Taas pitkä aika vierähtänyt täällä käynnistä kun nykyään roikun enimmäkseen tuolla facebookissa
Hirmusesti oli ultra kuulumisia tullut Onnittelut kaikille ultrassa jo käyneille. 0maani vielä pieni tovi (13.2) ¨
Viime viikolla kävin neuvolassa ja kaikki oli hyvin veranpaineet,pissa kaikki ok, painokin oli jopa laskenut eli nyt tullut yhteensä +2kg Heta-Einari joka kyllä mun mielestä on selvä Einari joka ikinen päivä mun poika oloni vaan voimistuu ja oon 100% varma pojasta. Ostin pari viikkoa sitten ekan pojan vaatteenkin.(vaikka ei tarvis kyllä yhtään ostaa sitä on niin paljon entuudestaan)
Ainut joiden kanssa kamppailen on nuo sokerit jotka heittelee
Jotenkin outoo kun laihduttaa niin leipää pitää välttää ja nyt mun käsketään vielä 21-22.00 välillä syödä leipää (vaikken kauheesti oo ees leivän ystävä)
Mun ultra-päivän hoitaja aika vaihdettiin saman päivän lääkäri aikaan eli siinä samalla mietitään myös mun kohtaloani insuliinin aloituksen kassa.
Vointi on ollut ihmeen hyvä,potkuja tunnen eikä mitään vaivojakaan ole ( mitä nyt toisinaan yö heräilyä ) Mulla on jopa joku ihme vimma siivota koko ajan (mulle outo tuttavuus) Joka päivä on pakko imuroida,ja lattiatkin moppaan nykyään kontillani.. tänään heitin kaikki petivaatteet ja patjatkin vielä ulos kun mittari näytti aamulla -34,5
kiinalainen kalenteri ekassa povas tyttöä tuli tyttö toisessa povas tyttöä tuli poika kolmas ja neljäs povattu poikaa tuli pojat nyt povaa tyttöä mutta mä kyllä luulen että poika tämä on.
möhköpantti + heta-einari 19+4