Painosta ollu puhe ja tääl on yli painoa sitten aivan liikaa! Viime raskaudessa tuli +20kg ja ne lähti lisäkiloineen pois! Mutta sitten tuli jonkinsortin masennusta ja söin ne takasin : / Nyt oon pikkuhiljaa saannu painoa tiputettua, mutta sitä on vieläkin liialti.
Ahistaa vaan jos raskausmaha ei näy tai ei näy niin alussa, ym ym. Mutta niin pelkäsin poikaa odottaessa ja PAM mulla oli mega maha, kaikki kovettuneet läskit + 4kg poika
Olittekos te puhunu
tupakasta? Tääl on joku joka polttaa, vielä ainakin ja koitan lopettaa. Aamutupakka on jo jäänny aika hyvin, alkaa oksettaan liikaa ja varmaan johtuu ettei aamutupakkaa tuu vedeltyy kun kahvi haisee kissan kuselle ja kahvi lisäs tupakan tuskaa
Viime raskaudessa oli pakko lopettaa, hais niin pahalle ja samalla mies joutu lopettaan, muuten ois saannu häädön sohvalle yöks
Koitan pikkuhiljaa päästä teidän juoneen mukaan, eiköhän se onnistu
Oon vaan nii täpinöissäni plussasta, mutta toisaalta kamala pelko persiessä! Viime raskaudessakin vuodin yhen päivän, siit se todettiin kemialliseks raskaudeks ja hups keikkaa, siel oliki 6+ viikkonen pieni ihme jolla sydän pamppaili. Mutta sen sanon, jos nyt oikeesti on raskaana ja oikeesti pieni ihme syntyy kesäkuussa, se on tyttö! Alusta asti ollu nii perkuleen hankala notta!
Mutta nyt syystuulia kuuntelemaan, tai pikemminki pient myrskyy.
KyyneltenHymy 4+4 (?)