Kesäkuun Kastehelmet 2012 **HELMIKUUSSA**

tirlittan87: Voi ei! :hug: Osanottoni menetykseenne ja suureen suruunne sekä voimia!

murukka: Täällä tulee puuha-peten tunnari korvista. Onneksi illasta tai viimeistään huomenna pitäis lauhtua niin pääsee ulos parin päivän sisällä olon jälkeen. Pakkasta täällä aamulla 31 astetta.
 
Tirlittan osanotot ja jaksamiset :hug:

Täällä on kaikki normaalisti, liikkeet tuntuu nyt päivittäin, nyt ootellaan et milloin alkas tuntuu ulkoapäin.. Nyt oon hirveesti selaillu kaikkii mahollisii sivustoi ja sieltä tytölle vaatteita mut en oo yhtää kyl viel ostanu.. Joku takapiru viel kimpus et jos viel oottas et menee yli rv 27.. Niin ja tietysti kun on rahat tiukalla niin eipä nyt oo varaakaan ostaa..

Roki ja riiviömini 21+1
 
Taas pitkä aika vierähtänyt täällä käynnistä kun nykyään roikun enimmäkseen tuolla facebookissa :)

Hirmusesti oli ultra kuulumisia tullut Onnittelut kaikille ultrassa jo käyneille. 0maani vielä pieni tovi (13.2) ¨

Viime viikolla kävin neuvolassa ja kaikki oli hyvin veranpaineet,pissa kaikki ok, painokin oli jopa laskenut eli nyt tullut yhteensä +2kg Heta-Einari joka kyllä mun mielestä on selvä Einari joka ikinen päivä mun poika oloni vaan voimistuu ja oon 100% varma pojasta. Ostin pari viikkoa sitten ekan pojan vaatteenkin.(vaikka ei tarvis kyllä yhtään ostaa sitä on niin paljon entuudestaan)

Ainut joiden kanssa kamppailen on nuo sokerit jotka heittelee :( Jotenkin outoo kun laihduttaa niin leipää pitää välttää ja nyt mun käsketään vielä 21-22.00 välillä syödä leipää (vaikken kauheesti oo ees leivän ystävä)
Mun ultra-päivän hoitaja aika vaihdettiin saman päivän lääkäri aikaan eli siinä samalla mietitään myös mun kohtaloani insuliinin aloituksen kassa.

Vointi on ollut ihmeen hyvä,potkuja tunnen eikä mitään vaivojakaan ole ( mitä nyt toisinaan yö heräilyä ) Mulla on jopa joku ihme vimma siivota koko ajan (mulle outo tuttavuus) Joka päivä on pakko imuroida,ja lattiatkin moppaan nykyään kontillani.. tänään heitin kaikki petivaatteet ja patjatkin vielä ulos kun mittari näytti aamulla -34,5

kiinalainen kalenteri ekassa povas tyttöä tuli tyttö toisessa povas tyttöä tuli poika kolmas ja neljäs povattu poikaa tuli pojat nyt povaa tyttöä mutta mä kyllä luulen että poika tämä on.

möhköpantti + heta-einari 19+4
 
Tirlittan Ei voi olla totta! Ihan kamalaa :'( Olen tosi pahoillani puolestasi. Etkös sä vasta käynyt lääkärissä, joka ultrasikin sen vetisen valkkarin takia ja kaikki oli silloin ok? Jouduitko jo synnyttämään pienen vai onko se vasta edessä? (sori, jos oli liian tungetteleva kysymys :ashamed:) Ei voi käsittää miksi maailma on joskus niin julma :'(

Ihan hirmuisesti sinne voimia koko perheelle ja jaksamista surun kanssa :hug: Toivon sulle paljon hyviä ja onnellisia hetkiä tulevaisuudessa :heart:
 
Tirlittan Osan otot suureen suruunne! Tälläistä uutista ei haluaisi täältä lukevan / kuulla, koskaan eikä keltään. Lähipiirissä on yksi joka menetti lapsen vuonna 2010 rv 27+ ja sivusta seuranneena ja ite olin silloin raskaana, esikoista odotin, tuntui jotenkin erittäin epäreilulta oma odotus. *Hiljainen hetki pienelle enkeli-vauvalle* :hug:

Tuntuu pahalta kirjoitella omia juttuja tähän perään... huomis illan ultraa kuitenkin odotellaan täällä miehen kanssa, palaan astialle

PikkuMyy ja "kikko" 22+1
 
Tirlittan ..voi ei, ei löydy sanoja.. :'( yhdyn embyn kauniiseen runoon :heart: ..ja toivotan teille hirmusen paljon voimia näihin raskaisiin päiviin, nyt ja myöhemmin.. IsoIso VoimaHalaus!! Niin julmaa, tuli aiva tyhjä olo.. :'(
 
Tirlittan
Paljon voimia ja halauksia surun keskellä! En pysty edes ajattelemaa/käsittämään noin isoa surua joka teitä on koskettanut! Osanottoni :heart:

..Itse tulin Poksumaan!
Vihdoin myös rakas Möykkyni tulee puoleen väliin!! <3 <3

H&M 20+0
 
Viimeksi muokattu:
Oman pään tasaantuminen ja jännityksen jonkinlainen haltuun saanti rohkaisi mua kurkkamaan mitä tänne kuuluu ja voi EIH! Mitä elämässä ehtii tapahtua. Tirlittanille syvimmät osaanotot, josko se yhtään mitään lohduttaa....
 
Tulin myös pitkästä aikaa katsomaan, että mitä tänne kuuluu ja aivan kauheita uutisia..

Tirlittan.. Otan syvästi osaa perheenne suruun. Yrittäkää jaksaa surun keskellä. Ei oikein löydy sanoja... :'( :hug:
 
Tirlittan: Voi ei!!!!! :'( Olen niiiiin pahoillani teidän puolesta. Näitä asioita ei koskaan ymmärrä.

Sen oman keskeytyksen pohjalta osaan hiukan aavistaa tämän hetkisiä tunteitanne vaikka hyvin erilainen juttu olikin. Se tyhjän sylin tunne on jotain järkyttävää ja se jatkuu pitkään. Koita purkaa jotenkin tunteitasi, kun ne nousevat pintaan. Itke, huuda, puhu - mikä ikinä vain toimii ja auttaa. Vertaistuki ryhmästä oli itselleni tosi paljon apua. Ystävät tukivat, mutta eivät oikeasti ymmärtäneet mitä kävin läpi. Ympärillä olleet unohtivat asian nopeasti, mutta itselle se on kuin eilinen. Meillä meni oikeastaan se vuosi mitä yleensä sanotaankin suruajaksi. Sen aikana tulee vastaan rankkoja päiviä (laskettua aikaa, äitienpäivää, isänpäivää jne.) ja juhlapyhiä ilman rakasta lasta. Pikkuhiljaa ja huomaamatta pahin suru alkaa helpottaa ja oppii elämään menetyksen kanssa. Toivon teille ihan hirmuisesti voimia! :hug:

Tuolta saattaa löytyä apua / tukea: Käpy ry - Etusivu

Otan osaa ((((((((halaus))))))))

Barbbis
 
Taas on lääkärissä käyty ja taas se viikko lisää saikkua. Ensi maanantaina taas uudestaan jossei helpota. Fysioterapeutti antoi rentoutusohjeita ja jumppaohjeita selälle, ensin pitäisi saada se kunnolla rentoutettua ennen kun pystyy kunnolla jumppaamaan. Kelan päivärahoille jouduin kuun alusta, onnes työpaikka hoitaa kaiken siihen suuntaan, vien vain töihin nuo saikkulaput.

Ensi maanantai vähän hirvittää, jos on työkuntonen niin täytyy ottaa pekkanen ja jossei niin pitää yrittää järkätä lääkäriaika johonki ihme väliin, meille pitäs tulla eläinlääkäri 10.00 ruunaamaan poni ja tekemään vakuutustarkastus toiselle hevoselle ja sit ois 15.15 neuvola. Tai sit yritän saada tänne jonku et on sit ku ell tulee...

~ZZ&PikkuT 20+6~
 

Yhteistyössä