Hemutus kiitti tsempeistä! :heart: Poika ei ole oireillut mitenkään noiden kahden muun bakteerin aikana. Eli ihan vaan näytteestä todettu, että taas joku bakteeri siellä kasvaa. Pelkäänkin koko ajan, että joku bakteeri aiheuttaa sen minkä ekalla kerralla, eli kuume ja osastolle. Toivottavasti se ei toistu! Inhottavaa tosiaan, kun ei yhtään tiedä, että miksi noita bakteereja tulee :ashamed:
Töihinpaluu en aio kyllä aloittaa vielä kun poika on 9kk. En tiedä miten taloudelisesti pärjätään, tiukkaa tulee olemaan, mutta kai sitä jotenkin sitten elellään. Jotenkin vaan elettiin esikoisenkin aikaan
Mullahan ei ole edes työsopimusta voimassa, mutta samaan paikkaan ollaan takaisin luvattu ottaa. Siellä vaan "mun sijaisella" on tehty soppari elokuuhun asti. Ja toinen juttu, kun tuo tuttu pph, jolle lapset haluan viedä, niin hällä paikka auki vasta syksyllä. Päiväkotiin en tosiaan halua viedä noin pientä lasta. Töihin ajattelin siis palata loppukesästä/syksyllä, jos kaikki menee hyvin, eli takaisin töihin pääsen ja hoitopaikka on auki. Äh, en ole jaksanut oikeen miettiä, turhaa stressiä. Kun ei täällä ainakaan paljoa töitä ole tarjolla, varsinkaan mun koulutuksilla. Vanha paikka missä olin, oli ihan eri hommaa mihin mulla koulutus. Ihana päivätyö, lähellä kotia, maailman parhaat työkamut ja joustava työaika. Eli täydellinen paikka, niin toivon että tosiaan sinne takaisin pääsen!! Eli kotihoidontuella koitetaan pötkiä muutama kuukausi ja maksella varmaan lainasta vain korkoa.
Kuulumisia. Viime viikolla oltiin
neuvolassa ja poika painoi 9,3kg ja oli 68cm pitkä. Iloinen vesseli on. Hampaita ei ole tullut edelleenkään, vaikka kovasti syö kaikkea ja kuolaa, niin tehnyt jo varmaan pari kk, mutta ei hampaita näy, eikä tunnu. Poika kääntyy selältä masulleen ja takaisin selälleen, välillä kierii pidempiäkin matkoja ja on ihan eri paikassa mihin olen hänet jättänyt lattialla
Isosiskon jutut ovat kivoja ja häntä naureskellaan ja seurataan koko ajan.
Täällä ei edelleenkään syödä enää öisin! Eli nyt pian n. 3 viikkoa menty näin ja siis heti kun puuroa alettiin syömään jäi yömaito pois. Outo olo kyllä, kun esikoinen nukkui huonnosti ja vaati maitoa 1,5v. asti. Toivotaan, että tämän herran kanssa jatkuu näin yöt.
Jkoo + poika ensi viikolla 6kk!!!Huh, huh!! :heart: