Voihan turvotus!
Nyt on pääsiäiset ja vaput juhlittu, mikä minun tapauksessani tarkoittaa aikamoista herkkujen määrää! Puntarille en edes uskaltaudu ennen kun on pakko eli perjantaina kun on vika lääkäri:ashamed:. Tissitkin on ottaneet valtaisan kasvupyrähdyksen viimeisen viikon aikana :wave:. Mutta mukavaa on ollut nähdä kaikkia kavereita ja lähimpiä sukulaisia. Nyt kuitenkin olen oikein onnellinen, ettei ole mitään suurta juhlaa tiedossa ennen vauvan syntymää ja pääsee rauhoittamaan tämän loppuraskauden ihan vaan tämän munan hautomiseen.
Sairaalakassia en ole vielä pakannut. Aiemmin olen pakannut juurikin samat kamat kuin Griffiski tuossa luetteli. Lisäksi aion nyt ottaa korvatulpat mukaan; En viimeksi saanut nukuttua hetkeäkään kun päivisin naapurilla oli koko ajan vieraita ja öisin jomman kumman vauva itki. Puhelimen laturi ja neuvolakortti on myös ehdottomat! Eväitä en ole ikinä muistanut ottaa mukaan. Nyt ajattelin ottaa myös vauvalle sairaala-ajaksi muutaman vaatekerran, koska ne sairaalan vaatteet ovat niin hillittömän suuria. Imetysrintsikat ja imetyspaidan otan varmaan myös mukaan
. Sairaalasta saa vaipat vauvalle ja itselle. Tutin haluaisin ottaa, mutta en uskalla Kätilöopistolla mokomaa kapinetta vilautella
Tsirpukalle voimia ja osanotto läheisen ihmisen poismenon johdosta:hug:
Minä olen nukkunut ihan häkellyttävän hyvin pari viimeistä viikkoa. Välillä Panadolin voimalla,välillä ilman. Mulla tilannetta helpotti selkeästi, että olen nyt jättänyt kaikki ylimääräiset urheilut pois. Olen köpsötelly koiran kanssa 5 km lenkkejä, mutta kaikki uimiset ja kuntosalit ovat jääneet odottamaan synnytyksen jälkeistä aikaa. Vähän kyllä harmittaa, koska liikunta tekee niin hyvää pällille.
Ninatus: Mulla ei ole kuulunut naksumisia masusta, mutta olen kyllä llukenut juttuja, että sitä tapahtuu aika monella näin loppuraskaudessa. Mistä sitten johtunee?
Vauvan liikkeistä olitte jutelleet...meidän pampulan liikkeiden määrä vaihtelee tosi paljon. Useimmiten jumppailee iltaisin, muttaj oinakin iltoina meno on todella vaisua. Luulen, että vauva on edelleen poikittain masun muodosta päätellen. Epäilen itse kovasti perätilaa, mutta perjantainahan se sitten selviää. Olenkin täällä kovasti pähkäillyt, mitä teen , jos saan mahdollisuuden valita synnyttämisen ja leikkauksen välillä...siis jos on perätilavauva. Luutavasti yrittäisin synnyttää alakautta, jos vaan ei mitään jättiläistä ole luvassa. Onkos täällä ketään sektion kokenutta? Miten toipuminen leikkauksesta on sujunut?
Iloa viikkoon mammat. Mää lähden hipistelemään taimia Plantageniin
Hipsikkainen ja pampula 35+0