KESÄKUNTOON 2021!

Kalamiehen innoittamana päätimme, että teemme ketjun johon kaikki palstalaiset ovat tervetulleita!

Laittakaa tavoitekuva itsestänne - mielellään omakuva - millaiselta teidän tulisi näyttää kesäkuussa 2021 - jolloin osallistujat laittavat reaaliaikaisen kuvan itsestään.

Minä keskityn masuuni, koska siihen olen kerännyt nyt ”talvirasvaa” näkyvästi.
Aloitan ”duunin” vasta kun uudenvuoden Venäläinen perunasalaatti on syöty!:oops:

Löysin kuvan missä en ehkä ole timmeimmilläni, mutta olin vatsaani kuitenkin tyytyväinen tuolloin, about 5 vuotta sitten -
2021 täytyy vatsani näyttää taas tällaiselta:

 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies
Lispettii! Anna armoa! Tuo Kalamies on kauhee natsi!

*masentuu ja turvottaa itsensä ens kesäksi pomppulinnan kokoiseksi*
Laitetaan niitä miehes kanssa mentyjä kuutamo/tähtitaivas kävelyjä sekä keväällä koivikkohyppelyitä niin sieltä se tulee!❤

Pullat loppu viimeistään tammikuussa!
Vaikka tiedän, että teet täydellistä pullaa!
 
  • Rakkaus
Reactions: Elena777
Lispettii! Anna armoa! Tuo Kalamies on kauhee natsi!

*masentuu ja turvottaa itsensä ens kesäksi pomppulinnan kokoiseksi*
Tuosta tuli mieleeni kun mun keskimmäinen poika tuli tänään kylään ja mä sitten (hellällä äiti äänellä) sopotin hälle oven läpi (samalla kun katsoin ovisilmästä kuka siellä ovee rimputteli), että ''awww äitin oma pikkunatsiko se sieltä tulloo'' ja samaan aikaan naapurin nainen tuli käytävään ja mulkoili pahasti mun oven suuntaan.
 
Tuosta tuli mieleeni kun mun keskimmäinen poika tuli tänään kylään ja mä sitten (hellällä äiti äänellä) sopotin hälle oven läpi (samalla kun katsoin ovisilmästä kuka siellä ovee rimputteli), että ''awww äitin oma pikkunatsiko se sieltä tulloo'' ja samaan aikaan naapurin nainen tuli käytävään ja mulkoili pahasti mun oven suuntaan.
*sulaa*:love:❤❤❤❤❤

Kauhulla odotan että joskus lapset lentävät pesästä!
 
  • Rakkaus
Reactions: Elena777
Tuosta tuli mieleeni kun mun keskimmäinen poika tuli tänään kylään ja mä sitten (hellällä äiti äänellä) sopotin hälle oven läpi (samalla kun katsoin ovisilmästä kuka siellä ovee rimputteli), että ''awww äitin oma pikkunatsiko se sieltä tulloo'' ja samaan aikaan naapurin nainen tuli käytävään ja mulkoili pahasti mun oven suuntaan.
Kyllä mäkin oisin mulkoillu, että mikä arjalaisten kokous siellä naapurissa alkaa. :eek:
 

Yhteistyössä