvola. Meidän nimetty terveydenhoitaja oli lomalla, ja meille tuli sijainen tälle ekalle käynnille. Aika nuori terveydenhoitaja oli kyseessä, ja selvästi rutiinit hakusessa. Oltiin jo lähtemässä pois, kun hän vasta tajusi kysyä miten olen voinut. Hän ei oikein osannut vastata hirveän tarkasti ”vaikeisiin” kysymyksiin, vaan jokainen asia piti tarkistaa tietokannoista. Mutta nojoo, ihan ok kokemus kaikesta huolimatta.
Olo on nyt aika mielenkiintoinen. Toisinaan on aika ”merisairas” olo, ja eilen kun ajelin pari tuntia autolla pimeässä tuli ihan tosissaan kehno olo.
Mulla on myös toisinaan (ts. kokoajan) ihan järkyttävä nälkä, vaikka ruokarutiinit on samat kuin ennen. Olen kerran joutunut jopa yöllä käymään syömässä. Ehkä koskaan aikaisemmin tehnyt moista kesken unien. Nälkä on siis kova, MUTTA, mun ei tee mitään ruokaa mieli. Suklaakin maistuu pahalle!!
Samoin kaikki pähkinät, joita aikaisemmin pystyin syömään miten paljon tahansa.
Ainut asia jota edes vähän tekee mieli syödä on satsumat, joita kävin ostamassa eilen reilun pussin. Ostin samalla reissulla myös sitä mustikkakeittoa, josta joku vinkkasi täällä
Treeni maistuu ihan puulta myös.. Ensi viikon lääkäriä ja ekaa ultraa tässä nyt odotellaan isolla jännityksellä!
Sohfia 8+0