KESÄKUNTOON 2021!

*sulaa*

Kauhulla odotan että joskus lapset lentävät pesästä!
On se aika kauhee tunne, mutta toisaalta siihen tottuu kyllä pian ja sen jälkeen onki ihanaa kun tulevat käymään!
Nytkin toi keskimmäinen on suunnitellut veljiensä kanssa mulle jonkun isomman yllätyksen aatoksi ja mulla meinaa käpy mennä nurin, kun eivät uteluista huolimatta suostu kertomaan mikä se on!:eek:
 
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti
Pläräsin netistä kymmeniä ennen-jälkeen -kuvia, ja otin uhrikseni jonkun poloisen random-naisen ulkomailta, koska ylävartalo vastaa omaani ennen ja jälkeen laihdutuksen.

Ongelmana on ns.omenavartalo mulla, eli kaikki mitä syön, jysähtää mahaan. Kädet ja jalat ovat lähes aina hoikat.

Tavoite. Vähintään 10 kg pois kesäkuun loppuun mennessä, mieluiten 13-15 kg.

 
vierailija
Kalamiehen innoittamana päätimme, että teemme ketjun johon kaikki palstalaiset ovat tervetulleita!

Laittakaa tavoitekuva itsestänne - mielellään omakuva - millaiselta teidän tulisi näyttää kesäkuussa 2021 - jolloin osallistujat laittavat reaaliaikaisen kuvan itsestään.

Minä keskityn masuuni, koska siihen olen kerännyt nyt ”talvirasvaa” näkyvästi.
Aloitan ”duunin” vasta kun uudenvuoden Venäläinen perunasalaatti on syöty!

Löysin kuvan missä en ehkä ole timmeimmilläni, mutta olin vatsaani kuitenkin tyytyväinen tuolloin, about 5 vuotta sitten -
2021 täytyy vatsani näyttää taas tällaiselta:
kikkkeli pullottaa housussa :sick:
 
vierailija
Pläräsin netistä kymmeniä ennen-jälkeen -kuvia, ja otin uhrikseni jonkun poloisen random-naisen ulkomailta, koska ylävartalo vastaa omaani ennen ja jälkeen laihdutuksen.

Ongelmana on ns.omenavartalo mulla, eli kaikki mitä syön, jysähtää mahaan. Kädet ja jalat ovat lähes aina hoikat.

Tavoite. Vähintään 10 kg pois kesäkuun loppuun mennessä, mieluiten 13-15 kg.
Ai kamala
 
Ai kamala
No se on vaan voi voi jos sä järkytyit.

Tiedätkö mitä: mä voin olla hoikka tai pullukampi, mutta se on ihan mun valinta. Mä joko syön tai jätän syömättä herkkuja.

Mut mä tiedän että saan aina halutessani liikakilot pois, jos vain viitsin tai haluan. En ota siitä stressiä: joskus elämässä vaan on semmoinen kiire ja univaje, ettei painonpudotus ole nro 1.

Mua on sen verran elämässä kehuttu nätiksi, etten ota ulkonäköpaineita.
 
Sitäpaitsi, vaikka omenavartalolihavuus ei ole kovin kaunista eikä naisellista, siitä on helppo n.2-4 viikossa päästä eroon.

Toisin kuin päärynävartaloiset:vaikka laihduttaisivat rajusti, niin takapuolen läskit säilyy. Näyttävät tosin naisellisemmilta kuin omenat.
 
Viimeksi muokattu:
Hetkinen. Onks Lispe tää nyt jossain nousuhumala-kalsarikännissä alotettu haastis?

Kuitenki huomenna heität laattaa, syöt jotain viineriä ja toteat että fuck the haastis....
Ookkonää eukko juovuksissa ku et ymmärrä lukemaasi.:X3:
Johan mä ilmoitin aloituksessa, että vielä uutenavuotena mätän Venäläistä perunasalaattia!
Aloitan siis vasta tammikuussa! Hyvin kerkii kesäks saada pakin kuntoon!
 
  • Haha
Reactions: Elena777
Ookkonää eukko juovuksissa ku et ymmärrä lukemaasi.:X3:
Johan mä ilmoitin aloituksessa, että vielä uutenavuotena mätän Venäläistä perunasalaattia!
Aloitan siis vasta tammikuussa! Hyvin kerkii kesäks saada pakin kuntoon!
Jahas. Pitääki tässä tankata joulunaika, että jaksaa sit laihduttaa.
Öitä. :sleep:
(Kävin mä silti jo aloituslenkillä. Saappaat jalassa kun on 2-3 cm loskaa. Otankin haasteeseen varaslähdön, hähää....:sneaky:)
 
Jahas. Pitääki tässä tankata joulunaika, että jaksaa sit laihduttaa.
Öitä.
(Kävin mä silti jo aloituslenkillä. Saappaat jalassa kun on 2-3 cm loskaa. Otankin haasteeseen varaslähdön, hähää....)
Arvaa onko huono omatunto, mä täällä syön juustoriisikakkuja.:eek:

Mut tulin kans lenkiltä, tai no koira juoks ja minä yllytin!:oops:
 
Echo vois ottaa vielä pikku töötit vällyjen välissä, enkä nyt tarkota, että imet niitä viimesiä tippoja jäxypullosta vaan lisää liikuntaa ja peitto heilumaan!:sneaky:
 

Yhteistyössä