Kesäkuiset 2025 ☀️

Mulla oli tänään hCG-arvon mittaus ja tulos 2708 eli nousua oli viime torstaihin, mutta ei tämä nyt ihan sitä vauhtia ole tuplaantunut mitä pitäisi, tänään rv 6+0. Saapa nähdä ens viikon torstaina varhaisultra.
Arvon pitäisi tuplaantua 1,5 vuorokaudessa eli aika pieni nousu on ollut 5 päivässä, jos on vain vähän yli kaksinkertaistunut. Viitearvoissa on kai kuitenkin, mutta nehän on aika laajoja. Varmasti tosi ikävää odottaa epätietoisuudessa ultraa. Eikö sitä voisi aikaistaa?
 
Jatkan vielä hcg:stä omasta kokemuksesta, kun edellisessä raskaudessa sitä mitattiin ja nousu oli omasta mielestäni liian pieni, vaikka neuvola lääkäri oli sitä mieltä, että ihan ok. Neuvolan ultrassa ei näkynyt mitään vielä rv 5. (En päässyt naustenklinikalle). Keskenmeno alkoikin rv 7 lopulla ja paljastui kohdun ulkoiseksi vasta pari kuukautta myöhemmin, kun hcg ei laskenut ja pääsin vihdoin naistenklinikalle ultrattavaksi. Oma intuitio sanoi heti, että kaikki ei ole hyvin, vaikka lääkäri muuta väitti, mutten osannut kyseenalaistaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Hep43
Ajattelin kyllä, että tilaisin dopplerin niin sais yhdessä sitten kuunnella pikkuisen sydänääniä. Jos antaisi vaikka isänpäivänä lahjaksi niin kai pian sen jälkeen vois jo kokeilla. Onko kellään kokemusta kotidopplereista tai suosituksia?
Mulla on ihan perusmallinen Angelsounds ja asiansa on ajanut. 😅 Taitaa vielä halvin markkinoilla oleva olla. 🤔
 
  • Tykkää
Reactions: RLiisukka
1279 oli viime torstaina ja nyt 2708. Eli arvon olisi pitänyt olla nyt lähempänä 5000 sen laskuopin mukaan että se nousisi 100%/36h. Viitearvoissa on. Th ei kommentoinut mitenkään, kysyi vaan varasinko vu:n. Mulla on työreissu tulossa ja olen poissa kaupungista, joten ultraa en voi juuri aikaistaa. Se tulos sieltä sitten tulee mikä on tullakseen, menisin sinne sitten minä päivänä tahansa.
 
  • Tykkää
Reactions: RLiisukka
1279 oli viime torstaina ja nyt 2708. Eli arvon olisi pitänyt olla nyt lähempänä 5000 sen laskuopin mukaan että se nousisi 100%/36h. Viitearvoissa on. Th ei kommentoinut mitenkään, kysyi vaan varasinko vu:n. Mulla on työreissu tulossa ja olen poissa kaupungista, joten ultraa en voi juuri aikaistaa. Se tulos sieltä sitten tulee mikä on tullakseen, menisin sinne sitten minä päivänä tahansa.
Tsemppiä! 🥺
 
  • Tykkää
Reactions: Hep43
Mulla alkoi oireilu kerta rysäyksellä sunnuntaina, nyt oon kaks päivää oksennellut ja nukkunut. Oon niin loputtoman väsynyt, etten ees tienny että ihminen voi olla näin puhki! En tosiaan muista, että oisin eläissään kuuna päivänä ollu näin poikki! Oon vaan nukkunu ja nuokkunu kaks päivää ja jos jotain pitää jaksaa nousta tekemään, niin liki itku tulee. Mutta sen siitä saa, ei ois pitäny manata ja ihmetellä oireettomuutta vaan nautiskella siitä, sen mitä sitä kesti! Huomenna varhaisultraan, omien laskujen mukaan 7+0. Jännittää!
 
Meillä on nyt tulossa muutto tän vuoden puolella, koska saadaan ilmeisesti talo myytyä! Tänään hyväksyttiin tarjous ja tässä sitä sitten pähkäilen, että miten hitossa tulen selviämään, jos täytyy muuttoa tehdä ja samalla oksentaa 😅 mut ei siinä, nopeat liikkeet on näyttäviä! 🤩 Ja kohti unelmia ja oman talon rakentamista ollaan menossa!
Anopille joudutaan ilmeisesti lapsikatraan ja koiran kanssa muuttamaan ensin muutamaksi viikoksi, ajatuksena kuulostaa jo jännittävältä! 😅
 
  • Tykkää
Reactions: Kyfi

Yhteistyössä