Kesäkuiset2018 joulukuunketju

Tervetuloa kaikille kesäkuisille! Jatketaan täällä!

  1. Nimimerkki/laskettuaika/monesko/laitos


    Pinjuska_1 /1.6/toinen/koks
    Heikura79/ 1.6/ kolmas/ Kys
    Sarrra / 1.6/ toinen/ Koks
    xxjupaxx/1.6/toinen/P-KKS
    Scarlet-/2.6./ensimmäinen.
    Baby18/2.6/ensimmäinen/
    muumimamma-8/2.6/kuudes/ksks
    puhuriina/2.6./3./K-SKS
    Helmut/3.6/neljäs/Oas
    Neliapina/3.6/seitsemäs/PHKS
    Hyrräpää/3.6/toinen
    Lintunen85/3.6/toinen/ K-SKs Untuva79/ 3.6 / 5. lapsi Anniel_/3.6./1./TAYS
Manasha/4.6/ensimmäinen/NKL
mimaldi/4.6/kahdeksas/?
Miiuli7/5.6/kys
Nannal/5.6/toinen/OYS
pikkalohari/5.6/eka/NKL
Koivis/6.6./kolmas/Kys
ioms / 8.6. / toinen / HYS
Nuppulainen-/ 9.6./ensimmäinen/NKL
Koocl/9.6./ensimmäinen/LS
F0UR/10.06/neljäs/ K-HKS
Gilla / 11.6. / kolmas / TAYS
Jenny90/13.6/neljäs/KOS(/H)
Vauhtiviisikonäiti/29v/14.6?/6.lapsi/LS
Hazelyn/15.6/ensimmäinen/OYS
Tipsu90/15.6/eka/nkl
Cicada / 17.6. / toinen / NKL
Kotikiss@/18.6./viides/KYS
Dindindin: 18.6?, toinen, TYKS
Annis-/19.6/toinen/HUS
riepis / 19.6. / toinen lapsi / KOKS
Shakalaka LA 20.6.2017, ensimmäinen
Kissankello2017/ 20.6./ toinen
biancaxxx/20.6/kolmas/JS
Odottava mami-88/20.6./ensimmäinen/K-HKS
Jenetsu/21.6./ensimmäinen/OYS
Maariah/22.6/2./OYS
Muro95/25.6./eka/TAYS
Fistmama/25.6/neljäs/K-HK


  1. Nooem/?1.6?/K-PKS.
    Äitilii82 / 6 lapsi / k-sks








    Synnytyssairaalat:
    E-KKS: Etelä-Karjalan keskussairaala, Lappeenranta
    HYS: Hyvinkään aluesairaala
    JS: Jorvin sairaala, Espoo
    KAKS: Kainuun keskussairaala
    K-HKS: Kanta-Hämeen keskussairaala, HML
    K-PKS: Keski-Pohjanmaan keskussairaala
    KOKS: Kymenlaakson keskussairaala, Kotka
    KOS(/H): Kätilöopisto (/Haikaranpesä), HKI
    K-SKS: Keski-Suomen keskussairaala, Jyväskylä
    KYS: Kuopion yliopistollinen sairaala
    LKS: Lapin keskussairaala
    L-PKS: Länsi-Pohjan keskussairaala
    .LS: Lohjan sairaala
    MKS: Mikkelin keskussairaala
    NKL: Naistenklinikka, Helsinki
    OAS: Oulaskankaan sairaala, Oulainen
    OYS: Oulun yliopistollinen sairaala
    P-HKS: Päijät-Hämeen keskussairaala, Lahti
    P-KKS: Pohjois-Karjalan keskussairaala, Joensuu
    PS: Porvoon sairaala
    SATKS: Satakunnan keskussairaala, Pori
    SEKS: Seinäjoen keskussairaala
    SKS: Savonlinnan keskussairaala
    TAYS: Tampereen yliopistollinen sairaala
    TYKS: Turun yliopistollinen keskussairaala
    VKS: Vaasan keskussairaala

    Kesäkuisille on oma salainen fb ryhmä. Sen jäseniä ei näe kukaan ulkopuolinen, eli "kiinni jäämisen vaaraa" ei ole. Helmut:ille yv jos haluaa ryhmään.
    Ryhmä sulkeutuu joulukuun viimeinenpäivä, tai jos jäsenmäärä on 80 ennen joulukuuta, silloin ryhmä sulkeutuu heti. Tämän jälkeen ryhmään ei oteta enää uusia jäseniä. Fb ryhmässä on nyt reilu 70 jäsentä, eli jos mielit mukaan, niin pikapikaa
    :love::love:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Primpetsa
  • Kopioin oman tekstin tuolta aiemmasta, kun en huomannut tätä joulukuun ryhmää.
  • Keskustelut on tainneet siirtyä pääosin fb:n puolelle, pitäisköhän sitä itsekin sinne siis siirtyä, jos sinne vielä siis mahtuu? (n):)
  • Ja sitäkin mietin, kun lasketuksi ajaksi mulle annettiinkin 31.5. ja koko ajan olen kuvitellut kesäkuun ekaa viikkoa, niin onko tyhmää olla kesäkuisissa, vai lähdenkö etsiytymään toukokuisiin. (n)
  • Nyt tuntuu, että viikot menevät nopeasti. Tänään 14+5 ja ei ole kuin 1,5kk rakenneultraan! Perheille ja lähimmille ystäville on vaverosta jo kerrottu, pääosin vastaanotto on ollut iloista. Mutta muutamalta kaverilta (tai tässä oonalkanut miettimään et onko kavereitakuiteskaan...) oon kuullut veeittuilua, suurta ihmetystä miksi aloittaa sama vaipparumba alusta, mitenkä sitä on sitten vaan väsynyt ja kettuuntunut, tissit paisuu ja roikkuu ja synnytys on kamalaa jnejnejne. Hormonitkin hyrräilee kivasti, niin kyllä minä oon vähä ihteeni nämä lauotut asiat ottanu. :( Noh, empä ole sitten enää näille kahdelle vauvasta tai omasta olotilasta mitään sanonut.. Mutta harmittaa, kuitenkin monta kuukautta salailtiin tätä ja sitten kun saisi asiasta puhua, niin vastaanotto olikin tuollainen. :poop:
 
Löytyisiköhän täältä sopivilla viikoilla olevia? Mulla olisi AngelSounds JPD-100S kotidoppler kaupan, ostettu lokakuussa ja käytetty viitisen kertaa. Mukaan tietysti koko paketti sisältöineen sekä ultraäänigeelituubin loppu, josta riittää kertaan tai kahteen. Hinta postikuluineen 20 €. :) Mulla itselläni on istukka edessä ja liikkeiden tuntemista sai odotella tooosi kauan, niin tuo oli oikein hyvä mielenrauhoittaja. Nyt tuntuu myllerrys jo siinä määrin, että voisin laittaa laitteen eteenpäin seuraavalle tarvitsijalle.

t. Vierailija huhtikuisista, Korallikala 22+6 :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Miiuli7
Vähän harmi, kun keskustelu siirtyny niin suoraan faceen.. Ois ollu kiva ns tutustua tällä puolella ensin, kun mulla ainakin aika korkee kynnys lähtee faceen mukaan.. :/ Mikä meininki siel on?

Cicada 12+0
 
Moikka. Yks uusi täältä vielä tulla tupsahtaisi mukaan, jos mahtuu. on jotenkin ollut niin epätodellinen olo tämän raskauden kanssa, että en ole vielä aiemmin osannut näihin keskusteluihin hakeutua.
Odotan siis viidettä lasta, la on 26.6 ja synnäri ilmeisesti LS. Huomenna olis ainakin ultra siellä. Aiemmin olen ollut jorvissa synnyttämässä.

Oireista... Pahoinvointia on jonkin verran ollut, väsymystä ei juuri ollenkaan, mutta ihan alkuraskaudessa oli unettomuutta. Hajut kävi nenään noin viikkoa ennen, kun tein testin. Testin tai itseasiassa 3 tein samanq päivänä, kun menkkojen piti alkaa. Kaksi liuskaa näytti haaleaa viivaa ja digitaalinen 1-2 viikkoa raskaana. Tätä oli aika vaikea uskoa, kun vasta kerran oli ehditty harrastaa seksiä sen jälkeen, kun ehkäisykapseli oli poistettu.

Nyt on oireita tullut lisää. Mietin voiko se olla edes mahdollista, että näillä viikoilla on jo liitoskipuja? Aiemmissa odotuksissa niistä olen kärsinyt kovastikin ja aika samalta tuntuvat. Kävely on tänään ollut aika tuskaista. Tulee olemaan tuskainen loppuodotus, jos tämmöisenä jatkuu. Eihän tässä enää paljoa ole jäljellä.

Pahoittelut mahd. Kirjoitusvirheistä. Näyttö on vähän rikki ja osittain pimeä, niin ei näe tekstiä kunnolla.
 
Moikka, mahtuuko vielä ryhmään mukaan? Täällä toisen beben odottaja Turusta. La on 1.6 ❤ Mulla raskauspahoinvointi vihdoin hellittänyt, vaikkakin väsymys nyt sitten ottanut enemmän sijaa. Innolla odottelen milloin ekat potkut tuntuu
 
@Helmut ootko laittanut mulle kaveripyynnön?? Jos oot, niin mä en oo enää muistanut koko juttua ja en oo varmaan hyväksynyt kaveriks, kun oon ihmetellyt että kukas tuo on . Kääk.
Voitko laittaa mulle täällä yv:n tai sit facen mesellä.
 
Täälläkin vielä mattimyöhäinen, jota kiinnostaisi facen ryhmään liittyminen. La oli ensin kesäkuulla, sitten siirtyi heinäkuulle, ja nt-ultrassa takaisin kesäkuulle :D nyt h12+4 ja la 26.6. Laitan viestiä helmutille facesta :)
 
Mut vois muuten laittaa takaisin tuohon listalle. Poistuin alussa, kun olin varma keskenmenosta. Ja ekat 12 vkoa sitä ruskeeta vuotoa sitten tulikin ja pelko oli kova koko ajan. Nt-ultrassa oli viikkoja vastaava tyyppi kaikesta huolimatta <3

Eli

Untuva79/ 3.6 / 5. lapsi
 
  • Tykkää
Reactions: Miiuli7

Yhteistyössä