Stiinuliini minulla kans navan ympärys valkoinen ja valkoisen ympärillä sinertävä kunnes tulee "normaalin" väristä nahkaa vastaan.
Poikkka, minäkin olisin kiinnostunut lukemaan blogiasi, mikäli olet halukas blogisi linkkiä jakamaan. Olen huomannut että raskauden aikana on ihana lukea muiden naisten raskauden aikaisia blogeja, kuten myös täällä lukea teidän muiden ajatuksia ja kuulumisia!
Synnytys on alkanut jännittämään. Tai oikeastaan pelkään sitä että mitä jos vauva ei syösty kääntymään raivotarjontaan, on nimittäin ollut jokaisessa ultrassa (supistelujen vuoksi olen käynyt useasti neuvolalääkärissä ja hän ultraa joka kerta) perätilassa ja oli niin myös kaksi viikkoa sitten. En missään nimessä haluaisi sektiota, ellei normaali alatiesynnytys vaaranna vauvan hyvinvointia. Minusta ajatus sektiosta on huomattavasti pelottavampi kuin alatiesynnytys. Keskiviikkona on taas neuvola ja terkkari meinasi että hän harjoittelee neuvolalääkärin opastuksella tuota ultraamista, joten tarkistaa silloin taas tarjonnan. Milloinhan neuvolasta tehdään lähete äitipolille ulkoiseen kääntöön jos vauva on perätilassa?
Mulla on ihan kamala makean himo tänään :kieh: Viimeksihän neuvolassa mulla oli tullut painoa reilu 1kg per viikko ja silloin huomautti sekä terkkari että lääkäri mun liian suuresta painonnoususta. Välillä ei vaan pysty vastustamaan nuita herkkuja
opcorn::ashamed:
Mukavaa lauantai-iltaa kaikille!
Muumimamma_
30+0 :heart: