Onpa ihana kuulla hyvistä ultrakokemuksista!
Tsemppiä kovasti,
@julia05 , toivottavasti on vain vaaratonta vuotoa.
Mulla ei mies varmaankaan pääse läheskään kaikille lääkärireissuille mukaan, kun tekee niin pitkiä työpäiviä, mutta toivoisin, että ekaan ultraan tulee. (Luulen että se olisi voinut olla vähän järkyttynyt mahdollisesta alakautta ultraamisesta, enkä mäkään olisi kyllä hoksannut tätä asiaa jos ette olisi mua valaisseet!
) Se on välillä aika pahasti pihalla tällaisista naisen elämään liittyvistä asioista ja mm. kysyi multa aidosti hämmentyneenä viikonloppuna että miks mulla ei nyt tule menkkoja...
Oletteko muut kokeneet vaikeana nämä raskauden ruokarajoitteet? Lähinnä siis jos ei syö kotona valmistettua ruokaa. Olen nyt parin päivän työreissussa, ja eilen illalla meinasi itku tulla, kun oli aivan järjetön nälkä, mutta en jotenkin keksinyt mitään "turvallista" syötävää (jota olisi tehnyt lisäksi mieli). Kaikessa on vähintään jotain epämääräistä juustoa tai sitten raakoja vihanneksia, joita en toksoplasmoosin takia saisi syödä muuta kuin kotona huolellisen pesun jälkeen... Söin lopulta iltapalaksi subway-patongin ilman vihanneksia (en voi suositella, 0/5). Parhaani yritän ja silti on koko ajan sellainen olo, että meniköhän nyt kuitenkin vahingossa jotain vaarallista suuhun.
Tänään ja eilen on tehnyt vähän jo huonoa, varsinkin jos on nälkä tai toisaalta jos on syönyt liikaa. Väsymys on myös vienyt unettomuudelta pahimman terän (ainakin näin 12 tunnin työpäivien jälkeen) ja olen kyllä erittäin iloinen tästä muutoksesta!
(sorry, tuli taas tällainen romaani)
5+3