Tosi kamala tilanne Nippinapilla
. Tuohon verrattuna tuntuu ihan tyhmältä, kun itsekin vähän pelkään äitini reaktiota. Kuitenki "pahinta", mitä uskon omalla kohdallani tapahtuvan, on se, että äiti sanoo jotain tyyliin "ootko varma että jaksat" tai "mites sun opiskelut" tai tuollaista. Tukena on ihan varmasti, niin kuin äidin kuuluisi olla! Toivottavasti saat tukea muualta.
Mulla on alkanut pahoinvointiaallot. Olinkin jo unohtanut miten "kivaa" on olla raskaana. Ja tänään oli luennolla joku kamalan hien hajuinen tyyppi mun edessä (enkä voinut enää vaihtaa paikkaa kesken), voin sanoa, että ei auttanut asiaa. Mua kanssa turvottaa ja läskittää. Inhottavaa. Onneksi olen taas raskaana tähän aikaan vuodesta, kun voi aina turvotuksen lisääntyessä vaan lisätä enemmän vaatetta päälle
. Inhottavaa olisi esiintyä julkisesti jossain kepeässä kesämekossa saati bikineissä nyt.
Arvon ar-ultraan menemistä. Alussa olin ihan varma, että menen, mutta nyt olen alkanut vähän empiä. Toisaalta joudun melko varmasti kertomaan raskaudesta hyvinkin monelle jo ennen sitä 12-viikon maagista rajaa, niin olisihan se mukava jos olisi vähän varmempi olo. Neuvolaakaan en ole varannut kun ajttelin, että varaan sen ultran jälkeen sitten. Mutta jos kerta pk-seudulla tykkäävät ottaa jo melko aikaisin käymään, niin mullahan tulee kiire kun ultraa ajattelin suunnilleen 7+ jotain. Mulla on tosi kiva neukkutäti, tai ainakin os on vielä se sama joka oli esikoisen 2-v. tarkastuksessa toukokuussa kun oltiin just mutuettu tänne. Viime raskauden olin tosiaan ulkomailla, eli ihan uutena tulee suomalainen raskaudenseuranta muuten.
Tervetuloa uusille munkin puolesta, ja onnea!
Inka ja maha 6+1