Barbamama On varmaa jtn ohi mennyt, mut eipä se mitään. Mä siis oon ollut jo sairaslomalla 13.12 lähtien ja sinne kesäkuuhun tai mihi asti nyt päästää täs raskaudes oon sairaslomalla. Mulle laitettu tukiommel kohdunsuun heikkouden vuoksi, lisäksi saan proluton injektion kerran viikossa. Kaikenlainen liikunta kielletty, onneks sentää voin muuten normisti liikkua, mutta lepohoito on määrätty. Että semmosta. =) Mut näin pitkälle sentäs jo päästy 21+5 jeih!
Onnee kaikille jotka poksuu tänään :flower:
Charleene Onnea poikalupauksesta! :flower:
Pikkumyy Juuh yritetää lepäillä. Siis täällä ihan sama vika et vaikken mitää kumarteluja tee, mut kauheen vaikee mun luonteelle vaa löhötä soffalla. Tein ruokaa tänää, eilen leivoin joka päivälle pitää olla jtn pient tai tulee ihan höpöks päästä. =) Mut onneks tuo mies on aina muistuttamassa että hän voi sen tehä jne, sit on vaa pakko levätä. :heart:
maraiitti Onnee ultrakuulumisesta sinnekin! :flower:
Missy taas täällä 21+5
Onnee kaikille jotka poksuu tänään :flower:
Charleene Onnea poikalupauksesta! :flower:
Pikkumyy Juuh yritetää lepäillä. Siis täällä ihan sama vika et vaikken mitää kumarteluja tee, mut kauheen vaikee mun luonteelle vaa löhötä soffalla. Tein ruokaa tänää, eilen leivoin joka päivälle pitää olla jtn pient tai tulee ihan höpöks päästä. =) Mut onneks tuo mies on aina muistuttamassa että hän voi sen tehä jne, sit on vaa pakko levätä. :heart:
maraiitti Onnee ultrakuulumisesta sinnekin! :flower:
Missy taas täällä 21+5